Strona 3 z 11

: czw sie 13, 2009 21:58
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:ciagnie tylko i wylacznie do 3500.?
Opóźnij kąt wtrysku i powinno być extra.

: czw sie 13, 2009 22:00
autor: anaba255
JABcok20 pisze:bez wzgledu jak obroc pin maks 3500
sprawdz srubę z napisem OUT(chyba tak to się pisze) na pompie, na przewodzie odprowadzającym nadmiar paliwa do baku

: czw sie 13, 2009 22:43
autor: JABcok20
wlasnie ta srube mialem wczesniej ori od 1.9td to moglem odpowietrzac uklad bez jej odkrecania teraz mam taka od 1.6sb z kulkka i ona jakos trzyma cisnienie bo nie da sie odpowietry zaciagajac rope bo ta kulka trzyma.
moze to jest przyczyna?

[ Dodano: Czw Sie 13, 2009 23:36 ]
ehhhh. nie mam słów. śrube out opróżniłem z sprężynki i kulki. oddaje swobodnie rope i mona odpowietrzac uklad. kąt poprawiłem i lekko zwiekszyłem dawke paliwa. to samo 3500 tys i odciecie. nie chce dawac mu za duzo miesa bo znowu mi wtryski siądą:P

poszukam manometru tak jak mi pisał arwam i sprawdze cisnienie.
kierowac sie cisnieniami dla silnika 1.6td czy 1.9td bo pompa jest od 1.9td

: pt sie 14, 2009 00:00
autor: arwam
anaba255 pisze:sprawdz srubę z napisem OUT(chyba tak to się pisze) na pompie, na przewodzie odprowadzającym nadmiar paliwa do baku
anaba255, to nie ma raczej nic dorzeczy bo zadaniem tej śruby jest dławienie przepływu po to aby pompka zasilająca mogła odpowietrzyć pompę wtryskową oraz żeby było możliwe wytworzenie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej żeby mógł zadziałać przestawiacz kąta wtrysku

: pt sie 14, 2009 00:03
autor: JABcok20
dobra . kupuje manometr musi byc glicerynowy tzw antywstrzasowy czy zwykły??

[ Dodano: Pią Sie 14, 2009 00:04 ]
http://www.allegro.pl/item709407518_man ... 10bar.html
czy ten sie nada?

: pt sie 14, 2009 00:05
autor: arwam
JABcok20,

wystarczy zwykły tam nie masz ciśnienia o charakterze udarowym z tego co wiem choć mogę się mylić

: pt sie 14, 2009 00:34
autor: JABcok20
tłokorozdzielacz jest od pompy ze zwykłego diesla czy aby nie ma to wplywu na odciecie wczesniejsze?

: pt sie 14, 2009 09:16
autor: arwam
JABcok20 pisze:tłokorozdzielacz jest od pompy ze zwykłego diesla czy aby nie ma to wplywu na odciecie wczesniejsze?
nie ma na to wpływu.
Za odcięcie odpowiada regulator obrotów i sprężynki na governorze. ewentualnie jeśli przy tych obrotach jest utrata mocy ale silnik kręci się więcej to należyskontrolować układ przestawiacza kąta wtrysku

: pt sie 14, 2009 11:24
autor: JABcok20
on sie nie kreci wiecej. 3500 i koniec, maks 140km/h. podłacze manometr i sprawdze co jest grane

: pt sie 14, 2009 22:45
autor: anaba255
arwam pisze:anaba255, to nie ma raczej nic dorzeczy bo zadaniem tej śruby jest dławienie przepływu po to aby pompka zasilająca mogła odpowietrzyć pompę wtryskową oraz żeby było możliwe wytworzenie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej żeby mógł zadziałać przestawiacz kąta wtrysku
oj ma, sam się męczyłem z pompą, miałem założoną śrube przelotową i ten sam efekt, co u kolegi

: pt sie 14, 2009 23:02
autor: arwam
oj ma, sam się męczyłem z pompą, miałem założoną śrube przelotową i ten sam efekt, co u kolegi
a w tym wypadku sięz tobą zgadzam myślałem że sugerowałeś jej niedrożność

: pt sie 14, 2009 23:12
autor: anaba255
arwam pisze:a w tym wypadku sięz tobą zgadzam myślałem że sugerowałeś jej niedrożność
raczej w drugą stronę :helm:

: pt sie 14, 2009 23:14
autor: arwam
raczej w drugą stronę :helm:
przy braku ciśnienia wewnątrz pompy nie będzie działał przestawiacz kąta wtrysku i wtedy też nie będzie mocy u góry

: pt sie 14, 2009 23:20
autor: andrew.zbyrko
przy braku ciśnienia wewnątrz pompy nie będzie działał przestawiacz kąta wtrysku i wtedy też nie będzie mocy u góry
a jak będzie za małe nie wejdzie na wysokie obroty, nawet na średnie jak cisnienie będzie o dużo za małe