przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
antojuja, i Sztomel, >>>>>>>>> sillllniiik AFN >>> Nie spać!! To nie ALH albo AHF > tu jest trochę inny napinacz! Zaraz pewnie dostane za poprzedni temat, w którym się wypowiadałem hehe ale > Kolega zineq, nadal ma źle ustawiony rozrząd > kąt jest zbyt wysoki > synchro w 004 jest złe - zmieni się po właściwym ustawieniu kąta > na tym etapie będzie wiadomo czy wałek i wał jest ustawiony dobrze.
zineq, > Pytałeś o blokade pompy > ponoć rurka miedziana > lub kawałek jakiegoś walca (ja mam wałek hamulcowy od jakiegoś motoru > spasował idealnie), do blokady wałka używamy płaskownika(nacięcie na wałku ma być równoległe do płaszczyzny głowicy)> koło pasowe wałka odkręcasz i zbijasz przez mały otworek na blasze osłonowej rozrządu > wał ustawiasz na punkcie w okienku skrzyni biegów)1-wszy tłok w górnej pozycji) >>>> dalej naciągamy rolkę na znacznik w napinaczu i dokręcamy> następnie dokręcamy koło zębate wałka > sprawdzamy jeszacze raz znaki oraz robimy pełen obrót rozrządem (ciągniemy na 2 klucze > pompa i wałek lub wał > jak mamy możliwość dojścia do dołu) > obracamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara > bo inaczej odkręcimy śruby! >>> I to musisz kolego zineq, zrobić >>> może opis wygląda strasznie ale jest to tak naprawdę proste! >> raz zrobisz to następne 20 razy poleci szybko > a na sam koniec sprawdzasz kąt > i w razie potrzeby ustawiasz pompę na zapalonym silniku > tak jak wcześniej napisałem.
W razie problemów napisz mi na gg > chyba masz jeszcze nr?
Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
zineq, > Pytałeś o blokade pompy > ponoć rurka miedziana > lub kawałek jakiegoś walca (ja mam wałek hamulcowy od jakiegoś motoru > spasował idealnie), do blokady wałka używamy płaskownika(nacięcie na wałku ma być równoległe do płaszczyzny głowicy)> koło pasowe wałka odkręcasz i zbijasz przez mały otworek na blasze osłonowej rozrządu > wał ustawiasz na punkcie w okienku skrzyni biegów)1-wszy tłok w górnej pozycji) >>>> dalej naciągamy rolkę na znacznik w napinaczu i dokręcamy> następnie dokręcamy koło zębate wałka > sprawdzamy jeszacze raz znaki oraz robimy pełen obrót rozrządem (ciągniemy na 2 klucze > pompa i wałek lub wał > jak mamy możliwość dojścia do dołu) > obracamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara > bo inaczej odkręcimy śruby! >>> I to musisz kolego zineq, zrobić >>> może opis wygląda strasznie ale jest to tak naprawdę proste! >> raz zrobisz to następne 20 razy poleci szybko > a na sam koniec sprawdzasz kąt > i w razie potrzeby ustawiasz pompę na zapalonym silniku > tak jak wcześniej napisałem.
W razie problemów napisz mi na gg > chyba masz jeszcze nr?
Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
to nie to ze antyki tylko ze wekend byl w pelni hi hiSztomel pisze:ja to z pewnością antykiem jestem, Ci co mnie znają to wiedząfleshu pisze:Ps > Sztomel, > my to antyki jesteśmy> tak powoli wnioskuje! > Ostatnio ciągle coś przekręcamy> musimy nad tym popracować! hehehe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
dzis ustawilem rozrzad jak trzeba i kąt udalo mi sie tak ustawic ciut nad niebieska linia
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1770.html
ale dalej na cieplym niechce zapalac ;/ stalo sie tak jak zmienilem komputer z passata na ibize afn
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1770.html
ale dalej na cieplym niechce zapalac ;/ stalo sie tak jak zmienilem komputer z passata na ibize afn
co do numerow sterownika to wydaje mi sie ze musza byc identyko, np. sprzegla ktore mam na sprzedaz (patrz ponizej) maja takie same n-ry tylko roznia sie literami, niby nic a jednak sporo poniewaz jedno jest od silnika 1,9tdi (silnik poprzecznie np golf) i drugie tez 1,9tdi (silnik wzdluznie np passat,audi)
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
- Silnik: CUAA
- Kontakt:
witam
wczoraj bawilem sie sztanga wkoncu
i zaczelo byc owiele lepiej tylko niewiem czy tak ma zostac czy jeszcze cos dlubac
wstawie rozne logi ocencie sami moze ktos mi cos doradzi![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
teraz jest bar potem chwilowy pik na 1,3 spadek na 0,7 a potem dalej jest bar cala zmiana zakresu trwa sekunde
sztange wykrecilem z 4 obroty
z gory dzieki za pomoc
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2008.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2009.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2010.html
wczoraj bawilem sie sztanga wkoncu
i zaczelo byc owiele lepiej tylko niewiem czy tak ma zostac czy jeszcze cos dlubac
wstawie rozne logi ocencie sami moze ktos mi cos doradzi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
teraz jest bar potem chwilowy pik na 1,3 spadek na 0,7 a potem dalej jest bar cala zmiana zakresu trwa sekunde
sztange wykrecilem z 4 obroty
z gory dzieki za pomoc
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2008.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2009.html
http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_2010.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 202 gości