No przecież logiczne że w takim przypadku nic to nie da .Masz albo za dużą dawkę albo rozregulowany wydatek szczatkowy tu masz regulację pompy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123wzorekk pisze:czyli nawet jak odkręcił linkę i palcem chciał tą dźwigienkę cofnąć a ona już nie poszła to wymiana automatu coś powinna dać...
Dużo pali ON !!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior,
Pompa sama z siebie się nie rozreguluje, na dawce jest plomba, tak samo jak na wydatku resztkowym (przynajmniej powinna być, czerwony plastik) jeśli by to byłą wina dawki to pomogłaby regulacja na cięgnie, jeśli byłby zbyt duży wydatek resztkowy to byłyby inne obroty na zimnym, a inne na ciepłym silniku. Jak było napisane w temacie, który przytoczyłem, siłownik to prosty mechanizm, w którym linkę porusza bimetal (coś jak ssanie w gaźnikach), kiedy się zużyje przestaje reagować na zmianę temperatury i pozostaje w jednym położeniu.
Pompa sama z siebie się nie rozreguluje, na dawce jest plomba, tak samo jak na wydatku resztkowym (przynajmniej powinna być, czerwony plastik) jeśli by to byłą wina dawki to pomogłaby regulacja na cięgnie, jeśli byłby zbyt duży wydatek resztkowy to byłyby inne obroty na zimnym, a inne na ciepłym silniku. Jak było napisane w temacie, który przytoczyłem, siłownik to prosty mechanizm, w którym linkę porusza bimetal (coś jak ssanie w gaźnikach), kiedy się zużyje przestaje reagować na zmianę temperatury i pozostaje w jednym położeniu.
Ok ja w sumie swojego Variata kupiłem dwa tygodnie temu i wydaje mi sie patrząc na tą śrubkę czerwoną strzałką zaznaczoną, że była kręcona...
Czy sam sobie poradze z regulacją pompy tzn obrotów? Zaznacze ze to moj pierwszy Diesel...
Czeka mnie długa trasa i nie chciałbym czegoś skoncić...
A i jeszcze może takie pytanie bo przepatrzyłem forum i żadna z odpowiedzi mnie nie satysfakcjonowała odnośnie linki sprzęgła z automatem... czy mogę kliczyć na pomoc?
Czy sam sobie poradze z regulacją pompy tzn obrotów? Zaznacze ze to moj pierwszy Diesel...
Czeka mnie długa trasa i nie chciałbym czegoś skoncić...
A i jeszcze może takie pytanie bo przepatrzyłem forum i żadna z odpowiedzi mnie nie satysfakcjonowała odnośnie linki sprzęgła z automatem... czy mogę kliczyć na pomoc?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 107 gości