Strona 3 z 3

: ndz lis 29, 2009 11:59
autor: lukasffm
koledzy rozrusznik bardzo dobrze kreci niema czegos takiego ze slaba zakreci dwa razy sekunda przerwy i silnik lapie polecam regeneracje ja zaplacilem 150 zeta ale dzis rano tez bylo szarpniecie silnikiem i z tego powodu chce zwiekszyc dawle startowa a niewiemy jak sie to robi prasze o info i kody

[ Dodano: 30 Lis 2009 21:52 ]
kolego MATEO86 wczoraj podpiolem pod vaga samochod przestawilem grzanie swieczek tak jak poradzilesoraz zwiekszylem dawle rozruchowa paliwa i powiem ze dzis rano przy 4 st swieczki grzaly nico dluzej i silnik ladniej zapalil takrze radze tobie zregenerowac rozrusznik i tez podbij sobie dawke rozruchowa mi pomglo

: śr gru 02, 2009 23:50
autor: mateo86
lukasffm pisze:koledzy rozrusznik bardzo dobrze kreci niema czegos takiego ze slaba zakreci dwa razy sekunda przerwy i silnik lapie polecam regeneracje ja zaplacilem 150 zeta ale dzis rano tez bylo szarpniecie silnikiem i z tego powodu chce zwiekszyc dawle startowa a niewiemy jak sie to robi prasze o info i kody

[ Dodano: 30 Lis 2009 21:52 ]
kolego MATEO86 wczoraj podpiolem pod vaga samochod przestawilem grzanie swieczek tak jak poradzilesoraz zwiekszylem dawle rozruchowa paliwa i powiem ze dzis rano przy 4 st swieczki grzaly nico dluzej i silnik ladniej zapalil takrze radze tobie zregenerowac rozrusznik i tez podbij sobie dawke rozruchowa mi pomglo
Rozrusznik zregenerowany juz dawno, kat wtrysku ustawiony, aku niecały rok, dawka paliwa na ciepłym silniku 3mg, świece sprawdzone i przestawione żeby szybciej grzały a pomimo to nadal kręci jakby był slaby aku;/

: czw gru 03, 2009 15:32
autor: mateo86
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

:bigok:

Kolego lukasffm jak tam odpalanie po nocy jak trochę przymroziło? ja w sobote podmienię aku z auta od mojej panny i zobaczę co będzie w niedziele rano a jeśli to samo to jadę z reklamacja rozrusznika :food:

: czw gru 03, 2009 21:51
autor: lukasffm
czesc rano znow zakreci silnikiem szybciej i szarpnie dosyc mocno mierzylem napiecie rano na aku i mial 12,23v rozmawialem dzis tez z goscmi z reklamacji ktorzy zajmuja sie tez aku i mowili mi ze rano powinien miec 12.45v minimum mateo86 znierz jak masz mozliwosc rani ile volt ma twoj aku i jak apaalasz do inu spada volt u mnie nr przy zapalaniu 10.20 czasem ponirzej 10v rece mi juz opadaja :grrr:

: pt gru 04, 2009 23:19
autor: mateo86
Niestety nie mam możliwości podania Ci jakie parametry miał mój aku ponieważ ja tego sprawdzić nie umiem a jak koleś mi go mierzył to nie zapamiętałem co tam wychodziło on tylko stwierdził że jest ok.
PS. włącz sobie odbiór prywatnych wiadomości bo nie można do ciebie wysłać..

: sob gru 05, 2009 21:58
autor: lukasffm
KOLEGO MATEO86 NAPISZ MI JUTRO JAK PO PODMIANIE AKU ZAPALIL SAMOCHOD A I NAPISZ MI PARAMETRY JAKIE MIAL TEN AKU TWOJEJ DZIEWCZYNY

: ndz gru 06, 2009 01:25
autor: mateo86
lukasffm pisze:KOLEGO MATEO86 NAPISZ MI JUTRO JAK PO PODMIANIE AKU ZAPALIL SAMOCHOD A I NAPISZ MI PARAMETRY JAKIE MIAL TEN AKU TWOJEJ DZIEWCZYNY
Aku chciałem podmienić juz w piątek ale przy odkręcaniu u mnie klemy + okazało sie ze ona jest cała luźna i pomimo że była dokręcona na maxa to można było ją bez problemu zdjąć. Skreciłem to na nowo tak żeby klema siedziała tak jak powinna i odpaliłem zimny silnik bez grzania świec (od razu po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręciłem ) i o dziwo przy temp 3,5 stopnia silnik odpalił od strzała. Wczoraj rano i wieczorem też żadnych problemów z odpalaniem wiec narazie sobie odpuściłem podmiane aku bo to chyba było to ale okaże sie to w praniu..

: ndz gru 06, 2009 22:27
autor: lukasffm
co do aku to pisalem wczesniej ma 74ah 680a ( pol roczny) rozrusznik zregenerowany ale podczas zapalnania napiecie mi spada do 10 -9,50 v newiem czy to norma w tdi

[ Dodano: 03 Sty 2010 17:01 ]
Koledzy chcę wrócić do mojego tematu w kwesti szarpniecia silnikiem przy zapalaniu a mianowicia podczas ostatnich mrozów -17st. samochód chytal natychmiast od strzala i za karzdym razem zapalania podczas mrozow nie bylo tego szarpniecia silnikiem i tu pytanie czy zawieszenie silnika ktore a jak wiemy sa to poduszki gumowe a guma podczas mrozów twardnieje może byc już wykonczone i chwieje silnikiem podczas zapalania na plusowych temp. kolega ma a3 1.8t i z tego co tam widzialem to ma takie same poduszki jak ja w 1.9 tdi ale jego silnik podczs ruszania nic nie drgnie a moj morzna ruszac w przód i tyl 3-4 cm co o tych poduszkach sądzicie?

[ Dodano: 03 Sty 2010 17:05 ]
Koledzy chcę wrócić do mojego tematu w kwesti szarpniecia silnikiem przy zapalaniu a mianowicia podczas ostatnich mrozów -17st. samochód chytal natychmiast od strzala i za karzdym razem zapalania podczas mrozow nie bylo tego szarpniecia silnikiem i tu pytanie czy zawieszenie silnika ktore a jak wiemy sa to poduszki gumowe a guma podczas mrozów twardnieje może byc już wykonczone i chwieje silnikiem podczas zapalania na plusowych temp. kolega ma a3 1.8t i z tego co tam widzialem to ma takie same poduszki jak ja w 1.9 tdi ale jego silnik podczs ruszania nic nie drgnie a moj morzna ruszac w przód i tyl 3-4 cm co o tych poduszkach sądzicie?