Strona 3 z 4

: ndz lis 01, 2009 20:24
autor: marcinas1983
vision pisze:co masz zmienione w tej pompie 9mm
w pompie mam tylko boost pina obróconego o około 90 stopni, mam spiłowaną podkładkę o połowę i zwiększoną dawkę paliwa trochę. Wcześniej moja pompa wtryskowa jeździła w passacie B3 i czy było coś tam zrobione tego nie wiem. Żadnych tymingów ani gov modów nie mam zrobionych. Moje odcinki wyglądają tak, że mam 12km do pokonania do pracy, czasem pokręcę się po Poznaniu, czasem skoczę do Inter Carsu ( 3km w jedną stronę ) auto w tygodniu stoi w ciepłym garażu, na weekendy zjeżdża tu gdzie mieszkam czyli Golęczewo i to wszystko jeśli chodzi o moje jeżdżenie :) .

: ndz lis 01, 2009 20:26
autor: JABcok20
marcinas1983, jeśli jeździsz spokojnie i tyle pali, odłącz lda i zobacz czy lubi zakopcić.
może masz pina za bardzo wkręcone

: ndz lis 01, 2009 20:58
autor: vision
marcinas1983 pisze:w pompie mam tylko boost pina obróconego o około 90 stopni, mam spiłowaną podkładkę o połowę i zwiększoną dawkę paliwa trochę. Wcześniej moja pompa wtryskowa jeździła w passacie B3 i czy było coś tam zrobione tego nie wiem. Żadnych tymingów ani gov modów nie mam zrobionych. Moje odcinki wyglądają tak, że mam 12km do pokonania do pracy, czasem pokręcę się po Poznaniu, czasem skoczę do Inter Carsu ( 3km w jedną stronę ) auto w tygodniu stoi w ciepłym garażu, na weekendy zjeżdża tu gdzie mieszkam czyli Golęczewo i to wszystko jeśli chodzi o moje jeżdżenie :) .
może zbyt duża dawka względem doładowania wykręć słoneczko pod LDA , i może ciśnienie wewnętrzne pompy kuleje , szkoda że nie z hamowałeś auta przed podkręceniem by to dało pewien obraz stanu pompy

: ndz lis 01, 2009 21:11
autor: vwlubek
A mój czołg (mk2 `91 silnik SB) ostatnio w trybie mieszanym spalił 4,9 a na trasie 4,6 (dane z kilku ostatnich tygodni, opony zimowe). Nie jeżdzę karjoznawczo ani też nie cisnę jakoś specjalnie ale zamulony to on na pewno nie jest:P jeszcze kilka miesięcy temu palił dużo więcej...kilka rzeczy, które wpłynęły na obniżenie zużycia-regularna kontrola ciśnienia w oponach, rozruszanie WG a także przeczyszczenie układu wtryskowego-polecam środek shella za 12,99 :bigok: o takich rzeczach jak regularna zmiana oleju i filtrów nie wspominam. Doda jeszcze, że autko ma w tej chwili 451 tyś km na liczniku z czego ja zrobiłem już ponad 130 tyś bez remontu :hmm:

: ndz lis 01, 2009 21:36
autor: marcinas1983
Ogólnie z tą pompą nic już nie będę robił... po pierwsze lekko poci się i ON wlewa się pod boost pina :) a po drugie mam już u Trochima swoją drugą... i czekam na nią aż ją do mnie podeśle :) . Moja k14 dmucha 1.4 bara bo tego wcześniej nie dodałem :grin: .

: ndz lis 01, 2009 22:33
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:Lukas-182,
Popieram jak najbardziej . no chyba że ktoś leje do pełna zrobi pełne np.200km i znowu do pełna. ale i tak licznik może przekłamywać i wychodzą spalania śmieszne i niewairygodne jak 4,5 litra w modzonym
JABcok20, jest to możliwe.Poza tym ja jak pisałem na pierwszej stronie,to opisałem spalanie najmniejsze jakie udało mi się uzyskać.Natomiast jeżdżąc bez cackania się z pedałem gazu,spalanie nie schodziło poniżej 6,5l/100km.
Teraz na pompie 10mm wskazówka od poziomu paliwa leci w dół w zastraszającym tempie,ale za to efekt jest taki,że co niektórzy użytkownicy dróg robią oczy jak 5 zł stare :satan:

: pn lis 02, 2009 01:02
autor: arwam
89Bartezz,

zrób termostat bo szkoda silnika i szybko Ci się pieniążki wyłożone na zakup termostatu zwrócą.
Lukas-182, to uwierz bo to zależy od silnika i tego jak jeździsz. jak nie wierzysz to przyjedź do mnie i się karniemy biały golfikem 100km od dystrybutora i z powrotem.
potem ponownie dolejemy do pełna i jak jak wydzie spalanie poniżej 4l/100km to wtedy zwracasz równowartość paliwa zalanego czyli około 60l bo tyle już trzy krotnie udało mi się zalać z kilkukrotnym odpowietrzaniem.
jazda w trasie z prędkością 90-130km/h.
Co Ty na to?

mój rekord niskiego spalania właśnie przy takiej jeździe to 3,8l/100km przy pełnym baku na początku ponad 800km trasy i po powrocie ponowne dotankowanie.


nie wieżysz to przyjeżdżaj.
wydech jest fabryczny ale pozbawiony przegród tak że jak byś odciął rurki przy puszkach to widać drugi koniec.

[ Dodano: 02 Lis 2009 00:04 ]
vision pisze:może zbyt duża dawka względem doładowania wykręć słoneczko pod LDA , i może ciśnienie wewnętrzne pompy kuleje
vision, ja w AAZ'cie robiłem zasłonę dymną i spalanie przy spokojnej jeździe nie przekraczało 5-5,5l w mieście a rekord małego spalania w AAZ'cie to 4,3l/100km

: pn lis 02, 2009 01:26
autor: bajdzik90
Jak mu przyduszę tak poza 3500 obr to zaczyna sie chmurka czarna i jak już sie ustabilizują obroty np na 4000 to delikatnie dymi nadal na czarno. Moc jest chyba ok bo naprawdę nie narzekam, czuć te 70 KM.

: pn lis 02, 2009 07:19
autor: vision
bajdzik90 pisze:Jak mu przyduszę tak poza 3500 obr to zaczyna sie chmurka czarna i jak już sie ustabilizują obroty np na 4000 to delikatnie dymi nadal na czarno. Moc jest chyba ok bo naprawdę nie narzekam, czuć te 70 KM.
tak nie powinno być zajrzyj do WG

: pn lis 02, 2009 11:02
autor: Lukas-182
arwam, kurcze arwam, to ja mam lżejsze autko niż golf, wydech 2 cale z wybebeszonym końcowym tłumikiem, silnik po kapitalce trzy lata temu i jak w trasie mi spali mniej niż 5,5l i to jadąc ok 80-120km/h to jest cud... Kurcze, może jednak przez ten kąt wtrysku i już wysłużone wtryskiwacze mam takie spalanie... No nic, mój silnik to ulep więc spoko, grunt, że jeździ :grin:

: pn lis 02, 2009 11:11
autor: arwam
Lukas-182,

jaką masz skrzynię i wydech powinien być minimum 2,25' bo tyle fabrycznie ma 1.6TD
warto też spróbować się przeżucić na inne paliwo bo może masz kiepskie paliwo i wtedy też będzie przepalał.
ja tankuję do wszystkich aut tylko BP ULTIMATE bo mi się to najbardziej opłaca i co dopłacę przy dystrybutorze to na drodze mi się zwraca

: pn lis 02, 2009 11:22
autor: t0mal
Wtryski ważna sprawa, jak leją, lub słabo pylą można zapomnieć o małym spalaniu, dawka nie ma specjalnego wpływu na spalanie, jeśli noga kierownika nie dusi ciągle pedału w podłogę nie powinno być różnicy w spalaniu.

[ Dodano: 02 Lis 2009 10:25 ]
u mnie bywało i tak, że jak zalałem syfu od ruskich z Lukoila to paliwo za 50 zł znikało po 130-150 km i to przy spokojnej jeździe - ten mazut się nie rozpyla tak dobrze jak ON z BP

: pn lis 02, 2009 11:52
autor: Lukas-182
Kurcze, to może wtedy zatankuje na BP tego Ultimate i sprawdzę jak ze spalaniem ;) Bo kurcze, ja cały czas tankuje na Bliska, zwykły ON i jakoś nie narzekam, ale spróbuje innego paliwka...

: pn lis 02, 2009 12:00
autor: t0mal
Ja to muszę bo inaczej się nie da jeździć, wtryski muszę jakieś wydajniejsze dać.