Strona 3 z 6

: śr sty 28, 2009 21:40
autor: Soldier_M
Korekcji prawdopodobnie nie mam złych:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2492766#2492766

Ale wtryskiwacze sprawdzę. Mam możliwość za piwo więc czemu nie spróbować. Wyciągnięcie i założenie we własnym zakresie, a przynajmniej jedno wykluczę. Cały czas jestem nastawiony na końcówki od COWBOYA, ale chcę być w 100% pewny co mi nie gra. Bo wymienię końcówki, a tu się okaże jeszcze, że mam szklanki do wymiany i koszta lecą. Więc próbuje leczyć go w serii.

: śr sty 28, 2009 22:07
autor: buliking
to ja bym byl chetny na te wtryski 216 a moze lepsze te ASV? czym sie roznia?damcio151 bedziesz w stanie mi ustawic kat wtrysku czy co tam bedzie trzeba? na razie poki nie zmienie wtryskow chyba nie ma sensu robic logow.

: śr sty 28, 2009 22:29
autor: cowboy
buliking pisze:bedziesz w stanie mi ustawic kat wtrysku
po założeniu wtrysków wyregulowanych na 220/300 Bar do ALH nie jest wymagana korekta kąta wtrysku, bo oryginalnie wtryski w ALH pracują na tym cisnieniu
buliking pisze:ja bym byl chetny na te wtryski 216 a moze lepsze te ASV? czym sie roznia?
średnicą otworków w końcówce

ASV - 0,205 mikrometra - po założeniu do ALH około 12-15KM przyrostu

216 (czyli z silnika AXG, AHY) - średnica 216 - w ALH dają około 120-125KM bez dotykania softu a więc przyrost około 25 KM

cena w BOSCHu nowych jest taka sama więc praktycznie wszyscy zakładają tre 216 jak sie rozniosło jaki przyrosty dają i że dodatkowo spada spalanie szczególnie w ALH gdzie dziury są chyba 0,185

: śr sty 28, 2009 22:31
autor: damcio151
cowboy pisze:buliking napisał/a:
bedziesz w stanie mi ustawic kat wtrysku


po założeniu wtrysków wyregulowanych na 220/300 Bar do ALH nie jest wymagana korekta kąta wtrysku, bo oryginalnie wtryski w ALH pracują na tym cisnieniu
dokładnie, póki co trzeba go sprawdzić ;)

: śr sty 28, 2009 22:41
autor: buliking
damcio151 pisze: dokładnie, póki co trzeba go sprawdzić ;)
mysle ze do 5 lutego wtryski beda juz zamontowane i wtedy zrobimy logi :helm:

: czw sty 29, 2009 08:07
autor: Soldier_M
ASV - 0,205 mikrometra - po założeniu do ALH około 12-15KM przyrostu

0,205 milimetra :PPPP

: czw sty 29, 2009 09:45
autor: cowboy
Soldier_M pisze:0,205 milimetra :PPPP
soldier jestes pewien tego co napisałeś ?

: czw sty 29, 2009 10:11
autor: Soldier_M
Wg mojej oceny to powinno być 0,216mm i 216 mikrometra, bo 0,216 mikrometra równe jest 0,000216mm. Mam przed sobą końcówki ALH 0,185 i widze te otworki. Nie sądzę, że mają one 0,000185mm, bo bym raczej ich nie dojrzał :PPPPPP . Mam nadzieje, że się nie mylę :-)

: czw sty 29, 2009 10:42
autor: cowboy
Soldier_M pisze:Mam przed sobą końcówki ALH 0,185 i widze te otworki. Nie sądzę, że mają one 0,000185mm, bo bym raczej ich nie dojrzał :PPPPPP . Mam nadzieje, że się nie mylę :-)
to zobacz jak wygląda ta dziura powiększona mikroskopem elektronowym

Obrazek

: czw sty 29, 2009 10:55
autor: Soldier_M
No i właśnie tak napisałem, że 0,216mm = 216 mikrometra :PP

: czw sty 29, 2009 10:56
autor: damcio151
cowboy pisze:do dziury ćwierć milimetra to wsadziłbyś szpilke :)
może i tak :P ja tam we wtryskiwaczu od 1Z widzę dziurki ;) niestety nie mam takiego aparatu, który robi wyraźnie blisko robione zdjęcia
poza tym jakby nie patrzeć
Obrazek

: czw sty 29, 2009 10:58
autor: Soldier_M
No i kolega Damcio potwierdził :PP. Zresztą Ty Cowboy też to potwierdziłeś fotografią :PPP

: czw sty 29, 2009 11:08
autor: cowboy
Soldier_M pisze:No i kolega Damcio potwierdził :P P. Zresztą Ty Cowboy też to potwierdziłeś fotografią :PPP
no tak, kurde 0,216mm albo 216mikro

The Power Plus 520 Nozzle is the best upgrade for most MK4 TDIs equipped with the manual transmission. It is also an effective upgrade on other VE TDI cars. 214.6um orifice diameter.

juz sie zamieszałem...ten mikroszkop elektornowy mnie zmylił :)

a dziury rzeczywiście dokładnie widać, widac jak są nierównomiernie nawiercone - bo wtrysk jakby pod kątem wchodzi

nawet kiedyś ktoś rozwiercał te dziury jakimś laserem :)

BTW: BOSCH własnie podobno ogłosił podwyżke 10%

: czw sty 29, 2009 12:04
autor: Soldier_M
No i jestem już po badaniach wtrysków. W sumie sam sobie musiałem ocenić wizualnie, bo maszynka była jakaś do d...py, a i mechanik starej daty chyba ciągniki naprawia tylko. Nie zauważyłem nigdzie lania, po podaniu ciśnieniu rozpylało na wszystkie strony, więc chyba są dobre :PPPP
Czyli wtryski dobre i szukam dalej. Pozostało mi sprawdzić luzy na popychaczach wg porady co sam wrzuciłem :PPP

PS. Czy Wy koledzy COWBOY i DAMCIO przesłuchaliście moje filmiki. Wczoraj wrzuciłem 3 na których słychać stukanie.