Strona 3 z 8

: sob paź 10, 2009 20:44
autor: pablo4451
no ale ja właśnie mam k14 i dmucha mi dopiero odczuwalnie przy 3.100-3,200obr co zrobić zeby szybciej sie zbierała ??? zwiększenie dawki paliwa chyba nie pomaga czy regulacja LDA pomoze ???

: sob paź 10, 2009 20:50
autor: jarekkoval
pablo4451,
jestes pewien ze masz k14 ?
hmm w sumie dziwna sprawa ze tak pozno wstaje 8-[

: sob paź 10, 2009 20:59
autor: pablo4451
no mam kkk i na 99% k14 bo teraz to juz sam zaczynam wątpić... a czyn sie rózni k14 od k24 z wyglądu ??? raczej napewno to jest k14

: sob paź 10, 2009 21:05
autor: andrew.zbyrko
pablo4451 pisze:no ale ja właśnie mam k14 i dmucha mi dopiero odczuwalnie przy 3.100-3,200obr co zrobić zeby szybciej sie zbierała ??? zwiększenie dawki paliwa chyba nie pomaga czy regulacja LDA pomoze ???
bardzo późno, masz wskaźnik doładowania czy tak Ci sie wydaje?
u mnie na zwiększonej dawce + późny kąt wtrysku, przy 2000 rpm k14 potrafiła nadmuchać 1 bar, co było już za duże do tych obrotów - sprzęgło dostawało po dupie...

: sob paź 10, 2009 21:11
autor: pablo4451
no chodzi o to ze jak jade i daje buta od zera to czuje doładowanie przy tych 3.200 obr jak zwiększyłem dawke paliwa na pompie to nic sie nie zmieniło, poza tym nic nie robiłem jeszcze z lda itd dlatego pytam czy redulacja lda sprawi ze turbo bedzie wczesniej wstawac czy co mam robić???

: sob paź 10, 2009 21:14
autor: anaba255
U mnie T3 z MBC zaczyna pompować od ok. 3000obr. Po założeniu MBC widać różnicę, sprężarka wczesniej się budzi i czybciej uzyskuje nominalne ciśnienie.
andrew.zbyrko pisze:u mnie na zwiększonej dawce + późny kąt wtrysku, przy 2000 rpm k14 potrafiła nadmuchać 1 bar, co było już za duże do tych obrotów - sprzęgło dostawało po dupie...
opóźnienie konta wtrysku tez pomaga, przetestowane :helm:

: sob paź 10, 2009 21:31
autor: pablo4451
co może być ze te turbo tak pózno wstaje ???

: sob paź 10, 2009 23:41
autor: Michał_1977
pablo4451, Klekocze głośno?
Jeśli tak,to opóźnij kąt wtrysku i zobaczysz efekty.
Ja jak miałem K-14 z modzoną pompą 9mm i depnąłem w spód na 2gim biegu,to guma sie paliła.K-14 wstawała wtedy od 1400rpm,a przy 2400-2500rpm,to z siedzeniem jechałem do bagażnika :P
W sumie to wrócę do K-14,bo najwięcej to po mieście sie tłukę...

: ndz paź 11, 2009 03:06
autor: andrew.zbyrko
anaba255 pisze:opóźnienie konta wtrysku tez pomaga, przetestowane
dlatego o tym napisałem, im późniejszy tym turbo szybciej wstaje, ale w granicach rozsądku, duży moment ptzy niskich obrotah obciąża bardzo napęd, także późny kąt wtrysku zwłaszcza przy podkręconym silniku powoduje większą temp. egt

: ndz paź 11, 2009 08:04
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:W sumie to wrócę do K-14,bo najwięcej to po mieście sie tłukę...
Michaś_1977, żebyś tego nie żałował.
nie żebym ja Ci turba załował ale na wiekszej pompie to podejrzewam że chyba się nie będzie chciała wyrobić.
i będziesz przekładał jeszcze szybciej niż ją zakładał :lol:

: ndz paź 11, 2009 08:10
autor: Dziku VR6
pablo4451, zrob foto turbiny swojej, to Ci powiem co masz na 100%

: ndz paź 11, 2009 08:32
autor: arwam
pablo4451,

jeśli Ci wstaje przy takich obrotach to masz K24.
zrób foto turbiny od góry tak żeby było widać obydwie muszle i zimną(aluminiową) i gorącą (żeliwną)

: ndz paź 11, 2009 09:32
autor: pablo4451
No dobra zrobię zaraz i wrzuce :) tylko nie wiem czy takie poglądowe bez zdejmowania wezy itd wam wystarczy :)

: ndz paź 11, 2009 09:35
autor: arwam
pablo4451 pisze:tylko nie wiem czy takie poglądowe bez zdejmowania wezy itd wam wystarczy :)
wystarczy.
ja za parę godzin przyjdę bo idę działać w garażu bo auto nadal bez silnika stoi a mi już nic nie brakuje (chyba).