: czw sie 13, 2009 21:58
Opóźnij kąt wtrysku i powinno być extra.JABcok20 pisze:ciagnie tylko i wylacznie do 3500.?
Opóźnij kąt wtrysku i powinno być extra.JABcok20 pisze:ciagnie tylko i wylacznie do 3500.?
sprawdz srubę z napisem OUT(chyba tak to się pisze) na pompie, na przewodzie odprowadzającym nadmiar paliwa do bakuJABcok20 pisze:bez wzgledu jak obroc pin maks 3500
anaba255, to nie ma raczej nic dorzeczy bo zadaniem tej śruby jest dławienie przepływu po to aby pompka zasilająca mogła odpowietrzyć pompę wtryskową oraz żeby było możliwe wytworzenie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej żeby mógł zadziałać przestawiacz kąta wtryskuanaba255 pisze:sprawdz srubę z napisem OUT(chyba tak to się pisze) na pompie, na przewodzie odprowadzającym nadmiar paliwa do baku
nie ma na to wpływu.JABcok20 pisze:tłokorozdzielacz jest od pompy ze zwykłego diesla czy aby nie ma to wplywu na odciecie wczesniejsze?
oj ma, sam się męczyłem z pompą, miałem założoną śrube przelotową i ten sam efekt, co u kolegiarwam pisze:anaba255, to nie ma raczej nic dorzeczy bo zadaniem tej śruby jest dławienie przepływu po to aby pompka zasilająca mogła odpowietrzyć pompę wtryskową oraz żeby było możliwe wytworzenie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej żeby mógł zadziałać przestawiacz kąta wtrysku
a w tym wypadku sięz tobą zgadzam myślałem że sugerowałeś jej niedrożnośćoj ma, sam się męczyłem z pompą, miałem założoną śrube przelotową i ten sam efekt, co u kolegi
raczej w drugą stronęarwam pisze:a w tym wypadku sięz tobą zgadzam myślałem że sugerowałeś jej niedrożność
przy braku ciśnienia wewnątrz pompy nie będzie działał przestawiacz kąta wtrysku i wtedy też nie będzie mocy u góryraczej w drugą stronę
a jak będzie za małe nie wejdzie na wysokie obroty, nawet na średnie jak cisnienie będzie o dużo za małeprzy braku ciśnienia wewnątrz pompy nie będzie działał przestawiacz kąta wtrysku i wtedy też nie będzie mocy u góry