Strona 3 z 4

: czw sie 27, 2009 22:09
autor: glowka123
wymiana poszła znakomicie :bigok: wszystko gra jak nalezy troche bylo ustawiania i korekcji ale jakoś dało sie ustawić:)na kolejne 60tys jest spokoj

: czw sie 27, 2009 22:19
autor: Michał_1977
glowka123 pisze:wymiana poszła znakomicie :bigok: wszystko gra jak nalezy troche bylo ustawiania i korekcji ale jakoś dało sie ustawić:)na kolejne 60tys jest spokoj
Podjedź jeszcze do pompiarza,żeby skorygował kąt wtrysku,bo tego zapewne nie robiłes :chytry:

: pt sie 28, 2009 06:42
autor: glowka123
Michaś_1977 pisze: Podjedź jeszcze do pompiarza,żeby skorygował kąt wtrysku,bo tego zapewne nie robiłes :chytry:
ale ja ustawiałem sobie wszystko na swoich znakach ktore sam zrobilem kolektorem i wszystko złozyłem tak jak bylo bo kolo pompy mialem zablokowane w okienku w skrzyni wbity klin a rozrzadu walek wogole nie drgał

: pt sie 28, 2009 11:00
autor: Michał_1977
glowka123 pisze:Michaś_1977 napisał/a:

Podjedź jeszcze do pompiarza,żeby skorygował kąt wtrysku,bo tego zapewne nie robiłes :chytry:
ale ja ustawiałem sobie wszystko na swoich znakach ktore sam zrobilem kolektorem i wszystko złozyłem tak jak bylo bo kolo pompy mialem zablokowane w okienku w skrzyni wbity klin a rozrzadu walek wogole nie drgał
Wszystko O.K,ale kąt wtrysku mógł ulec zmianie nawet przez mocniejsze lub słabsze naciągnięcie paska.Poza tym,czy masz pewność,że wcześniej był dobrze ustawiony?

: pt sie 28, 2009 11:46
autor: glowka123
a kąt wtrysku co tak wogole robi???

: pt sie 28, 2009 13:31
autor: arwam
glowka123,

kąt wtrysku to to samo co zapłon w benzynie

: pt sie 28, 2009 15:19
autor: glowka123
tak właściwie dobrze odpala zimny czy ciepły zawsze ok

: pt sie 28, 2009 20:50
autor: suhhar
tłumacz upartemu

: pt sie 28, 2009 22:25
autor: glowka123
suhhar pisze:tłumacz upartemu
jak wszystko chodzi bez zarzutu to po jakiego wała grzebać

: ndz sie 30, 2009 14:21
autor: hadra
hej, a jak mam poznac czy rozrzad jest do roboty czy nie? nie mam pojecia kiedy byl robiony? auto ma 28K na liczniku, podejrzewam ze to jest 328Kk. jak kupilem mechanik mowi ze jest rozrzad jest ok! od tamtego momentu zrobilem okolo 23k. a nie chce zeby mi strzelil!! sa jakies sposoby jak poznac czy rozrzad jest do roboty? dzieki za pomoc, pozdrawiam

: ndz sie 30, 2009 14:27
autor: arwam
hadra,

rozrząd sięrobi zawsze po kupnie auta nawet jak jeszcze są widoczne napisy na pasku.
w tej kwestii nigdy siepoprzedniemu właścicielowi nie wierzy bo jak pasek strzeli to już będzie po ptakach

[ Dodano: 30 Sie 2009 14:28 ]
glowka123 pisze:suhhar napisał/a:
tłumacz upartemu
jak wszystko chodzi bez zarzutu to po jakiego wała grzebać
jak przyjdą mrozy to Ci wtedy sie zapytam.
I nie pytaj dlaczego spalanie Ci wzrosło.

: ndz sie 30, 2009 14:56
autor: Michał_1977
glowka123 pisze:jak wszystko chodzi bez zarzutu to po jakiego wała grzebać
Po takiego wała,żeby było jeszcze lepiej,ale jak nie chcesz,to co tu po naszych radach...

: ndz sie 30, 2009 18:14
autor: glowka123
hmm no wiem ze bedzie inna sprawa jak bedzie mróz.ja bym pojechał do mechanika z tym ale wątpie ze w moim mieście wogole coś z tym zrobia.czytałem na forum że samemu można to zrobić???

: ndz sie 30, 2009 19:22
autor: arwam
glowka123 pisze:czytałem na forum że samemu można to zrobić???
tak można to samemu zrobić w dwóch wypadkach:
albo masz czujnik zegarowy i umiesz się nim posługiwać albo masz spore doświadczenie i umiesz ustawić na ucho z uwzględnieniem koloru spalin przy porannym rozruchu