turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lis 27, 2009 19:09

dziś się dowiedziałem że:
VA była w 130 ps
VB była w 150 ps
nie wiem na czym polegają różnice, czy chodzi o wygląd czy o parametry czy o jedno i drugie



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 28, 2009 11:09

kolega przywiózł dwie trbiny
gt1794V
028145702R

i vnt15
028145702D

którą lepiej założyć do passata 115KM kręconego niby do 130?????
ta gt chyba jest nowsza.?

sprowadzony samochód z Niemiec miał
vnt15
D2814572H
program w Polsce nie był zmieniany.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 11:10 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lis 28, 2009 11:34

JABcok20, najlepszym rozwiązaniem byłaby 1749 VB pasuje P&P i ma największy potencjał, jeśli soft wgrywany był w DE warto zvagować auto, sprawdzić dawki i jak dmucha turbo bo może to jest tak jak było w moim przypadku, że ktoś wgrał sobie gotowca killera :green_fuck: już Ci pisałem wcześniej, jeśli chce Twój kolega wsadzać większę turbo, nie ori dedykowane do AJM konieczna jest korekta softu :bigok:

P.S. Odpowie ktoś na moje pytanie:
GT1749 VA z AWX'a czy GT1749 VB z ARL'a ?!? co lepiej wybrać pod AJM



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 28, 2009 12:21

co siedzi fabrycznie w ajm?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lis 28, 2009 12:28

JABcok20 pisze:co siedzi fabrycznie w ajm?
GT 1749V
028 145 702R GS4
454231-2 S/N DDE3722 1



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 28, 2009 12:33

pelton1985 pisze:GT 1749V
028 145 702R GS4
hm taka mam wiec widocznie seria?
powinno to chulać na programi 130 bo vnt15 d2814572H jest starsza z tdi na mechanicznej pompie???


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lis 28, 2009 13:07

JABcok20, z tego co mi się obiło o uszy
JABcok20 pisze:vnt15 d2814572H
to tak, wersja na pompie wtryskowej czyl 90 i 110 ps

rozumiem, że auto ma wgranego softa przez wcześniejszego właściciela, masz jakieś info na temat tego co to za soft, jaką auto ma moc po nim, jak dmucha turbo po nim.
to dosyć istotne, zamontujesz nową suszarę i ona podziękuje za jakiś czas właśnie przez trojana, jak już zamontujesz suszarę
JABcok20 pisze:pelton1985 napisał/a:
GT 1749V
028 145 702R GS4
zrób logi dynamiczne, sprawdz jak dmucha



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob lis 28, 2009 13:33

Witam

Tak czytam i czytam o tych turbinach i za głowe sie łapie. Panowie wiadomo ze jak juz pada ori turbawka to jest lipa. Bo ci co regeneruja to nie maja za bardzo na czym. Robią to byle jak i na chinolach lub na turkach co wytrzymuja moze rok moze tydzień. A w szczególności ci z Oleśnicy. Jest 1 firma na świecie co robi zamianniki na taśmach garetta i nazywa sie MELETT.
Oni maja katalogi i spełniają jakościowo jakiekolwiek warunki. Jak mi padła to własnie dowiedziałem sie o istnieniu tej firmy, zadzwoniłem do przedstawiciela w Polsce i zapytałem jakiej firmie sprzedają części do napraw trbospręzarek. Mi poweidzieli gdzie we Wrocku i tak tez zrobiłem. Dostałem 2 lata gwarancji i jak narazie jeżdzi. No i polecam chłopaków z Dynosoftu jedz do nich i doprowadzą Ci ten silnik tak ze bedzie śmigał. I nie dawaj nigdzie indziej bo będzie nadal lipa.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lis 28, 2009 13:40

Zimny Chirurg pisze:Mi poweidzieli gdzie we Wrocku i tak tez zrobiłem
gdzie :chytry: ? jestem z WRO więc warto wiedzieć :)



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob lis 28, 2009 14:52

pelton1985 pisze:
Zimny Chirurg pisze:Mi poweidzieli gdzie we Wrocku i tak tez zrobiłem
gdzie :chytry: ? jestem z WRO więc warto wiedzieć :)
Jezeli chodzi o serwis silnika i tunig to Dynosoft. Mją swoją strone i naprawde mają poj. Zajmuja sie tylko grupą VW. U nich tez mozesz robić turbo. A firmy co robią na MELECIE to Turbo Jet lub Turbo Serwis. Z tego co wiem.
Oleśnice bym omijał szerokim łukiem 1 i 2.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 28, 2009 18:26

turbinka założona.
dmucha ok. według cdifa ciśnienie żadane pokrywa sie z rzeczywiustym:)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lis 28, 2009 19:46

turbinka założona.
dmucha ok. według cdifa ciśnienie żadane pokrywa sie z rzeczywiustym:)
zakładaliście tą ori dedykowaną do AJM'a?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 28, 2009 20:03

pelton1985 pisze:zakładaliście tą ori dedykowaną do AJM'a?
tak dedykowana do ajm.
jedyne co zauważyłem to odchylenia odczytu z przepływomierza.
żadany przepływ byl niższy niż przepływ rzeczywisty. Czemu nie wiem.
Może to ma związek z tym softem aby podawał więcej paliwa?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości