pompa od 1.9 td w 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt kwie 14, 2009 15:22

arwam pisze:a nie boisz się że tłoki spotkają Ci się z zaworami zwłaszcza w silnikach 1,9 które słyną ze skłonności do podstawiania chydropopychaczy?
mam nowe popychacze i odpukać ani razu mi się to niezdażyło,
arwam pisze:z tym poeksperymentuję jak się hydro pozbędę i założe regulację na płytki
wiesz może teoretycznie/praktycznie jak takie przestawienie wałka ma się do EGT?
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 15:25 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt kwie 14, 2009 15:56

arwam pisze:można na nim ciągnąć do 200km/h na "4"
tyle jechałem ze swoim JR a na piątkę to mi już odwagi
nie wierze!nie możliwe!!!
jeśli mi nie udowodnisz to po prostu nie uwierze.
mam skrzynie 4s ale jest aż taka różnica miedzy przełożeniami

u mnie jak chwile jechałem 185 i puścilem gaz to samochod po prostu gasł. i too był max predkość a silnik 1V.

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 15:58 ]
no chyba że az tak mi przekłamuje licznik.
bo jest od benzyny z 78 roku tzw cycki i według nawigacji przeklamuje na 4 biegu o 15 km/h( mam mniejsze opony)
ale nawigacja mi pokazuje predkosc do 130 km/h pozniej stoi w miejscu...

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 16:00 ]
hm wiec silnika nie zmieniam:)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » śr kwie 15, 2009 00:37

JABcok20 pisze:
arwam pisze:można na nim ciągnąć do 200km/h na "4"
tyle jechałem ze swoim JR a na piątkę to mi już odwagi
nie wierze!nie możliwe!!!
jeśli mi nie udowodnisz to po prostu nie uwierze.
mam skrzynie 4s ale jest aż taka różnica miedzy przełożeniami

u mnie jak chwile jechałem 185 i puścilem gaz to samochod po prostu gasł. i too był max predkość a silnik 1V.

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 15:58 ]
no chyba że az tak mi przekłamuje licznik.
bo jest od benzyny z 78 roku tzw cycki i według nawigacji przeklamuje na 4 biegu o 15 km/h( mam mniejsze opony)
ale nawigacja mi pokazuje predkosc do 130 km/h pozniej stoi w miejscu...

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 16:00 ]
hm wiec silnika nie zmieniam:)
wiem co miałem i licznik nie przekłamuje mi bo był porównywany z innymi autami oraz z nawigacją i max różnice we wskazaniach wynosiły do 5km/h więc licznika jestem pewien
do setki uzyskiwałem podobny czas jaki mam teraz a to było tylko na pompie 9mm z turbo GT2052V

[ Dodano: 16 Kwi 2009 18:16 ]
andrew.zbyrko pisze:arwam napisał/a:
z tym poeksperymentuję jak się hydro pozbędę i założe regulację na płytki


wiesz może teoretycznie/praktycznie jak takie przestawienie wałka ma się do EGT?
w górnych obrotach powinno spaść EGT ale w zakresie do 2500 przy umiarkowanych naciśnięciach to z tego co mi wiadomo to będzie wyższe niż teraz przy tych samych dawkach paliwa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości