Strona 3 z 3

: pn lip 27, 2009 09:55
autor: PELE
MARTINEZ1027, jak będziesz podłączał auto pod Vaga powiedz diagnoście aby sprawdził kąt wtrysku oraz synchronizacje rozrządu. Powinno wyglądać to tak:

korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15
Kąt synchronizacji ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1

jeśli chodzi o korekcje i bipy są to normy dla silnika PD ( pompki )

Masz silnik PD czy VP ?
Najlepiej to co otrzymasz po VAG'u opisz w dziale diagnostyka, niech bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą się na temat wyników

: wt lip 28, 2009 00:03
autor: MARTINEZ1027
pelton1985 pisze:MARTINEZ1027, jak będziesz podłączał auto pod Vaga powiedz diagnoście aby sprawdził kąt wtrysku oraz synchronizacje rozrządu. Powinno wyglądać to tak:

korekcje (013) nie powinny przekraczać +-2
BIPy (023) nie powinny przekraczać +- 30, najlepiej +- 15
Kąt synchronizacji ( 004, pole 4) nie powinno przekraczać +-3, najlepiej +-1

jeśli chodzi o korekcje i bipy są to normy dla silnika PD ( pompki )

Masz silnik PD czy VP ?
Najlepiej to co otrzymasz po VAG'u opisz w dziale diagnostyka, niech bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą się na temat wyników
witam!!! \dzieki za odpowiedz.
mam nsilnik na PD ..byłem dziajs w ASO
zeby mi to sprawdzili ale ciolki powiedzieli ze diagnosta jest na chorobowym i nie ma kto sprawdzic :rotfl:

wiesz ja mam VAGa i kabelek i czy sam to zczytam bez wiekszej wiedzy ? czy to mu si byc juz fachowiec ;) pozdr.

: wt lip 28, 2009 10:56
autor: PELE
żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać :bigok:

tak chyba najlepiej

: wt lip 28, 2009 14:04
autor: MARTINEZ1027
pelton1985 pisze:żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać :bigok:

tak chyba najlepiej

witam mam to zrobic na ciepłym silniku czy nie ma znaczenia ?

[ Dodano: 28 Lip 2009 14:40 ]
MARTINEZ1027 pisze:
pelton1985 pisze:żeby sprawdzić wystarczy odczytać wartości danych kanałów czyli tego co masz w nawiasach ()
podbij na swoim forum regionalnym, grupa podkarpacka lub tym podobna i zagadaj z kimś z Twojej okolicy, może Ci pomoże, może zasugeruje gdzie podjechać :bigok:

tak chyba najlepiej

witam mam to zrobic na ciepłym silniku czy nie ma znaczenia ?

ok wiec tak zrobilem podłaczylem do VAG wszedłem w silnik a potem zakładke 08 i wpisywalem kolejno kody zapisy pokazywaly sie w 4 rubrykach spisalem wszystkie

(013) -01 0.2 0.5 0.0

(023) -15 13 31 25

(004) pole 4 wacha sie od 0.1do 2.2


chyba o to chodzi ..tak ?

: wt lip 28, 2009 15:38
autor: PELE
MARTINEZ1027 pisze:(013) -01 0.2 0.5 0.0
korekcje są ok
(023) -15 13 31 25
3 i 4 wartość minimalnie na pograniczu
(004) pole 4 wacha sie od 0.1do 2.2
tutaj też w normie ale mogłoby być bliżej wartości 1

ogólnie jest ok a powinieneś to zrobić na ciepłym motorze, dla pewności podbij z tym w dzialediagnostyka, bardziej doświadczeni koledzy udzielą Ci konkretniejszej odpowiedzi