Strona 3 z 3

: wt lip 28, 2009 22:11
autor: kamil_89LC
Jak możesz kolego sie dowiedziec to był bym bardzo wdzieczny! W norwegi jestem w miasteczku Risor (taka mała mieścina).

Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje :czy to była wina turbiny czy pompowtryskiwacza (tak jak ocenił to mechanik) ???

: czw lip 30, 2009 21:56
autor: doggie
kamil_89LC pisze:Jak możesz kolego sie dowiedziec to był bym bardzo wdzieczny! W norwegi jestem w miasteczku Risor (taka mała mieścina).

Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje :czy to była wina turbiny czy pompowtryskiwacza (tak jak ocenił to mechanik) ???
w 90% takich przypadków w silnikach 2.0 TDI wszystko zaczyna się od pęknięcia głowicy, gdzie dalej uszkodzeniu ulega pompowtryskiwacz i turbosprężarka

: pt lip 31, 2009 20:06
autor: grzesiek1990
mettenos pisze:w 90% takich przypadków w silnikach 2.0 TDI wszystko zaczyna się od pęknięcia głowicy, gdzie dalej uszkodzeniu ulega pompowtryskiwacz i turbosprężarka
czytaj uważnie mówimy o silniku 1.9
ja mysle ze zaczęło się wszystko od zejścia turbiny

: pt lip 31, 2009 22:28
autor: doggie
grzesiek1990 pisze:
mettenos pisze:w 90% takich przypadków w silnikach 2.0 TDI wszystko zaczyna się od pęknięcia głowicy, gdzie dalej uszkodzeniu ulega pompowtryskiwacz i turbosprężarka
czytaj uważnie mówimy o silniku 1.9
ja mysle ze zaczęło się wszystko od zejścia turbiny

Ups! Sorry, jakoś tak się mi zagapiło :smoke: i zamyśliło, a post wcześniej sam pisałem o 1.9. Starość......

: pn sie 03, 2009 19:11
autor: kamil_89LC
Wiec jaki silniczek proponujecie! Może możecie mi jakieś linki podac bo ja nie bardzo mam czas szukać! bym był bardzo wdzieczny! Pozdrawiam

: wt sie 04, 2009 09:11
autor: blysk777
http://www.allegro.pl/item688827170_vw_ ... i_bkc.html Powinien podejść.

[ Dodano: Wto 04 Sie, 2009 ]
http://www.allegro.pl/item694607943_gol ... 105ps.html

: wt sie 04, 2009 15:57
autor: doggie
ten pierwszy BKC spokojnie może być, ten drugi BLS jest z filtrem cząstek stałych - takiego bym sobie odpuścił

: wt sie 04, 2009 20:46
autor: blysk777
mettenos pisze:ten drugi BLS jest z filtrem cząstek stałych - takiego bym sobie odpuścił
Jako dawca bloku też powinien zdać egzamin :wink:

: śr sie 05, 2009 21:51
autor: doggie
blysk777, pewnie tak, miałem na myśli oczywiście całość

: śr sie 05, 2009 22:19
autor: Kristensen
kamil_89LC, wiesz już co było tego przyczyzną? 100 tys km to udokumentowane czy tylko licznikowe? Sam w sobie przebieg 100 tys km nie jest dużym przebiegiem.

: pn wrz 07, 2009 19:57
autor: kamil_89LC
według wszystkich znaków na niebie i na ziemi zawiniło turbo ! przebieg jest udokumentowany do 89 tys a od tej dokumentacji jest w rekach mojego teścia wiec przebieg jest autentyczny! niestety auto jeszcze nie jest naprawione bo nie mam silnika ;/ i lipal. pozdro