M-TDi wysokie obroty na jałowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 26, 2009 19:38

lortprodisz,

zastanów się co mówisz bo wtedy jak założysz tłokorozdzielacz od TDI do pompy od D to wtedy w najlepszym razie przegrzejesz końcówki wtryskiwaczy jak dowalisz koksu i będzie cię każdy patrol ścigał jak będziesz ze skrzyrzowania ruszał lub pod storme wzniesienie jechał.
u mnie mam tylko TD ale dyma puści tylko jak mu do spodu wdepnę



Awatar użytkownika
lortprodisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: lortprodisz » pn kwie 27, 2009 18:01

arwam,
niezrozumieliśmy sie- pompę z silnika wolnossącego uzywam jako podstawę w budowie pompy do MTDI -środki sa dobierane indywidualnie w zależności od zastosowanych głowiczek z tłokorozdzielaczami. wbrew pozorom silnik TDI jeżeli tylko tłokorozdzielacz bedzie w stanie wytworzyć cisnienie otwarcia wtrysku bedzie jeździł niezależnie od fali sterującej tj TD lub TDI co nie znaczy ze silnik bedzie sie jednakowo zachowywał co jest spowodowane inna charakterystyką kształtu krzywek-w tdi wznios jest bardziej ostry.

a co do budowy pompy pod MTDI jeżdze na tłokorozdzielaczu 11mm i fali sterującej z IVECO,wodzik przesuwający pierścień dawkujący jest od rovera 2.0sd a reszta z seata 1.9d
przez pół roku jeździłem na oryg pompię 1,9d { 8 mm } i musze stwierdzić ze spalanie oscylowało 3,5-4,2 litra


GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 28, 2009 20:11

lortprodisz,

wszystko się zgadza ale jeśli nie ograniczysz dawki p[aliwa w dolnych obrotach przy małym ciśnieniu doładowania to silnik ugorujesz albo jeśli ją ograniczysz żeby przy pełnym gazie nie dymił zbytnio to silnik nie ma mocy ot co



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » wt kwie 28, 2009 21:05

kat wtrysku 180 stopni w lewą strone i bedzie git.. tak mowi mechanik moj ;D


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

arwam

Post autor: arwam » czw kwie 30, 2009 09:51

Tomek pisze:kat wtrysku 180 stopni w lewą strone i bedzie git.. tak mowi mechanik moj ;D

zmień mechanika bo gada jak potłuczony
po takiej zmianie to silnik nie ma prawa zagadać nawet na zaciąg



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości