Po wymianie pompy wtryskowej gorzej chodzi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw lut 19, 2009 00:54

DEPESZ pisze:Ta nowa moja pompa jest od 1Y tak jak mój silnik ale od pPassata 89-93 lub Seata 91-99. Podobno różnia się prędkością, więc może to jest problemem całym???
raczej nie tu jest pies pogrzebany a tylko w okresie czasu wtrysku czyli tamta pompa załóżmy miała 10* obrotu wału od rozpoczęcia wtrysku paliwa do cylindra do jego zakończenia a ta może mieć 13*
Ten parametr ma ogromne znaczenie.
Tamta najmocniej ciągneła w jakim zakresie obrotów i w jakim zakresie ta ciągnie?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw lut 19, 2009 01:11

arwam pisze:raczej nie tu jest pies pogrzebany a tylko w okresie czasu wtrysku czyli tamta pompa załóżmy miała 10* obrotu wału od rozpoczęcia wtrysku paliwa do cylindra do jego zakończenia a ta może mieć 13*
Ten parametr ma ogromne znaczenie.
czyli wychodziło by na to że fala lub/i tłokorozdzielacz w tej pompie jest inny!?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » czw lut 19, 2009 14:09

chodzi o falę bo silniki 1Y to chyba wszystkie mają tłokorozdzielacz 8mm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości