Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » pn sie 03, 2009 00:07
Wiesiek74 pisze:Szarpie na wolnych / czasem/ i wibruje w trakcie lekkiego przyspieszania
w passacie wuja wibrowanie (prawo-lewo) podczas przyśpieszania było spowodowane uszkodzonym przegubem wewnętrznym, a u mnie kilkukrotne szarpnięcie podczas mocnego przyśieszania na 5-ym biegu było spowodowane uszkodzonym dwumasem,
"szarpie na wolnych" - może kwestia sposobu jazdy, czasem przy zbyt niskich obrotach silniki poszarpują
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 00:07 przez
doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
-
wallygraf
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
- Lokalizacja: Pomorze /GPU/
-
Kontakt:
Post
autor: wallygraf » pn sie 03, 2009 00:25
lekkie drgania (wibracje) na wolnych obr. ,
a podczas przyspieszania delikatnego w niskim zakresie obrotów takie delikatne wibracje jak obrotek przejdzie 2000 już nic nie ma...
Przy "ostrym bucie" z niskich obr tego nie ma!!!
Mk4 TDI
-
Wiesiek74
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 23:27
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: Wiesiek74 » pn sie 03, 2009 00:28
wallygraf pisze:lekkie drgania (wibracje) na wolnych obr. ,
a podczas przyspieszania delikatnego w niskim zakresie obrotów takie delikatne wibracje jak obrotek przejdzie 2000 już nic nie ma...
Przy "ostrym bucie" z niskich obr tego nie ma!!!
dokładnie mam to samo
-
logimen
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt lut 24, 2009 22:05
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: logimen » wt lut 16, 2010 18:20
Mogl by mi ktos konkretnie odpowiedziec czy oplaca sie oddawac pompowtryski do regeneracji, aby miec spokoj na dluzsza mete ? Czy moze od razu kupic nowe ?
W temacie podanym na 1 stronie watku nie ma satysfakcjonujacej (TAK lub NIE) mnie odpowiedzi.
Pozdrawiam, Artur
-
slimak.k
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
- Lokalizacja: Legionowo
-
Kontakt:
Post
autor: slimak.k » śr kwie 14, 2010 08:00
Witam.
Czy komuś udało się w koncu jakos te drgania ciepłego AXRa opanować?
Ja u siebie probowałem STP do czyszczenia wtrysków i jakos specjalnie nie pomoglo... Po podłączeniu do kompa wykazuje ze jeden wtrysk troszke gorzej pracuje ale miesci sie z zapasem w normie.
Kolejna sprawa to czy można ewentualnie tylko ten jeden wtrysk jakos poprawic czy trzeba regenerowac wszystkie?
Jeszcze innym tematem jest sprawa taka ze jak juz stoje na cieplym silniku i drga to w momencie kiedy wcisne sprzeglo to te drgania znikaja. Dwumas?
Moze ktos ma jakis pomysl bo chetnie bym się tego pozbyl.
Pozdrawiam.
Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.
-
stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Post
autor: stanislawski » śr kwie 14, 2010 08:11
Czy komuś udało się w koncu jakos te drgania ciepłego AXRa opanować?
Jak dotychczas, to chyba nie!
Inaczej ktoś by się pochwalił!
Preparaty STP dla wtryskiwaczy wlewane do paliwa stosuję co ok. 2000 km, jednak bez oczekiwanego wyraźnego efektu.
Jednak jeden z Kolegów zasugerował preparat sprzedawany w internecie o nazwie LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNi ... re=related
Może to jest rozwiązanie?
Ja w 2006 r. jeździłem na oleju Liqui Moly i jak pamiętam żadnych dokuczliwych drgawek nie miewałem. Teraz jeżdżę na Mobil S Synt i trzęsie!
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 08:12 przez
stanislawski, łącznie zmieniany 1 raz.
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
-
slimak.k
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
- Lokalizacja: Legionowo
-
Kontakt:
Post
autor: slimak.k » śr kwie 14, 2010 08:41
A testowal ktos patent z podniesieniem obrotow biegu jalowego na cieplym silniku?
Moze by cos dalo, bo wystarczy dotknac pedalu gazu i drgawki znikaja:)
Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.
-
stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Post
autor: stanislawski » śr kwie 14, 2010 08:46
slimak.k pisze:A testowal ktos patent z podniesieniem obrotow biegu jalowego na cieplym silniku?
Moze by cos dalo, bo wystarczy dotknac pedalu gazu i drgawki znikaja:)
Tak, rok temu przy pomocy VAG'a podniosłem obroty, ale nie dało się więcej niż do 945 (nie wiem czemu), na jaki czas się uspokoiło!
Teraz niestety trzęsie!
Jak kupię sobie ten wspominany preparat i zastosuję, to powiadomię o wynikach!
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
-
slimak.k
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
- Lokalizacja: Legionowo
-
Kontakt:
Post
autor: slimak.k » śr kwie 14, 2010 08:58
Ja testowalem na ostatnim zbiorniku STP do czyszczenia wtryskow ale nie pomoglo... w sumie mozna i tego Liqui Moly sprobowac... Moze nie zaszkodzi.
Zastanawia mnie tylko jeszcze temat tego dlaczego to przestaje drgac po nacisnieciu pedalu sprzegla... Byc moze do poducha przy skrzyni biegow i dlatego pojawiaja sie drgania kiedy w skrzyni zaczyna sie jakis ruch.
Jak Ci sie widzi taka wersja wydarzen?
Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.
-
stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Post
autor: stanislawski » śr kwie 14, 2010 15:43
slimak.k pisze:Ja testowalem na ostatnim zbiorniku STP do czyszczenia wtryskow ale nie pomoglo
Wczoraj wlałem do zbiornika LIQUI MOLY SYSTEMPFLEGE DIESEL, lecz trzeba trochę pojeździć, żeby się to to rozniosło! Po mieście trochę ciężko, a dodatkowo na niedziele w Krakowie szykuje się całkowita blokada miasta, więc chyba trzeba będzie się gdzieś na ten czas przenieść.
Zastanawia mnie tylko jeszcze temat tego dlaczego to przestaje drgac po nacisnieciu pedalu sprzegla...
Trzeba by jeszcze uściślić jakiego rodzaju są te "drgawki". U mnie na zimnym jest bardzo równo, natomiast rozgrzany silnik ma tak jakby co pewien czas wypadał cykl. Bo te drgawki nie są stałe, lecz raz na czas! Był taki okres że włączenie klimy pomagało, obecnie jednak jest to prawie zupełnie bez efektu! Jak się zacznie telepać to nerwicy można dostać! Ale 1000obr pedałem gazu i idzie równiutko!
A może coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=g1Tq1Geuc9w
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 16:16 przez
stanislawski, łącznie zmieniany 2 razy.
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
-
Kulon
- Forum Master
- Posty: 1994
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
-
Kontakt:
Post
autor: Kulon » śr kwie 14, 2010 20:59
stanislawski pisze:Jak kupię sobie ten wspominany preparat i zastosuję, to powiadomię o wynikach!
nic to nie da - szkoda zachodu
drgania u mnie powiedzmy ustąpiły po wymianie kompletnego sprzęgła
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
-
corben
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: corben » śr kwie 14, 2010 21:56
W temacie regeneracji pompek:
-mam wszystkie cztery regenerowane.
Myślę że to kwestia taka jak z turbawką zależy kto to robi
ja znalazłem warsztat w Tucholi jakieś 150 km od Elbląga i wiem że zjeżdżają się tam z południa polski np: Wrocław, Katowice.
Ja tam jestem zadowolony nowa pompka 2500 a regenerowana 450 zostaje sporo na
A żeby było ciekawiej to w salonie VW 2500 jeżeli się zostawia stare a 3200 jeżeli nie więc te nowe w salonach też są właśnie regenerowane.
pozdro
VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559
-
krzysin
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt kwie 16, 2010 10:25
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: krzysin » pt kwie 16, 2010 10:42
Witam
Też posiadam silnik AXR, przebieg 160k km (cały przebieg na niemieckim paliwie).
Niestety mój silnik po nagrzaniu na jałowym tez drga
(w przypadkowych odstępach).
Ktoś wcześniej pisał:
"Trzesawisko, można usunąć w 80% przypadków atualizacja sooftu ECU/ koszt 140pln ASO."
Czy ktoś to próbował ?
-
Bora_TDI
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Bora_TDI » pt kwie 16, 2010 15:53
krzysin pisze:Witam
Ktoś wcześniej pisał:
"Trzesawisko, można usunąć w 80% przypadków atualizacja sooftu ECU/ koszt 140pln ASO."
Czy ktoś to próbował ?
Aktualizacje w aso vw sa dostepne do tylko takich sterownikow:
038906019BH
038906019KG
038906019NJ
038906019PJ
038906019NF
038906019LB
Oczywiscie chodzi tylko o sterowniki EDC15 1.9TDI na pompkach
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 20:15 przez
Bora_TDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości