przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz wrz 06, 2009 00:43

antojuja, i Sztomel, >>>>>>>>> sillllniiik AFN >>> Nie spać!! To nie ALH albo AHF > tu jest trochę inny napinacz! Zaraz pewnie dostane za poprzedni temat, w którym się wypowiadałem hehe ale > Kolega zineq, nadal ma źle ustawiony rozrząd > kąt jest zbyt wysoki > synchro w 004 jest złe - zmieni się po właściwym ustawieniu kąta > na tym etapie będzie wiadomo czy wałek i wał jest ustawiony dobrze.

zineq, > Pytałeś o blokade pompy > ponoć rurka miedziana > lub kawałek jakiegoś walca (ja mam wałek hamulcowy od jakiegoś motoru > spasował idealnie), do blokady wałka używamy płaskownika(nacięcie na wałku ma być równoległe do płaszczyzny głowicy)> koło pasowe wałka odkręcasz i zbijasz przez mały otworek na blasze osłonowej rozrządu > wał ustawiasz na punkcie w okienku skrzyni biegów)1-wszy tłok w górnej pozycji) >>>> dalej naciągamy rolkę na znacznik w napinaczu i dokręcamy> następnie dokręcamy koło zębate wałka > sprawdzamy jeszacze raz znaki oraz robimy pełen obrót rozrządem (ciągniemy na 2 klucze > pompa i wałek lub wał > jak mamy możliwość dojścia do dołu) > obracamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara > bo inaczej odkręcimy śruby! >>> I to musisz kolego zineq, zrobić >>> może opis wygląda strasznie ale jest to tak naprawdę proste! >> raz zrobisz to następne 20 razy poleci szybko > a na sam koniec sprawdzasz kąt > i w razie potrzeby ustawiasz pompę na zapalonym silniku > tak jak wcześniej napisałem.
W razie problemów napisz mi na gg > chyba masz jeszcze nr?
Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 06, 2009 09:43

fleshu pisze:Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
ja to z pewnością antykiem jestem, Ci co mnie znają to wiedzą :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz wrz 06, 2009 11:21

Sztomel pisze:
fleshu pisze:Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
ja to z pewnością antykiem jestem, Ci co mnie znają to wiedzą :grin:
to nie to ze antyki tylko ze wekend byl w pelni hi hi :), przynajmniej w moim przypadku, pozdro



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » ndz wrz 06, 2009 16:00

dzis ustawilem rozrzad jak trzeba i kąt udalo mi sie tak ustawic ciut nad niebieska linia

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1770.html

ale dalej na cieplym niechce zapalac ;/ stalo sie tak jak zmienilem komputer z passata na ibize afn



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt wrz 08, 2009 16:57

a jak na zimnym? sterownik zawsze musi miec te same numery



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » wt wrz 08, 2009 19:46

numery ma te same rozni sie koncowka zamiast GL jest EK na zimnym pali od strzala ;/

przez przeplywke moze mi przeladowywac ;/ ?? dzis zas stweirdzilem ze raz auto jedzie fajnie a raz pupa ;/



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr wrz 09, 2009 15:39

co do numerow sterownika to wydaje mi sie ze musza byc identyko, np. sprzegla ktore mam na sprzedaz (patrz ponizej) maja takie same n-ry tylko roznia sie literami, niby nic a jednak sporo poniewaz jedno jest od silnika 1,9tdi (silnik poprzecznie np golf) i drugie tez 1,9tdi (silnik wzdluznie np passat,audi)



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » śr wrz 16, 2009 20:53

witam
wczoraj bawilem sie sztanga wkoncu

i zaczelo byc owiele lepiej tylko niewiem czy tak ma zostac czy jeszcze cos dlubac

wstawie rozne logi ocencie sami moze ktos mi cos doradzi ;)

teraz jest bar potem chwilowy pik na 1,3 spadek na 0,7 a potem dalej jest bar cala zmiana zakresu trwa sekunde

sztange wykrecilem z 4 obroty

z gory dzieki za pomoc

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2008.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2009.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2010.html



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 202 gości