Panowie pompa 10mm jest tylko nie od vw tylko opla nie wiem czy wam spasi ale na 90% tak bo to też bosch, W astrze F z silnikiem isuzu o mocy 82km i pojemności 1.7 była pompa 10mm
AZZ -> Bosch VE 4/9 F 2300 R433 lub Bosch VE 4/9 2300 R447-4
kolejnosc wtrysku 1-3-4-2
Ustawienie pompy / Skok tłokorozdzielacza 0,80 +/- 0,20mm
wtryski Bosch DN0SD 297 lub DN0SD 308
JR/SB/ -> Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R 149-3 lub Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R 223 lub Bosch EP/VE 4/9 F 2250 R262
kolejnosc wtrysku 1-3-4-2
Ustawienie pompy / Skok tłokorozdzielacza 0,90 +/- 0,20mm
wtryski Bosch DN0SD 293 dla JR SB ma 274
Astra 1.7 isuzu
VE4/10F2300R365-2 lub VE4/10F2200R365-5 dla autek bez immo pomp z immo nie podaje ale w katalogu boscha można znaleźć...
Dla nie obeznany rozkoduje oznaczenie:
VE - rozdzielaczowa pompa wtryskowa
4 -liczba cylindrów
/
10 - średnica tłoko rozdzielacza czyli chodzi o to czy to 10mm czy 9mm czy może i 8mm
F - regulator odśrodkowy
2300 - obroty od jakich pompa nam ogranicza dawkę oczywiście mnożymy je razy 2
R - kierunek obrotu pompy "R"-prawa
liczby następne - cholera wie co to jest...
Czyli pompa od astry nie dość że to słynna 10 to ma LDA ze słoneczkiem i boost pinem... Tylko żeby nikt nie kupił pompy też od astry F ale z silnikiem opla o oznaczeniu x17dtl bo to cudo ma tylko 68 koni pompę 8 z wykastrowanym LDA...
Polecam też i to przeczytać:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=122