Strona 3 z 12

: wt sty 06, 2009 16:52
autor: PIECYK_GTD_III
mi w -8 bez grzania świec od razu

: wt sty 06, 2009 17:01
autor: kori16
mój 1.9 TD jak narazie bez problemu -14 chwila podgrzania i odpala bez problemu.

oczywiście się przygotowałem płyny mrozoodporne, nowy akumulator itp... bo niestety jeszcze nie mam garażu a aku i tak był do wymiany :(

ciekawe co bedzie jutro rano bo juz jest -15 :P :grin:

: wt sty 06, 2009 17:05
autor: FAHER
(-14) bez zadnych problemów autko stoji na dwoze mniało wymienione 4 swiece i od tego dnia zero problemów odpukać :chytry:

: wt sty 06, 2009 17:26
autor: PiotrusVW
nie chce peszyc dzis -25 dwa podgrzania i za jednym obrotem zagadal :)

: wt sty 06, 2009 17:34
autor: plblade
witam, skąd sie bierze ten biały dym z rury ? Jak są minusowe temperatury to zawsze dymi mi na biało

: wt sty 06, 2009 17:49
autor: grandi
-20 przyspieszczacz podgżanie i odpalił bez problemu

: wt sty 06, 2009 17:50
autor: Matijas
Moj golfik dzisiaj przy temp -18 odpalil z jednego obrotu, z dotyku sie znaczy :bigok:

Zanim chydraulika sie napelnila troszke nim potelepalo, ale to chwilke krotka i zaraz prace wyrownal. Dymienie oczywiscie delikatne, ale mysle ze w normie.

Jako ze mialem juz rezerwe prawie to zalalem 35L paliwka zeby sie woda nie skraplala i dalem sie zlapac na reklame na stacji orlenu z uzdatniaczem do dizla zapobiegajacym wytracaniu sie parafiny, wlalem pol flaszeczki ciekawy jestem czy daje wogole to to cos, jak myslicie? :chytry: :chytry:

: wt sty 06, 2009 19:11
autor: mariusz75
temperatura dziś ok 17.00 to -23 stopnie, auto stało 9 godzin w szczerym polu.
2x podgrzałem świece i zapalam.
Zapalił po 2 sekundach kręcenia, chwile chodził nierówno i strasznie dymił na biało
Po 3-4 sekundach pracy obroty się ustabilizowały i przestał już tak dymić.
Byłem z niego DUMNY, kolegi MK V z silnikiem BKC nie zapaliło :grrr:, aku i rozrusznik dawały rade, ale jego silniczek nie. :jezor:

: wt sty 06, 2009 19:46
autor: BENITO
Po podgrzaniu świec i na wyciągniętym przyspieszaczu pali z półobrotu jak Chuck Norris. Jedna świec prwadopodobnie kopnięta to sobie podymi na biało zanim się nie podgrzeje.

: wt sty 06, 2009 20:26
autor: sebekmez
Kutno -19, w baku 100% bioester no i male problemy. 5 sekund krecenia trzesienia ale zaskakuje. Niestety na trasie nie moglem go bujnac powyzej 90, podejrzewam ze za geste bylo paliwo. Oczywiscie o 15 trasa 75 km i zero problemow. Zobaczymy jak jutro odpali z dolewka Vervy. Pozdr!

: wt sty 06, 2009 21:02
autor: VW3TDI
Po całej nocy dziś rano odpalił bez problemu ale po 8 godzinnej przerwie na parkingu przed robotą trochę mu gorzej poszło o jakieś 3 s ale radę dał. Po jednym podgrzaniu

: wt sty 06, 2009 21:03
autor: Azz
-18 stopni :)

jedno grzanie świec, drugi obrót wału i zagadał (słaby aku), z 3 sekundy obroty 1100 następnie z 1000 i standardowe :)

Auto garażowane pod chmurką

: wt sty 06, 2009 21:14
autor: MarekU744
7 rano -26 :) 3x świece trzy sekundy kręcenia i silniczek pali na początku troszkę nie równo hydraulika troszke poklepała ale odpalił co mnie zdziwiło bo klekotek stał na podwórku przez całą noc :)

: wt sty 06, 2009 21:15
autor: Neoarti
u mnie wczoraj ok -17 dziś ok -18 stopni wczoraj podgrzałem raz przekręcił kilka razy i zapalił dziś podgrzałem raz przekręciłem kilka razy i podgrzałem drugi raz odpalił od kopa chwilkę chodzi nierówno ale zaraz jest Ok tylko samoregulatory dłużej klepią
przy odpaleniu zadymi na biało przez chwilkę potem nie dymi wcale no oczywiście jak jadę to dymi parą jak każdy
czy to prawda że silniki na pompkach muszą kręcić trochę dłużej żeby odpalić ?
jak na razie jestem z niego dumny :)