Strona 3 z 9

: pt sty 02, 2009 01:40
autor: To_mas
mariusz75 pisze:Tak, czarny z zielonym paskiem to przewód od migacza lewego
czyli słusznie podejrzewałem :) Opisze sobie je i niech leżą pod maską.

Podłączyłem dziś kabelek od alternatora tak jak pisałeś do niebieskiego wolnego przewodu przy wtyczce od wstecznego i kontrolka ladowanią działa :D

[ Dodano: Pią Sty 02, 2009 00:41 ]
A próbowałem tez zapalić, kręci ale nie łapie coś :/ czy to dlatego ze nie mam podłączonych zaworków ? lub moze pedału gazu ?? bo tak to pozostałe rzeczy przy silniku podłączone !

: sob sty 03, 2009 16:49
autor: mariusz75
To_mas pisze:Przeaźnik od świec wpiąłm w skrzynke w miejsce prawy dolny róg ale jeszcze chyb coś będę musiał zrobić by mi kontrolka od śwec świciła na starym liczniku od Mk2 (na razie !) poźniej jak auto już będzie jeździć będzie licznik z mk3
Kabel od świec podłączyłeś pod pin "Z1" w puszce, ale jak nie będziesz miał mostka ( tego czerwonego co na fotce dałem lub czegoś podonmego) co POŁĄCZY piny "30" na którym jest stały plus prosto z aku z pinem " 30B" to przekażnik od grzania świec żarowych nie dostanie prądu i ECU wyłapie to jako błąd i kontrolka będzie cały czas świecić.

Piny 30 i 30B - połączone zewnętrznym mostkiem
J52 - przekażnik świec żarowych
S39 - bezpiecznik świec żarowych 50 A


Obrazek

[ Dodano: 03 Sty 2009 16:07 ]
Obrazek


[ Dodano: 03 Sty 2009 16:16 ]
To_mas pisze:A próbowałem tez zapalić, kręci ale nie łapie coś :/ czy to dlatego ze nie mam podłączonych zaworków ? lub moze pedału gazu ?? bo tak to pozostałe rzeczy przy silniku podłączone !
_________________
A jak rozwiązałeś sprawe ECU i imobilajzera???

: sob sty 03, 2009 17:57
autor: To_mas
mariusz75 pisze:Kabel od świec podłączyłeś pod pin "Z1" w puszce, ale jak nie będziesz miał mostka ( tego czerwonego co na fotce dałem lub czegoś podonmego) co POŁĄCZY piny "30" na którym jest stały plus prosto z aku z pinem " 30B" to przekażnik od grzania świec żarowych nie dostanie prądu i ECU wyłapie to jako błąd i kontrolka będzie cały czas świecić.
to zrobię albo kupie taki mostek :)
mariusz75 pisze:A jak rozwiązałeś sprawe ECU i imobilajzera???
na razie nie rozwązałem bo jeśli mam immo to silnik powinien zapalić na te 2 s i potem zgaśnie prawda ??
Więc najpierw chce by odpalił potem jak będę wiedzałe ze jest mmo na 100 wtedy to go wypale :))

A dodatkowa sprawa taka ze nie zapali do sugerując sie tym foto :
Obrazek
i schematami które zamieściłeś brak mi przekaźnik 109 który jest odpowiedzialny za ECU (cośtam) a bez tej 109 niezapali
no i nie mam tez 94 który odpowiada za obroty biegu jałowego czy coś takiego.

: sob sty 03, 2009 18:17
autor: mariusz75
To_mas pisze:na razie nie rozwązałem bo jeśli mam immo to silnik powinien zapalić na te 2 s i potem zgaśnie prawda ??
Tak to wygląda teoretycznie, ale w twoim przypadku gdy pompa wtryskowa jest na pewno troche zapowietrzona to może wcale nie mieć oznak zapalania. Albo tak brać jak by chciał, chciał, chciał, chciał i nic.
Moim zdaniem ciężko Ci będzie uzyskać taki efekt 2 sekund pracy.

: sob sty 03, 2009 18:19
autor: To_mas
mariusz75,
przed chwila bylem sprawdzić
MAM TAKI MOSETEK :) poprostu juz był, no nie taki jak ten twój na foto ale 2 wtyczki z krótkim kabelkiem :)
u ciebie z tego idą jeszcze jakieś kable a u mnie juz nie moze to tez to ?

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 17:41 ]
zeby jakie kolwiek oznaki były ze chwyta :)
ale przekaźnik 109 musi być no i nie wiem co z tym 94 ale jak znajdę tez kupię :)

: sob sty 03, 2009 18:45
autor: Mk2Wro
To_mas Pełen Szacun Za Wytrwałość i Chęci do Pracy :prayer: :prayer: :pub:

: sob sty 03, 2009 21:11
autor: mariusz75
To_mas pisze:no nie taki jak ten twój na foto ale 2 wtyczki z krótkim kabelkiem
To to samo, tylko bez dodatkowych wyjść na stały plus. U mnie jest tam podłączony między innymi wzmacniacz od zastawu NOKI, gniazdo 12 V z bagażnika i zasilanie do elektrycznych szyb.

: ndz sty 04, 2009 01:41
autor: To_mas
Mk2Wro pisze:To_mas Pełen Szacun Za Wytrwałość i Chęci do Pracy :prayer: :prayer: :pub:
bez pomocy forumowicza mariusz75, już dawno bym sie pobeczał z tymi kabelkami....

: ndz sty 04, 2009 02:27
autor: Pyton50
Również jestem pełen podziwu za wytrwałą walkę.I mam jedną radę dla zdecydowanych na swap silnika ,żeby szybko ,sprawnie i przedewszystkim tanio dokonać swapu trzeba kupić całe auto z porządanym silnikiem po wypadku lub anglika.

: ndz sty 04, 2009 02:45
autor: Mk2Wro
Fakt pomoc forumowicza mariusz75 jest kolosalna ale i tak wielkie gratki za Taką Prace :bigok:

: ndz sty 04, 2009 23:54
autor: mariusz75
Tu fota moich bezpieczników i przekażników z TDI

Obrazek



A tu twoj pucha

Obrazek


Nie ma żadnych róznic w przekaźnikach więc masz wszystko jak najbardziej OK.
Ty masz przerywacz od migaczy nr 191, a ja mam zamienik HELLI ale to to samo
Ty masz przekaźnik styku "X" (plusa po stacyjce) nr 18 a ja mam przekaźnik z FORDA dla styku "X" bo ori mi się wypalił a fordoski jest ponad dwa razy mocniejszy ma 70A ale to to samo.

: ndz sty 04, 2009 23:58
autor: To_mas
mariusz75 pisze:A tu twoj pucha
nie moja :P to foto znaleziona na forum z TDI :)

u mnie brak 109 i 94
109 zamówiłem 94 szukam

: pn sty 05, 2009 00:12
autor: mariusz75
To_mas pisze: 94 szukam
94 jest od sterowania klimatyzacją i występuje tylko w przypadku gdy masz klime, jeśli jej nie masz to jest Ci on zupełnie niepotrzebny i wtedy to miejsce jest puste..

: pn sty 05, 2009 00:14
autor: To_mas
mariusz75 pisze:To_mas napisał/a:
94 szukam


94 jest od sterowania klimatyzacją i występuje tylko w przypadku gdy masz klime, jeśli jej nie masz to jest Ci on zupełnie niepotrzebny i wtedy to miejsce jest puste..
a według tego :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171531
Lipek81 pisze:94 - przekaźnik pneumatycznej regulacji obrotów biegu jałowego