silnik JP-można założyć turbine?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » śr sie 12, 2009 19:33

twromek pisze:jakieś tam pojęcie mam o tym wszystkim, zielone, ale mam
to już coś i znacznie lepiej niż nic :wink:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 12, 2009 23:16

Co do pompy to jestem zdania, że 9mm powinna wystarczyć, żeby bałaganu narobić, napewno trzeba brać pod uwagę sprzęgło, no i myśle że na dobrym koksie uszczelka pod głowicą poleci po dniu ustawiania i testów.

[ Dodano: 12 Sie 2009 23:23 ]
Właściwie to nie wydaje mi się żeby, że tą pompe co masz trzeba odrazu wywalać, myśle że jak jest zdrowa to spokojnie powinieneś setkę robić w ok 11 sekund, jesli założysz 9mm to urwiesz z tego jakieś 2 góra 3 sekundy, fakt faktem, że na większej pompie dużo przyjemniej się jeździ, bo silnik jest elastyczniejszy, ale czy opłaca się ładować kasę?

[ Dodano: 12 Sie 2009 23:25 ]
A co do spalania fakt, może mało spalić, ale prawda jest taka, że jeżdząc po mieście musisz się liczyć ze spalaniem dochodzącym do 8l/100, na pompie 9mm i to jescze nie jest kres jej możliwości ;)
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 23:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 12, 2009 23:28

t0mal pisze:jesli założysz 9mm
w JP były 9mm, a w TD głównie o LDA chodzi, bo D tego nie ma



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 12, 2009 23:34

9mm? pierwszy raz słyszę, aż z ciekawości zobacze nr pompy, mam taka u siebie w garażu

[ Dodano: 12 Sie 2009 23:35 ]
A do pompy 8mm wydaje mi się że lda to zbędny gadżet, tym bardziej jeśli masz np. małą spręzarkę



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 12, 2009 23:39

tylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 12, 2009 23:47

twromek pisze:tylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem
Ale jaja nom faktycznie :) numer pompy to 0460 494 188 czyli 9mm a wygląda jak ta z 1V, no to nic jak tylko kupić jakiegoś trupa za 50 zł i LDA przełożyć :bigok:
Ostatnio zmieniony śr sie 12, 2009 23:49 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 12, 2009 23:56

t0mal pisze:jakiegoś trupa za 50 zł
to daleko nie zajedziesz :P



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sie 13, 2009 00:06

Czemu? Skoro kolega ma 9mm, to wystarczyłoby samą górę pompy przerzucić, przy okazjii govmoda i oring z tulejką zrobić i wio! :)

[ Dodano: 13 Sie 2009 00:08 ]
wogóle to zdaża się, że ludzie czasami pozbywają się pompy za grosze z błachego powodu, mój znajomy np sprzedał pompe z paska aaz za mniej niż 100 zł tylko dlatego, że lało mu się paliwo spod sprężyny.
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 00:09 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw sie 13, 2009 00:26

t0mal pisze:wogóle to zdaża się, że ludzie czasami pozbywają się pompy za grosze z błachego powodu, mój znajomy np sprzedał pompe z paska aaz za mniej niż 100 zł tylko dlatego, że lało mu się paliwo spod sprężyny.
Mi sie udało zdrową pompe dorwać za 40zł z przesyłką, wystarczy cierpliwie szukać.
t0mal pisze:A do pompy 8mm wydaje mi się że lda to zbędny gadżet, tym bardziej jeśli masz np. małą spręzarkę
LDA to dobra rzecz w TD można ustawić prawie bezdymną :helm: dawkę na niskich obrotach, a na wysokich nie braknie paliwa
tylko 1V miały 8mm z tego co ja wiem
leżą u mnie dwie pompy z CK, nie wiem czy ori, oby dwie po numerach mają 9mm



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sie 13, 2009 07:47

t0mal pisze:Co do pompy to jestem zdania, że 9mm powinna wystarczyć, żeby bałaganu narobić, napewno trzeba brać pod uwagę sprzęgło, no i myśle że na dobrym koksie uszczelka pod głowicą poleci po dniu ustawiania i testów.
Racja.Uszczelka ewidentnie do wymiany na metalową od TDI
t0mal pisze:Czemu? Skoro kolega ma 9mm, to wystarczyłoby samą górę pompy przerzucić, przy okazjii govmoda i oring z tulejką zrobić i wio! :)
Pompa od wolnossaka ma inną falę i parę innych bajerów.
t0mal pisze:A co do spalania fakt, może mało spalić, ale prawda jest taka, że jeżdząc po mieście musisz się liczyć ze spalaniem dochodzącym do 8l/100, na pompie 9mm i to jescze nie jest kres jej możliwości ;)
W moim przy jeździe w cyklu mieszanym,wyszło-4,6l/100km


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn sie 17, 2009 12:17

Taka wiadomość ode mnie ;) Silnik 1.6D JP i silnik 1.6TD mają pompę 8mm, silniki 1.6TD JR/Sb/RA pompę 9mm ;) Pompy w JP i 1V nie maja układu LDA...
Michaś_1977 pisze:Racja.Uszczelka ewidentnie do wymiany na metalową od TDI
Co do tego zdania to nie jestem przekonany czy tak szybko poleci uszczelka, moja wytrzymała prawie 2 lata na pompie 9mm od SBka, ciśnieniu sprężarki rzędu 1.1 - 1.5bara... i to na zwykłej uszczelce Goetze dla silnika 1.6TD ;)



arwam

Post autor: arwam » pn sie 17, 2009 17:46

Lukas-182 pisze:Silnik 1.6D JP
Lukas-182,

nie wszystkie bo mam kilka pompa które mają 9mm tłoko-rozdzielacz a przeważnie 8mm to miały właśnie 1V



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn sie 17, 2009 18:50

Na kija w JPku pompa 9mm, może to właściciele aut sobie przerabiali pompy, bo nie widzę sensu w JPku montażu pompy z 9m tłoko-rozdzielaczem...



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pn sie 17, 2009 19:10

Lukas-182 pisze:Na kija w JPku pompa 9mm
Widocznie konstruktorzy VW tak przewidzieli i tak ma być. Nie widzę w tym nic dziwnego. Większość jak nie wszystkie (ku drugiej opcji bym się bardziej skłaniał) wolnossące 1,6D miały pompy 9mm.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości