Turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz paź 26, 2008 10:35

wydłuż ją
2 pełne obroty

czyli luzujesz nakretke kontrujacą i kręciśz śrubą rzymską w kierunku przeciwnym do luzowania nakrętki 2 pełne obroty



Awatar użytkownika
damianIV
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 06, 2008 19:41
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: damianIV » ndz paź 26, 2008 10:38

Dzięki panowie:) Jutro to przestawię.

damian
cowboy pisze:
wydłuż ją
2 pełne obroty

czyli luzujesz nakretke kontrujacą i kręciśz śrubą rzymską w kierunku przeciwnym do luzowania nakrętki 2 pełne obroty


[ Dodano: 28 Paź 2008 20:18 ]
Sztanga przestawiona o te dwa obroty, zrobiłem logi. Proszę ocenić czy już z autem wszystko gra. W tryb awaryjny nie wchodzi już.

damian
cowboy pisze:
wydłuż ją
2 pełne obroty

czyli luzujesz nakretke kontrujacą i kręciśz śrubą rzymską w kierunku przeciwnym do luzowania nakrętki 2 pełne obroty
Obrazek Obrazek Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości