To wycinajpelton1985 pisze:sam zastanawiam się nad wycięciem, jeśli mozesz to napisz jakie są końcowe wfekty dokładniej. kolega wcześniej pisał, że warto wyciąć przed wirusem więc ja jestem przed wirusem i też bym go wyciąłSATA pisze:Wyciąłem katalizator z mk4 jestem bardzo zadowolony z końcowego efektu.
Polecam!
Pare pytań odnośnie wydechu :]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
pelton1985, tak pięknie turbinkę słychać że nic tylko siedzieć i delektować się pięknym świstem turbiny - normalnie malina
Co do samego dźwięku to nie podniosło db i dobrze bo tu nie o to chodziło Aaaa no i jeszcze jaki interes z tego fajny jest
Co do samego dźwięku to nie podniosło db i dobrze bo tu nie o to chodziło Aaaa no i jeszcze jaki interes z tego fajny jest
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 14:09 przez RA_FEEL_IT!, łącznie zmieniany 1 raz.
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Wycięcie kata co daje? hmmm przyspieszenie samochodu (to się czuje), a przede wszystkim elegancko ulatują spaliny - turbina zacznie dłużej żyje, no i ten świst (tylko nie pomyśl że ten świst jest taki że cała wioska będzie Cię słyszała - nie, nie ). Parę postów wcześniej kolega napisał tez co daje.
Niby nic takiego a a tyle daje - teraz to tylko koledzy straszą że ciężko z przeglądami będzie. Jakoś nie martwię się o to
Ps. widzę że Wrocław czemu na spocie cie nie widzę?!
Niby nic takiego a a tyle daje - teraz to tylko koledzy straszą że ciężko z przeglądami będzie. Jakoś nie martwię się o to
Ps. widzę że Wrocław czemu na spocie cie nie widzę?!
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 14:22 przez RA_FEEL_IT!, łącznie zmieniany 2 razy.
ja tez kiedys zaslepilem egr i do teraz tak jezdze o ile teraz nie widze wydluzonego czasu nagrzewania sie silnika o tyle w zimie potrzebowal na to znacznie wiecej czasu niz przed zaslepieniem. Jesli chodzi o wycinanie katalizatora. Ja zauwazylem nastepujace plusy i minusy:
+silnik bardzo chetnie przyspiesza
+zniknal objaw przytkanego wydechu, silnik momentalnie wchodzi na obroty
+odglos budzacej sie do zycia turbiny wspanialy swist i gwizd, niezbyt donosny ale slyszalny i nie meczacy
+poziom frajdy z jazdy wzrosł, ale...
-pojawil sie u mnie bardzo nieprzyjemny rezonans w okolicach 1500obr/min i 2500obr/min. Ten przy 2500 jest dluzszy i bardziej denerwujacy. Pojawia sie zarowno przy narastaniu obrotow i jak i maleniu.
-pojawil sie gwizd z tlumika koncowego, slychac dzwieki pracujacej turbosprezarki, na zimnym ów gwizd jest bardzo glosny i ma dosc denerwujaca czestotliwosc, na cieplym silniku gwizdanie wydechu jest prawie niezauwazalne
-autko zdecydowanie bardziej kopci, bynajmniej moj, widze na biegu jalowym
-spaliny smierdza prawie jak w ikarusie
Mam nadzieje ze opinie wyrazilem obiektywnie. Ja na razie aby usunac ten rezonans mysle o tlumiku przelotowym w miejscu wspawanej rury za katalizator. Jesli nie pomoze wyeliminowac tego dzwieku to wstawiam katalizator z wkladem metalowym, jesli i to nie pomoze to sie chyba poddam.
+silnik bardzo chetnie przyspiesza
+zniknal objaw przytkanego wydechu, silnik momentalnie wchodzi na obroty
+odglos budzacej sie do zycia turbiny wspanialy swist i gwizd, niezbyt donosny ale slyszalny i nie meczacy
+poziom frajdy z jazdy wzrosł, ale...
-pojawil sie u mnie bardzo nieprzyjemny rezonans w okolicach 1500obr/min i 2500obr/min. Ten przy 2500 jest dluzszy i bardziej denerwujacy. Pojawia sie zarowno przy narastaniu obrotow i jak i maleniu.
-pojawil sie gwizd z tlumika koncowego, slychac dzwieki pracujacej turbosprezarki, na zimnym ów gwizd jest bardzo glosny i ma dosc denerwujaca czestotliwosc, na cieplym silniku gwizdanie wydechu jest prawie niezauwazalne
-autko zdecydowanie bardziej kopci, bynajmniej moj, widze na biegu jalowym
-spaliny smierdza prawie jak w ikarusie
Mam nadzieje ze opinie wyrazilem obiektywnie. Ja na razie aby usunac ten rezonans mysle o tlumiku przelotowym w miejscu wspawanej rury za katalizator. Jesli nie pomoze wyeliminowac tego dzwieku to wstawiam katalizator z wkladem metalowym, jesli i to nie pomoze to sie chyba poddam.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 16:18 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
- Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK
Tak a propo rezonansu wydechu miałem podobny przypadek w pasacie mojego brata też AFN brat narzekał na rezonans w jaki wpada układ wydechowy początkowo obstawiałem że to łącznik elastyczny bo jeżeli złapało się za łącznik rezonans ustawał i była opcja żeby wymienić ale później coś mnie oświeciło i zacząłem iść w stronę wieszaków całego układy wydechowego zakupiłem takowe w ASO i wymieniłem i od tego czasu minęło półtora roku i nie ma żadnego rezonansu. Ale u niego kat cały czas jest. Ot przypadek z życia..
Pozdrawiam
Pozdrawiam
mój golfik piękny styl prosto z Holandii przybyłem nim kilka chwil w tulipanach stal i trochę sobie zgnił hehe/stoi i tęskni za mną a ja niestety rozglądam się za innym autem ale sercem zawsze z MKII/ Passat 3BG nowy nabytek/MK2 nadal w stajni
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Hmmm bo nie bardzo wiem... co brzydkiego robi ten rezonans?micky pisze:pojawil sie u mnie bardzo nieprzyjemny rezonans
Tego jeszcze nie miałem okazji sprawdzićmicky pisze:pojawil sie gwizd z tlumika koncowego, slychac dzwieki pracujacej turbosprezarki, na zimnym ów gwizd jest bardzo glosny i ma dosc denerwujaca czestotliwosc, na cieplym silniku gwizdanie wydechu jest prawie niezauwazalne
U mnie puści większawy dymek przy ruszaniu przy ok. 4tyś obrotówmicky pisze:-autko zdecydowanie bardziej kopci, bynajmniej moj, widze na biegu jalowym
- sosna232
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
- Kontakt:
to tak jak mowilem zeby sprawdzic... kilka postow wczesniej pozdro!!EmigrantGB pisze: później coś mnie oświeciło i zacząłem iść w stronę wieszaków całego układy wydechowego zakupiłem takowe w ASO i wymieniłem i od tego czasu minęło półtora roku i nie ma żadnego rezonansu.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 19:39 przez sosna232, łącznie zmieniany 1 raz.
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
Ja mam wycięty kat i wcale nie narzekam.Wręcz odwrotnie rzeczywiście lepiej wstaje ze spodu.Z przgladem nie ma problemu bo zostawiłem obudowe kata w ktora wsadzilem rurke.Nawet jak diagnosta wejdzie pod auto to wszystko wygląda ok.Co do chałasów to nie ma tragedii a turbinka pracuje jak zloto!!!!Czasem po odpaleniu i odczekaniu aż się wszystko delikatnie rozgrzeje to lubi puścić delikatną chmurke przy dodaniu gazu.Ja nie widze przeciwwskazań ale wszystko z głową.Pozdrawiam.
buuuuuczyyyy, tak ze czuc jak podloga drzySATA pisze:Hmmm bo nie bardzo wiem... co brzydkiego robi ten rezonans?
[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 22:25 ]
coz dowiem sie czy moge wymienic wieszaki te co trzymaly wydech i kata, bo reszte wieszakow to wiem ze sie da. W etce widzialem ze chyba musze kupic caly wspornik wraz z wieszakami ;/
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 48 gości