Wymiana turbiny POMOCY!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 28, 2009 17:21

mikoz pisze:,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,
Kolego,popuść pasek rozrządu i zobacz czy wałek pompy nie ma luzów,bo może się okazać to,co było u mnie.Nieciekawa sprawa,bo przez opiłki z wytartych tulejek,głowiczka poszła spać ](*,)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 18:35

Michaś_1977 pisze:
mikoz pisze:,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,
Kolego,popuść pasek rozrządu i zobacz czy wałek pompy nie ma luzów,bo może się okazać to,co było u mnie.Nieciekawa sprawa,bo przez opiłki z wytartych tulejek,głowiczka poszła spać ](*,)

czyli już jednak doszłeś że to głowaiczka jest kaput?
w jaki sposób sprawdzałeś?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości