Jaki Intercooler??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lis 24, 2009 21:50

Michaś_1977, stad pytalem czy byly 2 rodzaje IC'ow bo wlasnie gdzies widzialem z tym kolanem na wprost
ja na szczescie zakupilem ten 2x90 ale w sumie mysle ze ten z wyjsciem na wprost tez nie jest tragedia bo mozesz przedluzyc mu wlot jakas rura :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lis 24, 2009 21:59

jarekkoval pisze:mysle ze ten z wyjsciem na wprost tez nie jest tragedia bo mozesz przedluzyc mu wlot jakas rura :)
Ten numer by Ci nie przeszedł,bo na wprost wylotu masz już reflektor i gumowego kolanka już byś tam nie upchnął...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lis 24, 2009 22:02

Michaś_1977, ale on jest wezszy :) wiec nie widzialbym przeszkod w dolozeniu jakiejs gumy
ew moglby byc za wysoki.. 8-[



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lis 24, 2009 22:17

jarekkoval pisze:ale on jest wezszy
To też kicha,bo chłodzenie gorsze...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lis 24, 2009 22:25

Michaś_1977, no już nie przesadzajmy... wiadomo, że IC ma schładzać powietrze, ale te kilka cm długości czy wysokości na pewno nie sprawią tego, że auto zaraz straci ducha i nie będzie mieć POWER'a :P .

P.S.


Że też ja nie mam szerokich zderzaków.... znacznie by mi to problem rozwiązało z montażem IC :P .
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 22:28 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt lis 24, 2009 22:46

marcinas1983, dobrze gadasz mysle ze oba maja dosc podobna powierzchnie
jeden jest szerszy i nizszy, a drugi wezszy ale wyzszy wiec mysle ze na to samo wychodzi



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lis 24, 2009 22:51

jarekkoval, ja jak już zamontuje ten od fiata to się podzielę wrażeniami czy jednak będzie auto puchło czy nie.... u mnie jeszcze sprawę załatwi trochę metrów rury więc ona też w jakiś sposób będzie ciepło odbierać :) . Najlepiej wszystko sobie pomierzyć na spokojnie i wtedy działać. Ja myślałem, że ten pierwszy co foto pokazałem się zmieści, ale się myliłem. Dlatego muszę mieć IC w kształcie kwadratu bo tylko taki zmieszczę z przodu mk2 na wąskim zderzaku :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lis 25, 2009 08:24

marcinas1983,a skąd ja mam wiedzieć o ile on jest krótszy :chytry: ?
Każdy walczy o to żeby upchnąć jak największy IC przed chłodnicę i tak-jeżeli rdzeń jest krótszy powiedzmy o 5cm,to przy wysokości 17cm (Master),daje nam 85cm/kw. powierzchni,a to jeszcze na dobrą sprawę trzeba by było pomnożyć przez grubość rdzenia.
Nigdzie nie napisałem,że auto straci ducha i nie będzie powera,ale j/w.
jarekkoval pisze:jeden jest szerszy i nizszy, a drugi wezszy ale wyzszy wiec mysle ze na to samo wychodzi
Jeśli tak,to spoko,ale wyższy chyba(?) gorzej by było upchnąć...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr lis 25, 2009 11:14

Dzikuvip,

jak nie będziesz dmuchał więcej jak 1,8bara to polecam IC od VECTRY C 2.2DTI.
z przodu jest mocowanyna ścisk i trzeba się troszeczkę pobawić szlifierką przy plastiku tego IC żeby zmniejszyć nie które dystanse. a jedyn przeróbka w nadwoziu to delikatne podcięcie dolnego mocowania przedniego pasa. i włożenie tam dopasowanego ceownika lub kątowniczka.
IC w całości zasłania chłodnicę i jest od niej wiekszy zarówno na wysokość jak na szerokości.
ale przy silniku 1.6TD doskonale spełniał swoje zadanie.

a z węży to będą Ci potrzebne żeby na niego nasadzić najlepiej ori wąż od SB od turbiny do IC i wąż od audi 80 od IC



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lis 25, 2009 11:26

arwam, A w którym miejscu się rozpadł?



arwam

Post autor: arwam » śr lis 25, 2009 12:13

t0mal pisze:arwam, A w którym miejscu się rozpadł?
raz go wypluło na łączeniu plastiku i rdzenia bo rozgięło łapki które trzy6mają boczek, po za tym nic mu sięnie stało. w silniku 1.6TD zda lepiej egzamin bo te silniki nie mają aż takiego apetytu na powietrze jak AAZ'y i co za tym idzie będzie trochę niższa temp, niz w AAZ'cie.
póki miałem 1.6TD w nadwoziu nawet na myśl mi nie przychodziło żeby IC zmieniać na inny.
nie było żadnych problemów z chłodzeniem nawet w najgorsze upały.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lis 25, 2009 12:56

arwam pisze:raz go wypluło na łączeniu plastiku i rdzenia
Pewnie jakby się dospawało aluminiowe boki to byłoby ok. Pewnie każdy taki wysoki ic jest na to narażony.



arwam

Post autor: arwam » śr lis 25, 2009 13:02

t0mal pisze:Pewnie każdy taki wysoki ic jest na to narażony.
myślę że nie tylko mój już był trochę życiem zmęczony.
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 13:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt lis 27, 2009 20:30

dobra panowie teraz opcja jakie rury wybrac na montaz IC
aluminiowe czy stal nierdzewna oraz jaka grubosc
i czy rury musza miec jakies zgrubienia na koncach zeby kolanka sie nie zeslizgnely ?
bo z golej rury to chyba zleci jak bedzie sama opaska ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości