Strona 3 z 3

: sob wrz 12, 2009 16:44
autor: bujak81
Michaś, zobacz tu !! http://www.allegro.pl/item731455867_tur ... 8_200.html K-14 aaAA........ dwa imbusy, jak w k-03 i o co tu chodzi?

: sob wrz 12, 2009 21:46
autor: mcgregor1988
apropos jeszcze tego cięgna zaworu upustowego, to jak ono ma chodzić?? - bo da się go ruszyć ręką, ale jest dość ciężko - przynajmniej tak mi się wydaje (turbina kkk03). Mam założony manometr i ciśnienie pokazuje ok 0,6bar

: sob wrz 12, 2009 22:27
autor: bujak81
Co do tego zaworu to u mnie też chodzi ciężko ale ręką wcisnę

: sob wrz 12, 2009 22:28
autor: Michał_1977
bujak81 pisze:K-14 aaAA........ dwa imbusy, jak w k-03 i o co tu chodzi?
Tak K-14,czyli parametry turbiny takie same,ale jak widać przystosowana do Citroena.
W autach VAG odprowadzenie oleju jest nieco niżej.

[ Dodano: 12 Wrz 2009 22:29 ]
bujak81 pisze:Co do tego zaworu to u mnie też chodzi ciężko ale ręką wcisnę
Po odpaleniu powinna sztanga chodzić lżej.

: ndz wrz 13, 2009 09:24
autor: mcgregor1988
Dobrze wiedzieć. U mnie też da się wcisnąć ale jest ciężko. Zobaczymy na odpalonym silniku.

: śr wrz 16, 2009 10:54
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:maciyk napisał/a:
A jak miał k03 to czy k14 lub t2 będzie pasować czy trzeba zmieniać razem z kolektorem wydechowym?

Nie trzeba zmieniać kolektora.
Michaś_1977, jak miał K03 to wtedy trzeba bo K03 jest mocowana na trzy śruby

: śr wrz 16, 2009 20:14
autor: bujak81
arwam pisze:Michaś_1977, jak miał K03 to wtedy trzeba bo K03 jest mocowana na trzy śruby
.... w którym miejscu są te trzy śruby ? bo o ile dobrze sięrozejrzałem to normalnie na 4

: śr wrz 16, 2009 21:55
autor: arwam
bujak81,

pod turbiną z góry ich nie widać

: wt wrz 29, 2009 18:23
autor: bujak81
Czyli rozumiem że jak chcę wymienić na wyższy model to koniecznie z kolektorem? to może od razu dam k24 - wejdzie ?
a może cośtakiego http://www.allegro.pl/item753834217_tur ... ibiza.html mocowanie na 3 śruby czy od TDI nie podejdzie