Wychodzi na to że diagnozę dobrą postawiłeś. Miałem to samo, wszystkie również były przepalone.Soldier_M pisze:Czy mogę mieć wszystkie padnięte świece (mam nadzieje że tak ).
stało się! nie chce zapalić przy -20 :/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Chciałem dziś je wykręcić i podpiąć pod akumulator na krótko, ale nie miałem niestety długiej nasadki 10. W piątek załatwię odpowiedni klucz i będę pewny na 100% po wykręceniu.
I jeszcze jedno pytanko do ogóły, co sądzicie o świecach do mojego ALH z tej stronki:
http://allegro.pl/item519711022_ngk_d_p ... di_vw.html
I jeszcze jedno pytanko do ogóły, co sądzicie o świecach do mojego ALH z tej stronki:
http://allegro.pl/item519711022_ngk_d_p ... di_vw.html
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 18:05 przez Soldier_M, łącznie zmieniany 1 raz.
Soldier_Marine
Koledze zapewne chodziło o napięcie mierzene na aku przy odpalonym samochodzieleykonrad pisze:Prąd ładowania to raczej nie w Voltachczyzaczek pisze:A jak padł, to jedyne co polecam Tobie sprawdzić to prąd ładowania z alternatora, czy to przypadkiem nie spowodowało rozładowania aku.... (jak będzie za niskie napięcie - prąd ładowania powinien mieć ok 14,4 V....
[ Dodano: 07 Sty 2009 17:38 ]
Nie no dużą puche mam zwykłą jak w oryginale,dałem dodatkowo na przewodzie wlotowym do dużego filtra taki mały przelotowy.Wiem ten z allegro jest do benzyny,dlatego mówię,mój jest identyczny tylko nie ma bibuły a siateczkę.Naturalnie przeznaczony do diesla.Uważam,że rozwiązanie dobre bo widać jak sie zbiera jakiś syf,czy nawet woda.Sztomel pisze:Wajsik ale to co podałeś to jest filtr do benzyny a jeśli go zastosowałeś do diesla to już inna sprawa mnie chodziło o taki filtr jak na tej fotce :
[url=http://images30.fotosik.pl/191/02f5658a364daf51m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 07 Sty 2009 17:47 ]
tutaj i ja się nie zgodzę,nie znam się może tak jak wy na certyfikatach itp ale lałem tu i tu i kultura pracy diesla jest lepsza na on z BP moim zdaniem.Dla mnie jako osoby która podjeżdża leje i płaci wyznacznikiem jakości jest praca silnika.Ale jak widzicie pomimo,że na papierze jest niższa temperatura mi zamarzło zeszłej nocy.Czasem jedno z drugim nie ma wiele wspólnego.Ale piszcie chętnie poczytam co wiecie,w końcu człowiek uczy się całe życie.leoncio pisze:kolego wielblad2, shell i bp to to samo identyczne paliwo za wyjatkiem najmocniejszego pb
Aha i mam prośbę napiszcie jeśli uważacie się za kompetentne do tego osoby gdzie warato tankować
Następny się czepiaWajsik pisze:leykonrad pisze:Koledze zapewne chodziło o napięcie mierzene na aku przy odpalonym samochodzieczyzaczek pisze:A jak padł, to jedyne co polecam Tobie sprawdzić to prąd ładowania z alternatora, czy to przypadkiem nie spowodowało rozładowania aku.... (jak będzie za niskie napięcie - prąd ładowania powinien mieć ok 14,4 V....
Aha i mam prośbę napiszcie jeśli uważacie się za kompetentne do tego osoby gdzie warato tankować
Wyjaśniam, chodziło mi o NAPIĘCIE prądu mierzone na alternatorze, nie na akumulatorze. Bo czasem zdarza się, że w instalacji trochę go "ucieka" (wiem z autopsji, miałem osobny przewód do aku od alternatora )....
Wasik, tankuj tam, gdzie nigdy nie nadziałeś się na DZIADOWSKIE paliwo... Nie ma reguły gdzie warto... Stacje są prowadzone na zasadzie koncesji, więc jak właściciel zechce to na każdej markowej stacji może nam zgotować BIGOS
Pozdrowionka dla wszystkich
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 19:22 przez czyzaczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Nie czepia tylko wyjaśniłem koledze co autor miał na mysli
A co do paliwa to gadałem z gościem który handlował paliwem przez parę lat i powiedział tak:
Paliwa na stacji sa do ok -12 to,że na papierze jest inaczej to tylko na papierze.A shell i bp to to samo tylko do verwy i ultimate dodaje sie inne uszlachetniacze.Wszystko idzie z tych samych zbiorników.
Możecie mnie pogryźć teraz za to ale teraz taki ktoś jak ja któremu przy -15,-20 auto nie odpala bo paliwo jest mętne lub zakrzepnięte to taki tekst przemawia i jestem w stanie uwierzyć w powyższy cytat bo zarówno ja jak i ta osoba w praktyce sprawdziły słuszność tego stwierdzenia.
A co do paliwa to gadałem z gościem który handlował paliwem przez parę lat i powiedział tak:
Paliwa na stacji sa do ok -12 to,że na papierze jest inaczej to tylko na papierze.A shell i bp to to samo tylko do verwy i ultimate dodaje sie inne uszlachetniacze.Wszystko idzie z tych samych zbiorników.
Możecie mnie pogryźć teraz za to ale teraz taki ktoś jak ja któremu przy -15,-20 auto nie odpala bo paliwo jest mętne lub zakrzepnięte to taki tekst przemawia i jestem w stanie uwierzyć w powyższy cytat bo zarówno ja jak i ta osoba w praktyce sprawdziły słuszność tego stwierdzenia.
Kolego popieram.Wszystkie paliwa produkowane w PolsceWajsik pisze:Paliwa na stacji sa do ok -12 to,że na papierze jest inaczej to tylko na papierze.A shell i bp to to samo tylko do verwy i ultimate dodaje sie inne uszlachetniacze.Wszystko idzie z tych samych zbiorników.
sa za przeproszeniem kupa warte.Miale okazje tankowac
za granica i wiem co mowie.Jestesmy zmuszeni lac ten gnoj
do naszych zbiornikow a efekty tego sa widoczne... chociaz by
powyzej.
Najlepsze paliwko maja nasi zachodni sasiedzi.
AFN 165,5@380,8
8. Spełnia wymagania PN-EN 590.
Specyfikacja
Gęstość w 15ºC, kg/m3 820-845
Zawartość siarki, max, mg/kg 50,0
Lepkość w 40ºC, mm2/s 2,00 - 4,50
Temperatura zapłonu, min, ºC 62
Temperatura zablokowania zimnego filtra, max, ºC 0 ( lato )
-20 ( zima )
-10 ( okres przejściowy )
Indeks cetanowy, min 46,0
Liczba cetanowa, min 51,0
Badanie działania korodującego na miedzi (3h, 50ºC), max 1
to tankujemy
jezeli ktos jest zainteresowany to wczesniej podalem linki do stron z asortymentem lotosu i to tankujemy na wiekszosci stacjach oczywiscie pomijajac orlen i bliska
Specyfikacja
Gęstość w 15ºC, kg/m3 820-845
Zawartość siarki, max, mg/kg 50,0
Lepkość w 40ºC, mm2/s 2,00 - 4,50
Temperatura zapłonu, min, ºC 62
Temperatura zablokowania zimnego filtra, max, ºC 0 ( lato )
-20 ( zima )
-10 ( okres przejściowy )
Indeks cetanowy, min 46,0
Liczba cetanowa, min 51,0
Badanie działania korodującego na miedzi (3h, 50ºC), max 1
to tankujemy
jezeli ktos jest zainteresowany to wczesniej podalem linki do stron z asortymentem lotosu i to tankujemy na wiekszosci stacjach oczywiscie pomijajac orlen i bliska
W naszym kraju jeszcze dlugo to co jest na papierze,dalece odbiegac bedzie
od rzeczywistosci,z niekorzyscia dla naszych autek.
W mojej okolicy sa dwie stacje paliw sygnowane logiem LOTOS.
Powiem tak.Nie chcialbym byc zmuszony po raz drugi do zalania paliwa na
ktorej kolwiek z nich.
Kolego to,ze dany wyrob spelnia okreslone specyfikacje na papierku,rzadko kiedy
oznacza,ze je spelnia w prakyce.
od rzeczywistosci,z niekorzyscia dla naszych autek.
W mojej okolicy sa dwie stacje paliw sygnowane logiem LOTOS.
Powiem tak.Nie chcialbym byc zmuszony po raz drugi do zalania paliwa na
ktorej kolwiek z nich.
Kolego to,ze dany wyrob spelnia okreslone specyfikacje na papierku,rzadko kiedy
oznacza,ze je spelnia w prakyce.
AFN 165,5@380,8
Ja byłem bardzo ciekawy co mają do powiedzenia osoby które się na tym znają,wysłuchałem tutaj Was daliście tabelki wyniki,wysłuchałem kogoś kto handlował paliwem skonfrontowałem to z tym co mam w samochodzie i tak jak kolega napisał wyżej to co na papierze nie zgadza się z tym co jest w praktyce.Aczkolwiek każde zdanie szanuje,bo każdy ma jakieś źródło informacji
Okej, to tak, podjechał przyjaciel benzyniakiem z klemami. Podładowaliśmy ok 20min i po podkręceniu benzyniakia na wysokie obrony zapaliłem. Musiałem go kręcić ok 30sekund :/ czarny dym z rury poleciał, ale jeździ jak dawniej, zapala jak dawniej...kontrolka zgasła. Podjechałem do znajomego mechanika i podłączyłem aku na 2h do porządnego prostownika, teraz to inna bajka, jaśniej w środku żaróweczki świecą, jaśniej światła drogowe, zapala pinknie... może lepsze paliwo (tankowałem na Lukoilu) - jakieś BP Ultimate czy coś?
Podładowaliśmy??????? z drugiego auta??????
Jeżeli tak to się nie zrozumieliśmy, ale skoro nic się nie stało to się cieszę!!!!!
Paliwo wpływu wielkiego nie ma - chyba że totalny syf - ale na Łukoilu nikt z moich znajomych nie narzekał..... (także ze Strzelina, który leje we Wrocku na Łukoilu i jest happy )
P.S. Sprawdził Ci ten mechanior alternator?????
Jeżeli tak to się nie zrozumieliśmy, ale skoro nic się nie stało to się cieszę!!!!!
Paliwo wpływu wielkiego nie ma - chyba że totalny syf - ale na Łukoilu nikt z moich znajomych nie narzekał..... (także ze Strzelina, który leje we Wrocku na Łukoilu i jest happy )
P.S. Sprawdził Ci ten mechanior alternator?????
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości