: pt mar 20, 2009 00:23
można wrzucić TD i nie ma komplikacjiFress pisze:Jutro rzuce zdjecie. Ja wlozylem zwyklego 1,9D bo z TDI to juz wlasnie by byla zabawa z komputerkiem itd.
można wrzucić TD i nie ma komplikacjiFress pisze:Jutro rzuce zdjecie. Ja wlozylem zwyklego 1,9D bo z TDI to juz wlasnie by byla zabawa z komputerkiem itd.
... i różnica kolosalna zwłaszcza z pompą wtryskową z układem LDA :green_fuck:arwam pisze:można wrzucić TD i nie ma komplikacji
daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDIdaniel1d pisze:A może 2.8 VR6
Nie zauważyłem że to w tym dziale..arwam pisze:daniel1d napisał/a:
A może 2.8 VR6
daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI
koszt silnika i ewentualnie sprzęgła może jeszcze chłodnicy jeśli masz mniejszą w przypadku silników TD wszystko pasujeskibszczok pisze:Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w greOrientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie
) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd
róznica do 500zł ale SB lepiej się kręci na wysokich obrotachskibszczok pisze:Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3
zależy czego oczekujesz od silnika jeśli zależy Ci na sprincie i ekonomii to raczej 1,6 ale jeśli na elastyczności to już silniki 1,9 ze względu na większy moment obrotowy nie wymagają tak często multiplikacji biegów jak ma to miejsce w 1,6.skibszczok pisze:arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?