Strona 3 z 12

: wt cze 02, 2009 18:30
autor: piotr_dj
Sztomel pisze:a ja napiszę, że nie mam u siebie pompowtryskiwaczy, podobnie jak koledzy w AHF-ach i od dwóch tygodni obserwuję i siebie drgawki podczas hamowania i dojeżdżania np. do świateł, u mnie jednak podejrzenia padają na układ hamulcowy mimo, iż około 6 miesięcy temu wymieniłem sobie tarcze i klocki z przodu na ATE i brembo ale pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczymy co jest nie tak.
W moim AHF standardowa sytuacja, drgania przy zwalnianiu do 0. Wymieniłem tarcze i klocki na Brembo i Textara, ale dlatego, że się kończyły. Nie liczyłem na ustapienie drgawek. Jak są tak były. Myślę, że to kwestia zasilania paliwa. Zastanawiam się tylko dlaczego silnik dostaje inną dawkę z komputera na wolnym biegu podczas toczenia się a inną przy postoju! Możektoś wie?

: wt cze 02, 2009 21:30
autor: antojuja
[ Dodano: 02 Cze 2009 21:31 ]
jest inny temat na tym forum o tym samym problemie i tam pisza ze po odlaczeniu impulsatora od skrzyni te objawy ustaja, tez tak macie? tu link do tego tematu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140155

: ndz cze 14, 2009 15:37
autor: rafik0807
a ja mysle ze to jest wina napinacza paska wielorowkowego,,,,sek ze w tym ze jak jest bardziej wilgotno to mi sie zdaje ze te drgawki sie pojawiaja czesciej a jak ciepło to nie to takie moje spostrzezenie

: pn cze 15, 2009 15:10
autor: MaciusieK
Sprawdz pompe paliwa, moze ona przycina i paliwo w odpowiedniej dawce nie dochodzi.

: śr kwie 07, 2010 16:12
autor: pinoklas
stanislawski, stanislawski,

Witam

Czy koledze udało sie wyeliminowac te drgawki tez posiadam golfika z silnikiem axr. i lubi sobie podrgac silniczek na wolnych obrotach :(

Pozdrawiam

DRGAWKI !!! POMOCY naprawi mi to kto z Krakowa

: wt kwie 13, 2010 00:26
autor: lalapo
Witam w moim golfie Axr 101 km też mam drgawki na wolnych obrotach.Czytałem dużo i niema jednoznacznej odpowiedzi dlaczego się tak dzieje . Niektórzy wymienili dwumas i pomogło niektórym nie pomogło.(DLACZEGO ODPIĘCIE NA SKRZYNI WTYCZKI POMAGA)DLACZEGO DRGAWKI NIE WYSTĘPUJĄ CAŁY CZAS JAK KOLO JEST ZEPSUTE ? Mam pytanie czy do silnika AXR MOGĘ ZAŁOŻYĆ ZWYKŁE KOŁO ZAMACHOWE ??? ponieważ sprzęgło bierze mi u samej góry to będę musiał wymienić w najbliższym czasie, przy okazji może te drgawki wyeliminuje.Jak się uporam z drgawkami to odrazu na forum napiszę.pozdrawiam

: wt kwie 13, 2010 11:14
autor: wesol
lalapo pisze:Mam pytanie czy do silnika AXR MOGĘ ZAŁOŻYĆ ZWYKŁE KOŁO ZAMACHOWE ??? ponieważ sprzęgło bierze mi u samej góry to będę musiał wymienić w najbliższym czasie, przy okazji może te drgawki wyeliminuje.Jak się uporam z drgawkami to odrazu na forum napiszę.pozdrawiam
mas skrzynie 5-tkę to mozesz zalożyć zamach do 1Z

drgawki na wolnych obrotach dwumas ? może coś innego ?

: sob maja 01, 2010 00:18
autor: lalapo
Witam Może mi ktoś wytłumaczy dlaczego powodem drgawek jest koło zamachowe dwumas ?
Drgawki występują tylko na wolnych obrotach ,w silnikach AXR a jak by coś było z kołem to drgania by też były na wyższych obrotach również nawet większe,i zawsze .Dodam że jak wcisnę sprzęgło to niema różnicy. DLACZEGO DRGAWKI SĄ CZASAMI, na włączonej klimie ustępują prawie zawsze ? Co jest powodem tych drgawek ?. Przecież jak nowy samochód to nie ma drgawek.Ostatnio mi strasznie drgał na wolnych obrotach dodałem środek do czyszczenia wtrysków STP i nie pomogło odrazu ale jak zatankowałem na innej stacji drgawek niema,może środek pomógł albo lepsze paliwo.Wydaje mi się że powodem tych drgawek jest coś innego a nie dwumas.Jeszcze zauważyłem że jak drgawek niema to na ciepłym silniku chwilowe spalanie na wolnych obrotach mam 0/5 l , a jak drgawki są to jest 0/6 lub 0/7. Żaden mechanik nie może sobie z tym poradzić ?Taki problem mam nie tylko ja jak czytałem na forum.

: sob maja 01, 2010 10:17
autor: antojuja
powodow moze byc kilka:
- zbyt duza dawka paliwa na jalowym
-walniety dwumas
-walniete lozysko oporowe tak tak lozysko kilka osob to wymienilo i maja spokoj

: sob maja 01, 2010 11:25
autor: wojt255
Zastanowiło mnie to co napisałeś :-k
Bo mam właśnie problem z drgawkami i załóżmy gdy silnik chodzi równo wciskam sprzęgło, puszczam i łapie nierówne obroty. Dzieje się to częściej na zimnym silniku niż na ciepłym.
Może właśnie u mnie w tym tkwi problem, ponieważ dzieje się to przy wciskaniu sprzęgła...
Jak myślicie? Może te łożysko oporowe właśnie lub dwumas.

: sob maja 01, 2010 16:10
autor: antojuja
jesli nosisz sie z zamiarem wymiany dwumasu to tak czy owak musisz wymienic lozysko, a z tego co piszesz to masz identycznie jak ja, kiedy robilem test na dwumas przechodzil go pozytywnie ale i tak kupilem jednomas i zmienilem, po zdjeciu dwumasy okazalo sie ze byla padnieta i objawy identyko jak u ciebie -
wojt255 pisze:Bo mam właśnie problem z drgawkami i załóżmy gdy silnik chodzi równo wciskam sprzęgło, puszczam i łapie nierówne obroty. Dzieje się to częściej na zimnym silniku niż na ciepłym.

: sob maja 01, 2010 17:25
autor: Salvatore769
"........ po raz setny" ?? chyba poraz tysieczny , i NIKT, NIC, ZERO konkretnych rowiazan, tylko lotto ; temu pomoglo to, temu drugo itd itd Tez moja Octa BXE ma to i wiem jak to wkurza. Takie male spostrzezenie : JAK WCISNE SPRZEGLO TO DRGAWY MALEJA BARDZO ZNACZNIE, ALE NIE CAKIEM ! Na co to by wskazywalo ?? Pozdrawiam.

: sob maja 01, 2010 17:40
autor: antojuja
dwumas!!!!!

: sob maja 01, 2010 19:38
autor: wojt255
Kolego @antojuja też właśnie myśle że to dwumas, tylko gdy silnik wpadnie mi w drgania to na vag-u widać że dawka paliwa skacze, czy może to powodować dwumas? Dajmy na to że jak zacznie rzucać dwumasem to czy on może w jakimś stopniu "chwytać" silnik i wtedy on ratuje się dawką?
Tutaj mam opisane w temacie jeżeli nie czytałeś: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=326186