: pt gru 04, 2009 03:03
My nie rozmawiamy o zmianie uszczelki tylko o planowaniu głowicy chyba różnice są dosyć spore.
Cały czas pytam sie Ciebie o ile zmniejszy sie komora spalania jeśli splanujesz głowicę np. o 0.2 mm,a o ile jak założysz grubsza uszczelkę tez o 0,2mm.
Przy planowaniu zbierasz tak nie wielka ilość materiału ze nie ma to większego znaczenia.
A na pewno nie jest tego w stanie sprawdzić "na słuch" czy też na "odczucia podczas jazdy" żaden z nas.
Podejrzewam ze większe różnice są jak przygrzejesz troche silnik i pierscienie sie zużyją niz po planowaniu.
W swoim życiu naskładałem sie trochę silników diesla i zawsze planowałem głowice,wymieniałem tłoki dobierałem uszczelki na podstawie wystawnia tłoków i o dziwo wszystkie działają i maja sie dobrze
Cały czas pytam sie Ciebie o ile zmniejszy sie komora spalania jeśli splanujesz głowicę np. o 0.2 mm,a o ile jak założysz grubsza uszczelkę tez o 0,2mm.
Przy planowaniu zbierasz tak nie wielka ilość materiału ze nie ma to większego znaczenia.
A na pewno nie jest tego w stanie sprawdzić "na słuch" czy też na "odczucia podczas jazdy" żaden z nas.
Podejrzewam ze większe różnice są jak przygrzejesz troche silnik i pierscienie sie zużyją niz po planowaniu.
W swoim życiu naskładałem sie trochę silników diesla i zawsze planowałem głowice,wymieniałem tłoki dobierałem uszczelki na podstawie wystawnia tłoków i o dziwo wszystkie działają i maja sie dobrze