turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kolega przywiózł dwie trbiny
gt1794V
028145702R
i vnt15
028145702D
którą lepiej założyć do passata 115KM kręconego niby do 130?????
ta gt chyba jest nowsza.?
sprowadzony samochód z Niemiec miał
vnt15
D2814572H
program w Polsce nie był zmieniany.
gt1794V
028145702R
i vnt15
028145702D
którą lepiej założyć do passata 115KM kręconego niby do 130?????
ta gt chyba jest nowsza.?
sprowadzony samochód z Niemiec miał
vnt15
D2814572H
program w Polsce nie był zmieniany.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 11:10 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20, najlepszym rozwiązaniem byłaby 1749 VB pasuje P&P i ma największy potencjał, jeśli soft wgrywany był w DE warto zvagować auto, sprawdzić dawki i jak dmucha turbo bo może to jest tak jak było w moim przypadku, że ktoś wgrał sobie gotowca killera :green_fuck: już Ci pisałem wcześniej, jeśli chce Twój kolega wsadzać większę turbo, nie ori dedykowane do AJM konieczna jest korekta softu
P.S. Odpowie ktoś na moje pytanie:
GT1749 VA z AWX'a czy GT1749 VB z ARL'a ?!? co lepiej wybrać pod AJM
P.S. Odpowie ktoś na moje pytanie:
GT1749 VA z AWX'a czy GT1749 VB z ARL'a ?!? co lepiej wybrać pod AJM
hm taka mam wiec widocznie seria?pelton1985 pisze:GT 1749V
028 145 702R GS4
powinno to chulać na programi 130 bo vnt15 d2814572H jest starsza z tdi na mechanicznej pompie???
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20, z tego co mi się obiło o uszy
rozumiem, że auto ma wgranego softa przez wcześniejszego właściciela, masz jakieś info na temat tego co to za soft, jaką auto ma moc po nim, jak dmucha turbo po nim.
to dosyć istotne, zamontujesz nową suszarę i ona podziękuje za jakiś czas właśnie przez trojana, jak już zamontujesz suszarę
to tak, wersja na pompie wtryskowej czyl 90 i 110 psJABcok20 pisze:vnt15 d2814572H
rozumiem, że auto ma wgranego softa przez wcześniejszego właściciela, masz jakieś info na temat tego co to za soft, jaką auto ma moc po nim, jak dmucha turbo po nim.
to dosyć istotne, zamontujesz nową suszarę i ona podziękuje za jakiś czas właśnie przez trojana, jak już zamontujesz suszarę
zrób logi dynamiczne, sprawdz jak dmuchaJABcok20 pisze:pelton1985 napisał/a:
GT 1749V
028 145 702R GS4
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Witam
Tak czytam i czytam o tych turbinach i za głowe sie łapie. Panowie wiadomo ze jak juz pada ori turbawka to jest lipa. Bo ci co regeneruja to nie maja za bardzo na czym. Robią to byle jak i na chinolach lub na turkach co wytrzymuja moze rok moze tydzień. A w szczególności ci z Oleśnicy. Jest 1 firma na świecie co robi zamianniki na taśmach garetta i nazywa sie MELETT.
Oni maja katalogi i spełniają jakościowo jakiekolwiek warunki. Jak mi padła to własnie dowiedziałem sie o istnieniu tej firmy, zadzwoniłem do przedstawiciela w Polsce i zapytałem jakiej firmie sprzedają części do napraw trbospręzarek. Mi poweidzieli gdzie we Wrocku i tak tez zrobiłem. Dostałem 2 lata gwarancji i jak narazie jeżdzi. No i polecam chłopaków z Dynosoftu jedz do nich i doprowadzą Ci ten silnik tak ze bedzie śmigał. I nie dawaj nigdzie indziej bo będzie nadal lipa.
Pozdro
ZC
Tak czytam i czytam o tych turbinach i za głowe sie łapie. Panowie wiadomo ze jak juz pada ori turbawka to jest lipa. Bo ci co regeneruja to nie maja za bardzo na czym. Robią to byle jak i na chinolach lub na turkach co wytrzymuja moze rok moze tydzień. A w szczególności ci z Oleśnicy. Jest 1 firma na świecie co robi zamianniki na taśmach garetta i nazywa sie MELETT.
Oni maja katalogi i spełniają jakościowo jakiekolwiek warunki. Jak mi padła to własnie dowiedziałem sie o istnieniu tej firmy, zadzwoniłem do przedstawiciela w Polsce i zapytałem jakiej firmie sprzedają części do napraw trbospręzarek. Mi poweidzieli gdzie we Wrocku i tak tez zrobiłem. Dostałem 2 lata gwarancji i jak narazie jeżdzi. No i polecam chłopaków z Dynosoftu jedz do nich i doprowadzą Ci ten silnik tak ze bedzie śmigał. I nie dawaj nigdzie indziej bo będzie nadal lipa.
Pozdro
ZC
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Jezeli chodzi o serwis silnika i tunig to Dynosoft. Mją swoją strone i naprawde mają poj. Zajmuja sie tylko grupą VW. U nich tez mozesz robić turbo. A firmy co robią na MELECIE to Turbo Jet lub Turbo Serwis. Z tego co wiem.pelton1985 pisze:gdzie ? jestem z WRO więc warto wiedziećZimny Chirurg pisze:Mi poweidzieli gdzie we Wrocku i tak tez zrobiłem
Oleśnice bym omijał szerokim łukiem 1 i 2.
Pozdro
ZC
tak dedykowana do ajm.pelton1985 pisze:zakładaliście tą ori dedykowaną do AJM'a?
jedyne co zauważyłem to odchylenia odczytu z przepływomierza.
żadany przepływ byl niższy niż przepływ rzeczywisty. Czemu nie wiem.
Może to ma związek z tym softem aby podawał więcej paliwa?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości