Strona 3 z 4

: czw maja 14, 2009 07:55
autor: Michał_1977
Spróbuj całą powierzchnię głowicy delikatnie doczyścić drobniutkim papierem na szerokim klocku (trąc całą powierzchnią) i na mokro.
Jak nie pomoże to splanujesz ją.
Poza tym uszczelka jest dość plastyczna i myślę,że wgniotła by się w tak drobne rysy,ale co do tego to niech się także inni wypowiedzą

: czw maja 14, 2009 17:43
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:Spróbuj całą powierzchnię głowicy delikatnie doczyścić drobniutkim papierem na szerokim klocku (trąc całą powierzchnią) i na mokro.
Jak nie pomoże to splanujesz ją.
Poza tym uszczelka jest dość plastyczna i myślę,że wgniotła by się w tak drobne rysy,ale co do tego to niech się także inni wypowiedzą
dobrze mówisz

a jak tłoki są na wierzchu to zmień sobie jeszcze pierścienie; nie są drogie ale jak się silnik dotrze to masz z głowy problem oleju w dolocie

: czw maja 14, 2009 23:41
autor: qwert
ale w nivce aby zdjąć miskę olejowa to musiałbym przedni most wyciągać i pół zawieszenia rozebrać, więc z tymi pierścieniami to nie wiem... może się skuszę....... a jak już to wymieniać całośc czy tylko olejowe?

: czw maja 14, 2009 23:52
autor: arwam
qwert pisze:ale w nivce aby zdjąć miskę olejowa to musiałbym przedni most wyciągać i pół zawieszenia rozebrać, więc z tymi pierścieniami to nie wiem... może się skuszę....... a jak już to wymieniać całośc czy tylko olejowe?
ja bym już zmienił jeśli tłoki są na wierzchu
ale to już decyzja do ciebie należy

: pt maja 15, 2009 10:33
autor: Michał_1977
arwam pisze:ja bym już zmienił jeśli tłoki są na wierzchu
arwam, nie tak całkiem na wierzchu :chytry: :grin: ...
qwert pisze:w nivce aby zdjąć miskę olejowa to musiałbym przedni most wyciągać i pół zawieszenia rozebrać
Poza tym jak nie bierze oleju,to nie wiem czy jest sens ingerować w pierścienie,bo kolega qwert, pisał wcześniej,że autko idzie na handel :hmm:

: pt maja 15, 2009 10:46
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:Poza tym jak nie bierze oleju,to nie wiem czy jest sens ingerować w pierścienie,bo kolega qwert, pisał wcześniej,że autko idzie na handel
to musiałem przeoczyć.
to już jest kolegi decyzja

: pt maja 15, 2009 12:07
autor: qwert
Michaś_1977 pisze:bo kolega qwert, pisał wcześniej,że autko idzie na handel :hmm:
nie przypominam sobie, abym to pisał i nigdy nie sprzedam tego samochodu ;] zamontuje jeszcze oil catch tanka'a" i najwyżej innym razem pierścienie wymienię.

: pt maja 15, 2009 15:01
autor: Michał_1977
Upsss :blush: ,arwam, qwert, sorki chłopaki,pomyliło mi się z innym tematem.
Jeszcze raz sorki za zamieszanie :grin:

: ndz maja 17, 2009 00:19
autor: arwam
Jeszcze raz sorki za zamieszanie

nie ma sprawy każdemu się pompyłka może zdarzyć chyba że nic nie robi tylko ten się wtedy nie myli.

qwert, jak tam prace?
posuwają się do przodu?

: wt maja 19, 2009 17:01
autor: qwert
arwam pisze: qwert, jak tam prace?
posuwają się do przodu?
Miałem tyle obowiązków, że nie ruszyłem głowicy przez weekend. ale w ciągu tygodnia postaram się wszystko naprawić co trzeba i o wszystkim będę informował. Pozdrawiam :okej:

[ Dodano: 19 Maj 2009 16:52 ]
A więc tak: gdy zdjąłem szklanki zaworów, to pod dwiema zauważyłem czarną maź (pierwszy i trzeci od dołu na zdjęciu), reszta zaworów/szklanek była czysta.....

Obrazek


1. Czy to świadczy o nieszczelnych uszczelnieniach trzonków?



Powierzchnie głowicy, tak jak radziliście, wyczyściłem drobnym papierem ściernym wodnym o gradacji 1000 na początek, później przelecę 2000. Z oględzin wynika że taka mosiężna tulejka (Pomiędzy 2 i 3 cyl. od strony wtrysków i świec) (później zdjęcie wstawię) wystaje trochę z jednej strony ponad powierzchnię głowicy.

2. Czy to powód aby planować głowicę?

: wt maja 19, 2009 18:55
autor: Michał_1977
qwert pisze:Czy to świadczy o nieszczelnych uszczelnieniach trzonków?
Może być,że uszczelniacze puściły trochę sadzy,bo to nad wydechowymi,ale jeśli nawet tak jest jak ja piszę,to warto sprawdzić :bajer: luz pomiędzy trzonkiem zaworu,a prowadnicą :chytry:

: wt maja 19, 2009 21:02
autor: arwam
qwert, szklanek nie chcesz sprzedać ? :food:
qwert pisze:2. Czy to powód aby planować głowicę?
daj foto to Ci powiemy ale chyba się nie obejdzie bez tego:(

[ Dodano: 19 Maj 2009 21:03 ]
a uszczelniacze zaworowe zmień bo to żadne pieniądze a już olju przez głowicę nie będzie Ci brał :bigok:

: wt cze 02, 2009 15:37
autor: qwert
no więc trochę czasu minęło i parę rzeczy porobiłem z tą głowicą i coś mnie naszło aby przypatrzeć się dokładnie uszczelce no i okazało się że uszczelkę w dwóch miejscach chciało wessać w blok silnika. Porównałem kanaliki bloku i głowicy i okazało się ze uszczelka nie ma wyciętych otworków na te kanaliki, a jednego wcale nie ma w głowicy(jest tylko w bloku). Porównywałem uszczelki i do 1,6d i do 1,5d.

Czy to ma tak być, że nie wszystkie kanaliki maja przepływ tzn. uszczelka stanowi zaślepkę/przegrodę?

: wt cze 02, 2009 17:51
autor: Michał_1977
Hmm,nie wiem czy dobrze kojarzę,ale prawdopodobnie masz blok z kanałem olejowym dla hydropopychaczy,a ktoś założył głowicę z popychaczami na płytki i dlatego w głowicy nie ma kanału (no i w uszczelce).