Strona 3 z 3

: czw lis 19, 2009 23:07
autor: munior
wzorekk pisze:czyli nawet jak odkręcił linkę i palcem chciał tą dźwigienkę cofnąć a ona już nie poszła to wymiana automatu coś powinna dać...
No przecież logiczne że w takim przypadku nic to nie da .Masz albo za dużą dawkę albo rozregulowany wydatek szczatkowy tu masz regulację pompy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123

: pt lis 20, 2009 02:17
autor: t0mal
munior, :chytry:
Pompa sama z siebie się nie rozreguluje, na dawce jest plomba, tak samo jak na wydatku resztkowym (przynajmniej powinna być, czerwony plastik) jeśli by to byłą wina dawki to pomogłaby regulacja na cięgnie, jeśli byłby zbyt duży wydatek resztkowy to byłyby inne obroty na zimnym, a inne na ciepłym silniku. Jak było napisane w temacie, który przytoczyłem, siłownik to prosty mechanizm, w którym linkę porusza bimetal (coś jak ssanie w gaźnikach), kiedy się zużyje przestaje reagować na zmianę temperatury i pozostaje w jednym położeniu.

: pt lis 20, 2009 09:40
autor: wzorekk
Ok ja w sumie swojego Variata kupiłem dwa tygodnie temu i wydaje mi sie patrząc na tą śrubkę czerwoną strzałką zaznaczoną, że była kręcona...
Czy sam sobie poradze z regulacją pompy tzn obrotów? Zaznacze ze to moj pierwszy Diesel...
Czeka mnie długa trasa i nie chciałbym czegoś skoncić...

A i jeszcze może takie pytanie bo przepatrzyłem forum i żadna z odpowiedzi mnie nie satysfakcjonowała odnośnie linki sprzęgła z automatem... czy mogę kliczyć na pomoc?

: pt lis 20, 2009 13:53
autor: t0mal
No jak nie ma takiego metalowego klipsa na śrubie od dawki, to na pewno była, coś mi się wydaje, że jak obniżysz obroty to zacznie migać kontrolka od oleju, niedawno był taki przypadek, na forum, że handlarz celowo zwiększył dawkę, bo na wolnych obrotach żażyła się kontrolka ciśnenia oleju

: pt lis 20, 2009 22:07
autor: wzorekk
Witam,
Nie wiem jak ten klips powienien wyglądać, teraz troche ciemno jest ale może coś na zdjęciu widac bo mam zbliżenie choć troche brudna jest... Obrazek