Strona 3 z 3

: ndz cze 28, 2009 17:21
autor: Michał_1977
mikoz pisze:,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,
Kolego,popuść pasek rozrządu i zobacz czy wałek pompy nie ma luzów,bo może się okazać to,co było u mnie.Nieciekawa sprawa,bo przez opiłki z wytartych tulejek,głowiczka poszła spać ](*,)

: ndz cze 28, 2009 18:35
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:
mikoz pisze:,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,
Kolego,popuść pasek rozrządu i zobacz czy wałek pompy nie ma luzów,bo może się okazać to,co było u mnie.Nieciekawa sprawa,bo przez opiłki z wytartych tulejek,głowiczka poszła spać ](*,)

czyli już jednak doszłeś że to głowaiczka jest kaput?
w jaki sposób sprawdzałeś?