![Obrazek](http://figurel.w.interia.pl/podstawki.jpg)
Efekty bardzo zadowalające
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://figurel.w.interia.pl/011_przed_i_po.jpg)
Widać z logów choćby to, że 3000 obr. przed chipem furka osiągała po ponad 12 sek. natomiast po chipie czas ten zmniejszył się do ok. 9 sek. Różnica wyraźna i odczuwalna. Pojeżdżę trochę, przyjrzę się furce.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wolałbym się nie rozpisywać o chipowaniu bo obawiam się, że puryści tuningowi - jak to już nie raz na forum widziałem - dadzą mi do pieca, ale niech tam. Kości z programem 250 zł, wylutowanie dwóch oryginalnych epromów i wlutowanie podstawek 120 zł. I to wszystko. Wyszedłem z założenia, że można na miarę garnitur szyć u Armaniego ale też można garnitur gotowy za dużo mniejsze pieniądze z Wólczanki kupić. W obu garniturach można wygodnie chodzić.antojuja pisze:ile wyniosly cie te malenstwa? a roznice widac znaczna
Też myślałem o tym, że coś u mnie za ciężko sztanga gruchy chodzi. Miałem ją na wierzchu i naciskałem, ciężko mi to szło, dziwiłem się, że aż taka mocna sprężyna tam siedzi.fleshu pisze:to podciśnienie jest zbyt słabe w stosunku do siły uciągu sztangi (to na 15%) >>>>>> A na pozostałe 85% kat jest zawalony >>> i działaj szybko bo VNT się zapcha nawet w przeciągu tygodnia jazdy i to nie psj!
kolego, obroty może się i ustabilizowały, ale ten log przed i po wygląda prawie identycznie. Jak dla mnie to masz problem z N75, podciśnieniem albo grucha jest walnięta. Te ostatnie logi dynamiczne też nie są rewelacyjne. Masz duuuży lag. W zasadzie dopiero od 2200 obrotów idzie jak trzeba. Jeśli turbo wyczyszczone to aż szkoda żeby tyle momentu się marnowało z dołu.figurel pisze:Nieoczekiwany ale bardzo miły efekt czyszczenia turbinki:
Obrazek
Zwróćcie uwagę koledzy na wolne obroty, "od zawsze" miałem z nimi problem, skakały sobie wokół wartości 903 co widać powyżej. Silnik wyraźnie drgał a na pewien moment pomagało chwilowe zwiększenie obrotów. Stabilizowały się a po jakimś czasie znowu drgania. Teraz stoją jak zaklęte na 903, wiążę to z czyszczeniem turbinki, bo żadnych innych czarów wokół furki w ostatnim czasie nie odczyniałem.
Chyba nie jest to przypadek bo już gdzieś na forum, nie pamiętam kto dostrzegł taki sam związek.
Hihi, na razie to "cudo" sprawuje się jak dla mnie bardzo dobrze. Faktycznie czuć, że naprawdę ciągnie od 2200, co w sumie mi odpowiada, bo na trasie bardzo się przydaje. Mniej mnie rajcują starty na światłach.xmen pisze:ciekawe jak wyglądają na tym cudzie dawki? Możesz wrzucić grupę 008 dynamiczną?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości