Turbosprężarka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » sob wrz 12, 2009 16:44

Michaś, zobacz tu !! http://www.allegro.pl/item731455867_tur ... 8_200.html K-14 aaAA........ dwa imbusy, jak w k-03 i o co tu chodzi?



mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » sob wrz 12, 2009 21:46

apropos jeszcze tego cięgna zaworu upustowego, to jak ono ma chodzić?? - bo da się go ruszyć ręką, ale jest dość ciężko - przynajmniej tak mi się wydaje (turbina kkk03). Mam założony manometr i ciśnienie pokazuje ok 0,6bar


Pozdrawiam, Grzesiek

bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » sob wrz 12, 2009 22:27

Co do tego zaworu to u mnie też chodzi ciężko ale ręką wcisnę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 12, 2009 22:28

bujak81 pisze:K-14 aaAA........ dwa imbusy, jak w k-03 i o co tu chodzi?
Tak K-14,czyli parametry turbiny takie same,ale jak widać przystosowana do Citroena.
W autach VAG odprowadzenie oleju jest nieco niżej.

[ Dodano: 12 Wrz 2009 22:29 ]
bujak81 pisze:Co do tego zaworu to u mnie też chodzi ciężko ale ręką wcisnę
Po odpaleniu powinna sztanga chodzić lżej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » ndz wrz 13, 2009 09:24

Dobrze wiedzieć. U mnie też da się wcisnąć ale jest ciężko. Zobaczymy na odpalonym silniku.


Pozdrawiam, Grzesiek

arwam

Post autor: arwam » śr wrz 16, 2009 10:54

Michaś_1977 pisze:maciyk napisał/a:
A jak miał k03 to czy k14 lub t2 będzie pasować czy trzeba zmieniać razem z kolektorem wydechowym?

Nie trzeba zmieniać kolektora.
Michaś_1977, jak miał K03 to wtedy trzeba bo K03 jest mocowana na trzy śruby



bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » śr wrz 16, 2009 20:14

arwam pisze:Michaś_1977, jak miał K03 to wtedy trzeba bo K03 jest mocowana na trzy śruby
.... w którym miejscu są te trzy śruby ? bo o ile dobrze sięrozejrzałem to normalnie na 4



arwam

Post autor: arwam » śr wrz 16, 2009 21:55

bujak81,

pod turbiną z góry ich nie widać



bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » wt wrz 29, 2009 18:23

Czyli rozumiem że jak chcę wymienić na wyższy model to koniecznie z kolektorem? to może od razu dam k24 - wejdzie ?
a może cośtakiego http://www.allegro.pl/item753834217_tur ... ibiza.html mocowanie na 3 śruby czy od TDI nie podejdzie
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 19:03 przez bujak81, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości