powietrze w przewodach paliwowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt sty 19, 2010 01:46

no niezle



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt sty 19, 2010 09:28

u mnie zauważyłem bo tez mam powietrze w węzykach jak paliwa jest mniej niż 3.4 baku że jak jest zimno to zaworek w filtrze strasznie klekocze coś jak by w nim charczało też tak macie ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: daro81 » sob wrz 12, 2015 16:36

Odgrzeje temat.
Z moim a3 1,9tdi ALH walcze od zakupu auta jakies 2mce już.
Dawki ,kat,wszystko ideal.Bledow vag nie pokazuje zadnych.Jak odpali idealnie pracuje ,jest moc,cieply pali od strzala itp.
Po nocy lub staniu około 8h pali po długim kręceniu rzedu 10 i więcej sekund.
Na wolnych obrotach powiedzmy babli już nie ma ale jak dodam tak na 2tys obr to już jest dość dużo.
Wymienilem już wszystko
-filtr knecht
-podgrzewacz + oringi bosch
-podmienialem wszystkie weze z aut w których nie było problemu z odpalaniem
-test z butelka robilem wczoraj podpialem przed filtrem i były babelki dalej !!!!
-zmieniłem kosz w zbiorniku bo gdzies doczytałem ze tez może być przez to
-weze suche jak pieprz wszędzie
-zmieniłem nawet pompe wtryskowa i wtryski z ASV ( jest jeszcze mocniejszy i czuc to) pewne bo auto stało u mnie w robocie i palilo na dotyk po staniu 2tyg
-odpinalem czujnik temp
-wężyki przelewowe i inne nowki
Zastanawiam się jeszcze czy po prostu go nie podpalić i po problemie :banghead:
Nic nigdzie nie syczy itp


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: arka10 » sob wrz 12, 2015 19:31

Nie napisałeś czy z ponpą ASV było OK czy nie.



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Re: powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: daro81 » sob wrz 12, 2015 22:19

arka10 pisze:Nie napisałeś czy z ponpą ASV było OK czy nie.
Jest tak samo.A pompa na 100% dobra. Stara pompe sprzedałem i smiga w nowym aucie także była sprawna tak samo.
I tak się zastanawiam czy to odpalanie jest wina tego babelkowania.Czy jednak cos innego??
Wczesnie były gorace dni a odpalanie do du..y non stop.
Zakladalem nawet zaworek zwrotny i dalej tak zle odpalal na zimnym.Jak cieply można powiedzieć na dotyk.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: arka10 » ndz wrz 13, 2015 10:59

Wywal po prostu ten filter i na próbę załóż taki zwykły ( tylko wejście i wyjście ) bez podgrzewacza. Powrót z pompy daj bezpośrednio do zbiornika. Napisz czy pomogło.



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Re: powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: daro81 » pn wrz 14, 2015 20:10

arka10 pisze:Wywal po prostu ten filter i na próbę załóż taki zwykły ( tylko wejście i wyjście ) bez podgrzewacza. Powrót z pompy daj bezpośrednio do zbiornika. Napisz czy pomogło.
Wywalilem filtr ,ale zamiast kupować zwykłego na probe zlaczylem omijając filtr. Bable ustapily na wolnych 99,9% a po dodaniu gazu na ok 2-3tys jest poprawa o jakies 97% poiedzmy norma. Lecz mam wrazenie ze jak chwilke postoi to pali ciut gorzej jak wcześniej.Moze być to powOd braku filtra i możliwości lekkiej cowki paliwa? czy nie ma znaczenia?
Przynajmniej wiem ze filtr zastosuje zwykly bez podgrzewacza.Zobacze tez jak jutro po nocy zapali.

No i odpalanie na zimnym nie uleglo zmianie mimo pozbycia się babli powietrza z przewodow.
Teraz już nie wiem co to może być.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9270
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: wesol » czw wrz 17, 2015 09:35

pierwsze co zrobilem to wywalilem te idiotyczne filtry z podgrzewaczem w swoich autach. Podbnie sprawa sie ma w oplach z tym ich filtrem w plastikowej obudowie i tam tez neiszczlenosc sie robi. nie wiem co ich podkusilo i powymyslali te dziwaczne filtry. Byly te tradycyjne metalowe z dwoma tylko króćcami i bylo okej przez dziesiatki lat. Po co te podgrzewacze to nie kumam. Jedni robia podgrzewacz poprzez krazenie paliwa miedyz silnikiem a filtrem inni robia podgrzewacz elektryczny jak w oplu gdzi epaliwo jest grzane caly czas niezaleznie do temp otoczenia( poprostu po przekreceniu kluczyka w stacyjce) inni natomiast tez roba tak ze paliwo cieple powrotem idzie odrazu do baku by ogrzewac paliwo w baku by sie nie robila parafina w zime. DO teog zakaldaja jeszcze teraz w silnikach chlodniczki paliwa. Normalnie cyrki nie z tej ziemi. Tu grzeja tam chlodzą. Po co to wszystko. SPokojnie silnk daje rade bez tego.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości