Czeka mnie wymiana turbosprężarki - na co uważać?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cypiss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lis 02, 2009 17:02
Lokalizacja: Giżycko i okolice
Kontakt:

Post autor: cypiss » ndz maja 09, 2010 21:38

Coca Cola też jest dobra, poważnie, testowałem :P



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 22:05

PROXII pisze:wczoraj wd40 zobaczymy co to bedzie
cudem techniki odrdzewiania to nie jest.
i jak będizesz odkręcał to też nie żałuj



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn maja 10, 2010 10:41

no prezesy :grin: odkreciłem turbo niewiem w jaki sposób mi sie to udało ale juz odkrecona, nawet pipy nie sciagałem :chytry: niestety na dzisiaj koniec bo praca wzywa :crazy:
aha mam takie pytanko,czy ic orginalny od sb-ka mozna ustawic pionowo wlotami do góry :grin: bo musze cos z nim pokonbinowac.bo szkoda skonczyc dmuchanie t3 na 1.2 bara :chytry: pozdro



arwam

Post autor: arwam » pn maja 10, 2010 23:31

PROXII, jak masz cały IC ori od MK2 to go wstawiaj. i można na T3 dmuchąc blisko 2bary.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt maja 11, 2010 08:36

arwam, no mam ale mysle go przed chłodnice wstawic :grin: bo w ori miejscu chyba jest mało wydajny :chytry:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt maja 11, 2010 13:22

bo w ori miejscu chyba jest mało wydajny :chytry:
_________________

ja znalazłem taka fotę też ktoś ciekawie pomyślał

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 13:23 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 11, 2010 18:06

No faktycznie "ciekawie" :panna:

FMIC i tyle w temacie - lepszego rozwiązania nie ma.



arwam

Post autor: arwam » wt maja 11, 2010 18:26

t0mal,
nie jest to najgorsze rozwiązanie. tylko w mieście jak postoisz w korku to dopiero muszisz kilkaset metrów przejechać żeby IC się schłodził.
oczywiście FMIC jets najlepszy ale ori IC ma duże walory estetyczne jak dla mnie.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 11, 2010 19:10

Co do samego SBkowego IC jestem oczywiście za, uważam też, że przerabianie go i jego osłon to zły pomysł, bo jest to niemalże rarytas, a myślę przyznasz, że taka dziura w masce to raczej nie specjalnie wygląda.



arwam

Post autor: arwam » wt maja 11, 2010 19:13

t0mal,
ja nie mówiłem o przeróbkach ori tylko o tym że ori Ic nie jest najgorszy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 11, 2010 19:19

A ja tylko komentowałem obrazek :bigok: i mówiłem że FMIC jest najlepszy.



arwam

Post autor: arwam » wt maja 11, 2010 19:31

t0mal pisze:A ja tylko komentowałem obrazek :bigok: i mówiłem że FMIC jest najlepszy.
t0mal, no to zgadzamy się w zupełności :bigok:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » czw maja 13, 2010 22:03

no to tak koledzy podziekowania za pomoc :pub: turbo wsadzone :bigok:, arwam, niezle smiga dziex :chytry: a co do ic to go zostawiłem jak fabryka to modziła :grin: mysle ze jak mu dmucham 1.4 bara to niezle jest ,zobaczymy co bedzie dalej,moze za rok FMIC :grin: , a co do wlotu to jak dla mnie masakra ala calibros tuning :grin: pozdro



arwam

Post autor: arwam » pt maja 14, 2010 00:18

PROXII,

masz już przewód od filtra do turbo?

jak nie to wal na Pw bo dzisiaj mi taki w ręce wpadł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości