[MK2 TDI] tdi a td czym sie rożnią ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sty 14, 2010 00:21

W 1.9 może i tak, ale nie w 1.6, tam jest szmaciana uszczelka i nie ma bata, żeby się nie rozpadła ani razu po tylu latach.



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » czw sty 14, 2010 01:24

nie bierz 1V , resztę da się wykrzesać
Kazdy swoje chwali, ale moim zdaniem- myslisz się, właśnie BIERZ 1V, gdyż fakt trzeb ana początku więcej kaski wsadzić (popma, wtryski) ale masz proporocjonalnie mniej zajechany silnik, bo był mniej wyżyłowany i cały czas chodził na mniejszych możliwościach niż pozostałe i nawet jak ktoś go pałował to dostwał mniej po dupie niż reszta przy takim samym stylu jazdy.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 09:49

raf-gog pisze:właśnie BIERZ 1V, gdyż fakt trzeb ana początku więcej kaski wsadzić (popma, wtryski) ale masz proporocjonalnie mniej zajechany silnik, bo był mniej wyżyłowany i cały czas chodził na mniejszych możliwościach
to raz a dwa 1V ma wybrania w tłokach pod zawory i dzięki temu że jest odprężony silnik można w niego więcej dmuchać niż w SB lub inne TD



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 16:08

Czyli co... remontować to co mam? Każdy przeczytał moje posty, więc mniej więcej wiecie o co chodzi.
Poza tym... jest zrobiona mieszanka różnych olei przez mojego ojca.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 16:49

Toshiba, głowicy top poszukaj raczej innej a tą możesz sprzedać posiadaczowi zwykłego klekota i będzie z niej bardzo zadowolony.
a olej po remoncie zmień na Mobil 5W50. sam potem już nie wrócisz na zwykły minerał.
planujesz mocno go modzić czy tylko troszkę? :chytry: :chytry:



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 17:29

arwam pisze:Toshiba, głowicy top poszukaj raczej innej a tą możesz sprzedać posiadaczowi zwykłego klekota i będzie z niej bardzo zadowolony.
a olej po remoncie zmień na Mobil 5W50. sam potem już nie wrócisz na zwykły minerał.
planujesz mocno go modzić czy tylko troszkę? :chytry: :chytry:
Głowicę i tak miałem zmieniać choćby nie wiem co. Ale do tego dochodzi jeszcze turbina, którą słychać jak startujący odrzutowiec, więc chciałbym wsadzić T3. Do tego dochodzi pompa z LDA (?), bo ta seryjna z 1V chyba nie da rady? Wtryski... 1.500 zł mnie pewnie to wszystko wyniesie. A i trochę się naszukam.
Do tej pory jeździłem na 10W40 i było wszystko dobrze, minerał-a nie uznaję.
Co do modów - jak mi tylko Wasza wiedza, a moje ręce pozwolą to... Ponad 110PS chciałbym wyciągnąć.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 17:38

Toshiba, a nie lepiej poszukać całego TDi np SB? co prawda był ostatnio RA ale poszedł a u mnie teraz będzie kompletne SB na sprzedaż z AUDI
co Ty na to?



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 17:43

arwam chętnie, ale pisałem Ci o moich "papierach", sytuacji auta-ojciec. Na razie zbieram wiedzę, co by być bardziej obeznanym. Bo swapa samego chciałem zrobić sam.
Miło, że proponujesz. Często trafiają się u Ciebie takie...okazje?
Jeśli już bym coś brał, to dobrze wiedzieć o Tobie, jako zaufanej osobie co do takiego sprzętu.
Sorry, za moją że tak powiem namolność, ale chcę coś wiedzieć najpierw a później zacząć działać.
Dzięki :bigok:
P.S. W jakich cenach teraz chodzą takie silniki? Kompletne.
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 17:45 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 18:02

Toshiba pisze:Często trafiają się u Ciebie takie...okazje?
niestey nie często. częściej mam na stanie turbo niż silnik
a SB po remoncie bo to o nim była mowa to koszt kompletnego 1500zł
był ostatnio RA komplet na Swapa za 1500zł ale silnik z tego poszedł

[ Dodano: 14 Sty 2010 17:04 ]
jeśli chciałbyś sam słupek to koszt byłby w granicach 1100zł



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 18:08

Widzę, że te silniki nadal trzymają się w cenie... :)
W każdym bądź razie jakby co to będę do Ciebie pisał.
arwam pisze:sam słupek
A co to takiego? :helm:



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 19:09

Toshiba pisze:arwam napisał/a:
sam słupek


A co to takiego? :helm:
słupek to silnik bez osptrzętu typu kolektory, turbina, pompa wtryskowa. i inne na dobrą sprawę to zamknięty od góry i dołu zestaw blok- głowica



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 19:18

To już o wiele bardziej opłaca się kupić z osprzętem...



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 19:22

Toshiba, no więc właśnie... :D



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 19:32

arwam pisze:Toshiba, no więc właśnie... :D
No to jestem w kropce. Już nie wiem co będzie najlepszym rozwiązaniem...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości