Strona 3 z 5

: czw maja 28, 2009 13:13
autor: doggie
Piasek pisze:Pompowtryski już po przeb. 150 tyś km nie trzymają wartości fabrycznych... Zaczynają podkapcać... Przy przeb. 300-350 tyś km kwalifikują się do wymiany... i najczęściej sygnalizują o tym najprostszym sposobem: odmówieniem dalszej współpracy...
nie uogólniaj, pompy VP też potrafią odmówić posłuszeństwa wcześniej, wszystko zależy od wielu czynników, czyli mam już czekać na sygnał od moich pompek? Są motory z PD po ponad 600-700 tyś przebiegu i dalej chodzą

: pt maja 29, 2009 12:01
autor: Piasek
mettenos pisze:Są motory z PD po ponad 600-700 tyś przebiegu i dalej chodzą
silnik - tak
pompki - nie
Przynajmniej ja nie widziałem jeszcze egzemplarza który miałby 400 tys km na kołach i oryginalne działające i sprawne pompki... A sporo widziałem... Sam ściągałem samochody...

: pt maja 29, 2009 20:30
autor: doggie
Piasek pisze:
mettenos pisze:Są motory z PD po ponad 600-700 tyś przebiegu i dalej chodzą
silnik - tak
pompki - nie
Przynajmniej ja nie widziałem jeszcze egzemplarza który miałby 400 tys km na kołach i oryginalne działające i sprawne pompki... A sporo widziałem... Sam ściągałem samochody...
hmmm, mojemu już aż tak wiele nie brakuje do 400 kkm

: pt maja 29, 2009 20:44
autor: wtct
nie zmieniajcie tematu... :chytry:

Jakie Euro?

: wt paź 27, 2009 11:21
autor: R@Fc!o
Jestem nowym użytkownikiem forum więc prosze o wyrozumiałość. Chcialem się zapytac jaka plakietke (na strefy ekolgiczne w niemczech) dostanę na Golfa IV 1.9 TDI (110KM) z 1998r. (końcówka), typ silnika: AHF. Oraz co zorbić by dostać jak najwyższe Euro? I jak to najlepiej załatwić. Pozdrawiam

: wt paź 27, 2009 15:21
autor: Woski
Naklejke mozesz wykupic u polskiego partnera DEKRY, lub w Niemieckim wydziale komunikacji (zullasungstelle). Wszystko masz wyzej opisane, jaka nalepke dostaniesz. Wystarczy przeczytac :bigok:

: wt paź 27, 2009 15:52
autor: wesol
W 110 konnych w mk4 bylo euro 2 oraz euro 3 AHF ma niestety euro 2 a ASV ma juz euro 3 . Tak samo jest z ALH i AGR. Zasada jest taka,że te co maja nizsze cisnienie na wtryskach (190 barow) maja euro 2 a te 220 barow maja euro3. Taka jest roznic amiedzy silnikami np AHF oraz ASV bo w zasadzie sa to te same silnik na tym samym osprzecie.

: wt paź 27, 2009 21:36
autor: MariuszBurgi
Golf 110 PS to niestety czerwona plakietka EURO 2.

Ciekawostka... Mam AXR'a, końcówka produkcji MK4, nie mam DPF a w Berlinie na Tüv auto dostało zieloną plakietkę EURO 4.

Inną ciekawostką jest fakt, że od stycznia 2010 roku do ścisłego Berlina gdzie obowiązują umweltzone'y nie wjedziemy już ani na czerwonej ani na żółtej plakietce. Tylko zielona EURO 4 :panna: .
Tutaj jest info: Umweltzone Berlin

: śr paź 28, 2009 09:21
autor: Piasek
No jak tak dalej pójdzie to dział Podróże będziemy mogli zamknąć bo będą w nim tylko opisy autostrad i parkingów pod miastami. :goof:

: śr paź 28, 2009 17:28
autor: MariuszBurgi
Nie jest aż tak źle. Wjeżdżać do Berlina i innych dużych miast można. Nie można wjeżdżać do ścisłego centrum, tam gdzie są wyraźnie zaznaczone strefy.

Faktem dość zaskakującym jest to, że w pierwotnych założeniach auta z żółtymi plakietkami EURO 3 miały mieć wstęp do stref do końca 2010 roku... a tu lipa. Ekologia posunęła się szybciej i od nowego roku jak nie masz zielonej plakietki to won z centrum na obrzeża!

Najśmieszniejsze, że wykonywano dokładne pomiary zanieczyszczenia w centrach miast i jak narazie wprowadzenie umweltzone nie przyniosło oczekiwanych rezultatów... Pytanie czy zakaz wjazdu do Berlina EURO 3 od nowego roku coś zmieni na plus...

: czw paź 29, 2009 09:46
autor: Piasek
Tzn jak tak szerzej na to popatrzeć to jest to jedynie utrudnienie dla mieszkańców strefy centrum. Bo dla przyjezdnych w sumie żadna zmiana. Strefy centrum (Praga, Rzym, itp) już od dawna maja całkowity zakaz parkowania dla "obcych" tablic, a większość włoskich miast ma w ogóle całkowity zakaz ruchu w strefie centrum dla pojazdów z obcymi tablicami. Wszystkie nadmorskie kurorty w okresie letnim maja zakaz wjazdu "na główną promenadę" dla nie-mieszkańców. Parkuje się na specjalnych buforowych parkingach lub w innej strefie a do centrum dojeżdżać trzeba komunikacją miejską lub pieszo.

: sob cze 12, 2010 21:23
autor: kupszczelisty
Co plakietki, to mam golfa plus 1,9 tdi bez dpf i auto miało zieloną plakietke

Re: Norma emisji spalin Euro w TDI.

: czw sie 01, 2013 20:54
autor: Pretorianin
Mój SDI jest z lutego 99 r.i ma żółtą naklejkę Euro 3.

Norma emisji spalin Euro w TDI.

: czw sie 01, 2013 22:03
autor: wesol
bo masz "I" czerwone :jezor:
ale odkop