Duze spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pt kwie 03, 2009 14:55

grandilodz pisze:Jest inna opcja wskazówka żle pokazuje , kiepska ropa zapchany filtr paliwa no najważniejsze zabrudzony filtr powietrza, ja zawsze jak tankuje do pełna to 60 litrów
posczas tankowania wciskasz odpowietznik?jeśli tak to kiedy i najak długo



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pt kwie 03, 2009 16:34

specWROC pisze:posczas tankowania wciskasz odpowietznik?jeśli tak to kiedy i najak długo
Ja tankuje aż pistolet odbije, a potem już musze co 1-2 ponownie wcisnąć odpowietrznik - ale i tak nie wchodzi więcej jak 50 litrów.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt kwie 03, 2009 22:20

Ja zawsze odpowietrzam do końca do samego bulu ile się da czekam ,

http://www.vwvento.org/bak.htm

700 km to to bardzo mało jak na 1V byłeś na regulacji pompy , miałeś sprawdzane wtryski leja kopci? zmieniałeś filtry i gdzie się tankujesz


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pt kwie 03, 2009 23:13

tankuje na shell filtr paliwa w zimie zmieniłem a powietrza na wakacjach, wtrysków nie sprawdzałem a pompę robiłem całą bo lała

[ Dodano: 03 Kwi 2009 23:14 ]
grandilodz pisze:Ja zawsze odpowietrzam do końca do samego bulu ile się da czekam ,

http://www.vwvento.org/bak.htm

700 km to to bardzo mało jak na 1V byłeś na regulacji pompy , miałeś sprawdzane wtryski leja kopci? zmieniałeś filtry i gdzie się tankujesz

czy takie odpowietrzanie jest bezpieczne? czy to nie grozi wybuchem bo przecież jak auto nagrzeje się od słońca to ropa w baku się rozszerza?



arwam

Post autor: arwam » pt kwie 03, 2009 23:38

grandilodz pisze:Ja swoim 1V z prędkością 90-100 km w trasie robię 1000 km zbiornik zatankowany do pełna i odpowietrzony odpowietrznikiem 60 litrów wchodzi , a zmienialiście filtr powietrza i paliwa?
jak narazie mój rekord w ilości jednorazowego tankowania to 63l ON



Proko1906
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:44
Lokalizacja: KrK
Kontakt:

Post autor: Proko1906 » sob kwie 04, 2009 00:19

Witam!
Pozwolę się podłączyć pod temat, mianowicie mam Gofla III 1.9TD AAZ i spalanie również dochodzi mi do 10 l, niby w mieście, ale nie męczę go za bardzo,kupiłem go niedawno, z rury nie kopci, w silniku raczej nie widać żadnych wycieków, czy zmiana filtrów coś pomoże? Czy może regulacja wtrysków? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bo dopiero uczę się jeździć dieselkiem od VW :) pozdrawiam



arwam

Post autor: arwam » sob kwie 04, 2009 00:23

Proko1906 pisze:Witam!
Pozwolę się podłączyć pod temat, mianowicie mam Gofla III 1.9TD AAZ i spalanie również dochodzi mi do 10 l, niby w mieście, ale nie męczę go za bardzo,kupiłem go niedawno, z rury nie kopci, w silniku raczej nie widać żadnych wycieków, czy zmiana filtrów coś pomoże? Czy może regulacja wtrysków? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc bo dopiero uczę się jeździć dieselkiem od VW :) pozdrawiam

szczególnie filtr powietrza jest za to odpowiedzialny.
biegi żeby ekonomiczna jazda była to najlepiej co 20km/h zmieniać ale raz najakiś czas warto go przegonić żeby się nie zamulił.
Wtryskiwacze profilaktycznie dałbym do sprawdzenia bo grają one też dużą rolę w łatwym rozruchu.
Jak liczysz zużycie paliwa?



Proko1906
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:44
Lokalizacja: KrK
Kontakt:

Post autor: Proko1906 » sob kwie 04, 2009 00:40

Muszę się za to zabrać bo niedawno go kupiłem i właściwie tylko leje i jeżdżę :) leję u koło domu na orlenie przy tym samym dystrybutorze do pełna, tzn aż sam pistolet przestanie lać i przejeżdżam 100 lub 200 i leję tak samo i z tego co wleję wyliczam, chyba że jest jakaś lepsza metoda?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob kwie 04, 2009 01:29

specWROC pisze:powietrza na wakacjach,
Ja po przejechaniu 10 tys filtr miałem czarny więc wymień filterek na początek


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości