Strona 3 z 4
: sob sty 09, 2010 19:37
autor: arwam
89Bartezz, ewentualnie wałek rozrządu mógł przeskoczyć w górnych obrotach.
nie zauważyłeś spadku mocy w dolnych obrotach?
: sob sty 09, 2010 19:39
autor: 89Bartezz
z mocy nic nie spadł. Jak chodził tak chodził, przyspiesza tak jak kiedyś ale zauważyłem że jak puszczam gaz to trochę dłużej schodzi z obrotów niż kiedyś
: sob sty 09, 2010 20:04
autor: arwam
89Bartezz,
zmierz kompresję i daj wynik nam na forum.
może być tak że poleciały pierścienie na jednym lub wdóch pierścieniach a jak będziesz kompresję mierzył to skorzystaj z okazji że wtryski są wykręcone i daj na stół pompiarzowi żeby zobaczył czy nie leję i czy trzymają ciśnienia otwarcia.
: sob sty 09, 2010 20:07
autor: 89Bartezz
wykres sprzed 3 lat
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/133/7742fe1780bf3dfa.jpg)
wtryski są dobre bo były sprawdzane w środe
: sob sty 09, 2010 20:12
autor: arwam
możesz powiększyć?
bo słabo widać ale jak się nie mylę to już masz zwłoki z silnika skoro on nie ma nawet 20bar a nie mówiąc o 25barach które jest ciśnieniem minimalnym jakie się dopuszcza
: sob sty 09, 2010 20:24
autor: 89Bartezz
wiem że kompreche ma słabą bo ma przebiegu 597 tyś ale do tej pory palił normalnie nawet przy minus 10 stopniach i nie było z nim nigdy problemów. teraz mu tak z dnia na dzień odbiło. Jeszcze muszę sprawdzić ten rozrząd, pokombinować z pompą, i wymienić tą tulejke w rozruszniku.
Jak będe miał czas to nagram jutro filmik jak pali z rana i potem
: sob sty 09, 2010 20:29
autor: lolekzetor
no bardzo słaba ta kompresja az dziwne ze wogóle palił ci w zime. chyba ci sie remoncik szykuje kolego
: sob sty 09, 2010 20:39
autor: arwam
możesz powiększyć?
bo słabo widać ale jak się nie mylę to już masz zwłoki z silnika skoro on nie ma nawet 20bar a nie mówiąc o 25barach które jest ciśnieniem minimalnym jakie się dopuszcza
: sob sty 09, 2010 20:39
autor: bytomka
Koledzy a może ktoś się wypowiedzieć w sprawie mojego przypadku- bo choć podobny to troszkę inny od kolegi 89Bartezz
![gora :gora:](./images/smilies/gora.gif)
: sob sty 09, 2010 20:42
autor: arwam
bytomka, czytaj ze zrozumieniem masz już prawie wszystkie możliwe przyczyny.
: sob sty 09, 2010 20:46
autor: 89Bartezz
powiększone
wiem że silnik nie tęgi, do remontu szykowałem się już 5 lat ale za każdym razem palił w zimę. Tak jak napisałem wyżej w tygodniu będę się tym bawił jeszcze i napiszę jakie rezultaty.
Dziękuję za pomoc wszystkim, na pewno mi sie przyda, potem napiszę o efektach
dziwi mnie tylko ze z wypiętym licznikiem palił normalnie
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
jutro jeszcze to sprawdze
: sob sty 09, 2010 20:58
autor: lolekzetor
arwam pisze:masz zwłoki z silnika skoro on nie ma nawet 20bar
sory ze zie podpinam pod temat ale jaka jest prawidłowa kompresja tak jak z fabryki wychodzi?
: sob sty 09, 2010 21:14
autor: bytomka
lolekzetor pisze:arwam pisze:masz zwłoki z silnika skoro on nie ma nawet 20bar
sory ze zie podpinam pod temat ale jaka jest prawidłowa kompresja tak jak z fabryki wychodzi?
źródłowych danych nigdzie nie znalazłem ,ale na forum mówino że fabrycznie to ok 35at
jeśli się myle to nich ktoś mnie poprawi
: sob sty 09, 2010 21:14
autor: bongo
lolekzetor, 34 do 26 bar
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)