owcy2 pisze:Niestety jak to się mówi konie trzeba wykarmić, nie ma nic za darmo
No zgadzam się, przynajmniej częściowo.
Idźmy tym tropem różnice między jakimś PD 100 konnym a ASZ będą jedynie we wtryskach i turbo. Więc pytanie
czy ktoś przekładał do ALH wtryski z ASZ i jak zmieniło się spalanie, jeżeli ktoś może odpowiedzieć? Można jakoś regulować te wtryski ?
g4ewa pisze:Tak BTW: jak stoicie na swiatlach to jakie spalanie pokazuje Wam MFA ?
Mi z zalaczona klima 1.0-1.1 a bez klimy 0.9 jak dodatkowo wylacze swiatla to 0.8 - jak zrzuce na NEUTRAL do od kazdej opcji odejmuje sie 0,1
Dobrze czy tu szukac przyczyny ?
U mnie jak zapalę na luzie bez obciążeń pokazuje 1,2 po 5 sekundach 1,1 po kolejnych 10 sekundach ma 0,9 l/h i tak zostanie do czasu aż się rozgrzeje wtedy bez obciążeń pokazuje 0,6.
Z światłami i klimą 1,1 ,bez klimy to 0,9-0,8.
Komp to pokazuje zależnie od obciążenia myślę że nie tędy droga. Bo przecież jeżdżę bez świateł (mam dzienne diodowe) i czasem bez klimy i spalanie znacząco się nie zmienia, chodź z klimą byłoby wyższe.
Pamiętam jak chipowałem z 5 lat temu Octavie ASV i spalanie wtedy spadło przy takiej samej (zgodnej z przepisami ) jeździe spalanie spadło o ok 0,8 L . Zalanie ASV pod korek na stacji (łącznie z odpowietrzaniem zbiornika) dało dystans na trasie 1120 i zapaliła się ikonka że trzeba jechać na stacje co daje jeszcze 60-70 km.
Wynik nie do uzyskania w ASZ. Konie trzeba wykarmić- pisze owcy2 -nie zawsze.
Byłbym wdzięczny jakby ktoś pomógł ASZ-tom, w typowaniu winowajców może wymienić przepływkę? wywalić katalizator?( to zamierzam zrobić), jakaś regulacja? zmiana map?
offtop
Gaz do dechy !!! Tak będą wyglądały nasze drogi już wkrótce bo kasa idzie z naszego paliwa ;p ;p ;p ;p ;p