Strona 3 z 4

: pt mar 20, 2009 00:23
autor: arwam
Fress pisze:Jutro rzuce zdjecie. Ja wlozylem zwyklego 1,9D bo z TDI to juz wlasnie by byla zabawa z komputerkiem itd.
można wrzucić TD i nie ma komplikacji

: pt mar 20, 2009 00:42
autor: Lukas-182
arwam pisze:można wrzucić TD i nie ma komplikacji
... i różnica kolosalna zwłaszcza z pompą wtryskową z układem LDA :green_fuck:

: pt mar 20, 2009 00:46
autor: daniel1d
A może 2.8 VR6 :helm:

: pt mar 20, 2009 01:06
autor: arwam
daniel1d pisze:A może 2.8 VR6 :helm:
daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI

: pt mar 20, 2009 01:07
autor: daniel1d
arwam pisze:daniel1d napisał/a:
A może 2.8 VR6


daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI
Nie zauważyłem że to w tym dziale..

: pt mar 20, 2009 01:12
autor: arwam
ale też by nie zły był
ale i nie dla mnie
:bigok:

: pt mar 20, 2009 11:48
autor: skibszczok
Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w gre :P Orientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie :bigok: ) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd

: pt mar 20, 2009 13:13
autor: arwam
skibszczok pisze:Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w gre :P Orientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie :bigok: ) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd
koszt silnika i ewentualnie sprzęgła może jeszcze chłodnicy jeśli masz mniejszą w przypadku silników TD wszystko pasuje

: pt mar 20, 2009 13:43
autor: skibszczok
Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3 :P

: pt mar 20, 2009 19:58
autor: arwam
skibszczok pisze:Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3 :P
róznica do 500zł ale SB lepiej się kręci na wysokich obrotach

: pt mar 20, 2009 20:07
autor: skibszczok
arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?

: sob mar 21, 2009 00:03
autor: arwam
skibszczok pisze:arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?
zależy czego oczekujesz od silnika jeśli zależy Ci na sprincie i ekonomii to raczej 1,6 ale jeśli na elastyczności to już silniki 1,9 ze względu na większy moment obrotowy nie wymagają tak często multiplikacji biegów jak ma to miejsce w 1,6.
Mi bardziej odpowiada 1,6 i docelowo taki usiądzie na stałe u mnie pod maską choć myślę się jeszcze pobawić z M-TDI

: sob mar 21, 2009 00:51
autor: estek1988
ja niedawno zrobiłem swapa z 1.6 td na 1.9 td i nie miałem zadnych komplikacji,wszystko pasuje tylko leży na poduszkach od mk2 i łape z tyłu przekładałem na tą od dwójki, chłodnice mam też od mk 2 i szybciej mi się rozgrzewa, a później nie ma wariacji z temperaturą i trzyma te ok 90 stopni :grin:

: sob mar 21, 2009 11:08
autor: skibszczok
arwam, no to juz wiem ze tez bedzie SB :) dzieki za pomoc :bigok: