1v koncowki wtryskow pompa MF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » wt lis 09, 2010 17:09

mówicie że 274 będą pasować?


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: t0mal » wt lis 09, 2010 23:16

Każde DN 0 SD będą pasować w sensie fizycznym, 274 są odpowiednie do tego silnika, konkretnie to są to końcówki do SB



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: Michał_1977 » śr lis 10, 2010 10:42

stanlej pisze: 274 będą pasować?
Tak jak t0mal napisał są do SB (80KM),czyli najmocniejszej wersji silnika 1,6TD.
Mogą też być od JR (70KM) 273,a od 1V (60KM) chyba 293.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » śr lis 10, 2010 17:07

moje auto zaczęło nowe życie! juz po naprawie wszystko cacy...ale nie do końca mianowicie po wyciągnięciu linki ssania nie ma reakcji co może być przyczyną??? proszę o szybką odpowiedź


a i końcówki wtrysków mam bosha 293


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: t0mal » czw lis 11, 2010 00:02

A co się działo do tej pory? Podnosiło obroty?
Prawdopodobnie będziesz musiał przestawić początek wtrysku (opóźnić) poprzedniemu właścicielowi pewnie źle palił i kiwał pompą. Co do końcówek to szkoda że dałeś eko-szajs ale i tak są o niebo lepsze od tych z renówki. Teraz pozostaje Ci dbać o paliwo.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: Michał_1977 » czw lis 11, 2010 00:26

t0mal pisze:A co się działo do tej pory? Podnosiło obroty?
Właśnie.
Być może mechanik przy zmianie wtrysków,popitolił coś przy dźwigni przyspieszacza :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » czw lis 11, 2010 10:08

obroty podnosilo o ok. 100, teraz jeszcze obroty biegu jalowego wyreguluje bo są za niskie ale ogólnie jest super, boje sie nim jezdzić bo z muła zamienił sie jurnego byka ;]
a z przyspieszaczem czy bez pali super, ale czasem moze sie przydać, dzis trochę sie pobawie


||AVE DIESEL||

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » sob lis 13, 2010 09:12

za cholere nie wiem jak ustawić obroty...mechanik mi ustawił na 1 kresce za zerem ale to jest za mało..silnik skacze. na której kresce powinna być wskazówka
na moim do 1000 jest podzielone na 3 części a od 1000 juz na dwie. nie powinien być tuż nad drugą kreską?


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 09:58

Najlepiej nieco poniżej tysiąca. Powinno być na pierwszej kresce pod tysiącem, ale ja wolę mieć odrobinę wyższe wolne obroty bo silnik się tak nie telepie.



stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » sob lis 13, 2010 13:23

dzięki.


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: grandi » sob lis 13, 2010 13:36

Ja już podlukałem jak mi ustawiali kąt wtrysku to tak naprawdę 850 obr to jest minimalnie prawie że 1000 bo obrotek w dolnej skali przekłamuje


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » sob lis 13, 2010 21:38

mam jeszcze jedno i chyba ostatnie pytanie. jakie regulacje na pompie powinno sie dokonać po jej wymianie? kąt wyprzedzenia, obroty...coś jeszcze? jakoś ten mój mechanik sie nie pali do ustawień...


||AVE DIESEL||

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 21:42

Nic dziwnego, jak nie masz regulacji z tyłu pompy to ustawienie wolnych obrotów może stwarzać problemy. Jeśli pompy się nikt nie czepiał to powinno się ustawić tylko początek wtrysku, ewentualnie wolne obroty, ale bardzo rzadko.



stanlej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 06, 2010 21:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

1v koncowki wtryskow pompa MF

Post autor: stanlej » ndz lis 14, 2010 10:37

no to pozostaje ustawienie początku wtrysku, obroty mam z głowy i wcale nie stwarzało problemów.


||AVE DIESEL||

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości