Strona 3 z 3
: pn sty 25, 2010 20:19
autor: rozyk_l
hm dziwne.
Wy mówicie chyba o takim przypadku mocowania aku :
ja mam mniej wiecej cos takiego:
schemat
sorry szukam jakies real foto, jak znajde to dodam
: pn sty 25, 2010 20:24
autor: Yaro1981
Gebi, ja wyciaglem akumulator na półtora dnia nic mi sie nie rozprogramowało zarówno centralny jak i szyby wszystko dziala jak dzialalo bez proiblemów , a co do blaszki to ja nic takiego tam nie mam jak jeden kolega napisał plastikowa obejma rok 2002 ASZ
: pn sty 25, 2010 20:33
autor: enceladus87
Yaro1981 pisze:plastikowa obejma rok 2002 ASZ
A wiesz jak ją zdjąć, bo o to cały czas pyta kol
rozyk_l?
PS. Blaszka o której mówiłem to dokładnie ta ze zdjęcia. Po przeglądnięciu allegro wnioskuję że plastikowe obejmy były montowane w końcowych latach produkcji
http://i30.photobucket.com/albums/c339/ ... 0006-1.jpg
: pn sty 25, 2010 20:46
autor: Yaro1981
moja obejma ma z boku po oby dwuch stronach takie zatrzaski a na srodku miedzy klemami od strony przegrody sa takie jakby chaczyki jak sie te zatrzaski odepnie z boku to wystarczy ja troche do gory uniesc i wychodzi tak mniej wiecej to sie sciaga z tym ze ja mam jeden ułamany i nie ma problemu z wyciaganiem
: pn sty 25, 2010 21:05
autor: rozyk_l
Yaro1981 pisze:moja obejma ma z boku po oby dwuch stronach takie zatrzaski a na srodku miedzy klemami od strony przegrody sa takie jakby chaczyki jak sie te zatrzaski odepnie z boku to wystarczy ja troche do gory uniesc i wychodzi tak mniej wiecej to sie sciaga z tym ze ja mam jeden ułamany i nie ma problemu z wyciaganiem
dzięki kolego
Yaro1981 w teorii mi pomogłeś bardzo jutro postaram sie to zastosować w praktyce
jak widzicie, różne są sposoby montażu aku w mk4, ja mam swój 2001 modelowo jż 2002. swoją drogą vw chyba liczył na to, że przy akumulatorze ludzie będą do serwisu jeździć.....nie w polsce :/
: wt sty 26, 2010 08:08
autor: MIT
gburwygibus pisze:MIT napisał/a:
Kulon napisał/a:
odłaczamy najpierw minus, potem plus. Podłączamy w odwrotnej kolejności
a dlaczego - bo nigdzie takiej informacji nie słyszałem
a no dlatego,żeby przypadkiem nie dotknąć klemą plusową jakiejkolwiek masy której w koło aku jest pełno a wiadomo że klema minusowa wciąż siedzi na aku,więc zwarcie.....gotowe
Jaki to ma sens co napisałeś, to nie wiem, bo skoro odepnę klemę plusową od aku, to jakim cudem znajdzie się na niej plus i zrobi zwarcie z masą po dotknięciu choćby i samej masy na akumulatorze?
Do rzeczy, ze względów bezpieczeństwa odłączamy najpierw klemę minusową.
No tak zwracam honor, z pośpiechu dokładnie nie napisałem a miałem na myśli sam moment odkręcania jakimkolwiek narzędziem i to właśnie nim przez przypadek możemy zrobić ziazi dotykając masy przez przypadek...
: wt sty 26, 2010 17:43
autor: Sztomel