Strona 3 z 5

: ndz cze 14, 2009 12:44
autor: Michał_1977
No to ja odgrzeję kotleta i także pochwalę się swoimi modami :chytry: .
1.Pompa 9mm od 1,9TD LDA
a)dawka
b)gov-mod
c)timing
d)boost-pin na max.
2.Uszczelka pod głowicą cała metalowa od TDI.
3.Turbo K-24 + ciśnienie 1,7 bara
4.Intercooler FMIC od Renault Master
5.Kat-out

Na początku był to zwykły 1V-zamulony TD.
W tej chwili jego zwinności może pozazdrościć mu niejeden TDI (ok.8,3s. do 100km/h):bigok: .

Natomiast jeśli chodzi o porażki,to na razie tylko jedna-sprzęgło kaput :cry:

W planie mam jeszcze mod Łukiego i beturbo (czy jak to się pisze),ale do tego drugiego potrzebuję więcej czasu,a na razie to krucho z nim. :helm:

: ndz cze 14, 2009 15:03
autor: PiotrusVW
bez modzenia golfem 60tys km wymienilem wezyk od wysprzeglika wytarł sie ( aktualnie 220kkm), Vento(aktualnie 280kkm) w ciagu 80 tys km odme zmienilem (bylo zawalone olejem jak kupilem) :D To sie nazywa bezawaryjnosc :D.... a BiTurbo to jeszcze nie widzialem w 1V ale powodzenia w modzie :D

: ndz cze 14, 2009 20:01
autor: Michał_1977
PiotrusVW pisze:.... a BiTurbo to jeszcze nie widzialem w 1V ale powodzenia w modzie :D
Hmm,ja też nie widziałem :bajer: .Może będę pierwszy :grin: ?
Próba,nie strzelba.Zawsze można wrócić do wcześniejszego układu :bigok: .

: pn cze 15, 2009 18:02
autor: andrew.zbyrko
Michaś_1977 pisze:W planie mam jeszcze mod Łukiego i beturbo
odważny plan, jakie turbiny chcesz wkładać?

: pn cze 15, 2009 18:04
autor: Michał_1977
Heh,jeszcze nad tym myślę,ale chyba K-14 i K24,bo takie mam na stanie.

: pn cze 15, 2009 18:12
autor: andrew.zbyrko
Michaś_1977 pisze:Heh,jeszcze nad tym myślę,ale chyba K-14 i K24,bo takie mam na stanie.
a moze k03 zamiast k14?, tak czy siak powodzenia w projekcie.

: pn cze 15, 2009 18:59
autor: t0mal
Michaś_1977 pisze:ale chyba K-14 i K24
taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie :)

: pn cze 15, 2009 19:07
autor: andrew.zbyrko
t0mal pisze:taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie
długo by sie nie nacieszył takim doładowaniem :chytry:

: pn cze 15, 2009 19:16
autor: t0mal
No właśnie, ciekawe jakby to chodziło, pewnie przy 2500obr/min ze 2 bary by dało rade osiągnąć, przy 3500 pewnie by było sporo więcej.

Hmm, w sumie tak sobie myśle K14 leży u mnie w garażu, teraz mam T3, spawarka jest :) ....

Tylko ciekawe skąd paliwa dać na te 3 bary :) chyba trzebaby wiadrem podlewać :)

: pn cze 15, 2009 19:47
autor: andrew.zbyrko
t0mal pisze:Tylko ciekawe skąd paliwa dać na te 3 bary chyba trzebaby wiadrem podlewać
rurki z pompy prosto na cylindry :P

: pn cze 15, 2009 22:34
autor: Michał_1977
t0mal pisze:taki zestawik to 3 bary lekko dmuchnie
Generalnie to nie chodzi mi o wyższe ciśnienie,ale o to ,by K-14stką zniwelować laga,jaki występuje po zamontowaniu K-24 :P
Z drugiej jednak strony,ciekaw jestem jaki efekt dałoby ciśnienie 3 bary :hmm: .
Heh misę olejową trzeba by było wykopać z ziemi,a głowicy szukać u sąsiada :rotfl:

: pn cze 15, 2009 22:54
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:ciekaw jestem jaki efekt dałoby ciśnienie 3 bary .
Heh misę olejową trzeba by było wykopać z ziemi,a głowicy szukać u sąsiada
to jest więcej niż pewne :wink: ale jaki to by był owocny i pouczający lot :rotfl:

: śr cze 17, 2009 20:37
autor: kkolekk
to ja się pochwale
bost pin + dawka na ful
ic
kkk24 1,3 bar
tylny tłumik przelot, wywalony kat
siadło sprzęgło wymieniłem na nowe luk i nie odczułem różnicy dalej się ślizga może coś poradzicie

: śr cze 17, 2009 23:07
autor: arwam
kkolekk pisze:siadło sprzęgło wymieniłem na nowe luk i nie odczułem różnicy dalej się ślizga może coś poradzicie
sprzęgło od radzikowskiego lub MADE home

ZAPRZAL ma od Radzikowskego całe kompletne i ceni za nie chyba 500zł jeśli mnie pamięć nie myli