Po jakim czasie powinien otworzyć się termostat w 1.6TD ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 01, 2008 13:18

m.s pisze:sam korek w zbiorniczku moze powodowac takie problemy a co dopiero nieszczelność zbiorniczka
No właśnie, kiedyś przerabiałem problem korka.

Dzisiaj zająłem się zbiorniczkiem, wykręciłem czujnik, i włożyłem od innego zbiorniczka i coś mnie podkusiło aby go dokręcić kluczem 32 :grin: i ukręcił się gwint (za mocno zaciągałem) :grin:, wziąłem stary czujnik i przełożyłem gumowy oring z tego połamanego na stary i zrobiłem jazdę próbną, około 40km i baja, wszystko gra, zero wycieku spod czujnika, temperatura w korku i na postoju w normie, wentylator załącza się prawidłowo, węże od chłodnicy górny i dolny w porównywalnej temperaturze, czyli wszystko gra. Teraz odstawiam autko na tydzień do garażu na czas wyjazdu, jak wrócę i pojeżdżę kilka dni to dam znać czy dalej wszystko gra... Dodatkowo odpowietrzyłem układ tak na wszelki wypadek i jednak był trochę zapowietrzony, bo tym wężem wyrównawczym który idzie od chłodnicy do zbiorniczka co róż pluło, a powinno z niego nieprzerwanym strumieniem lecieć.

Morał z mojego historii jest taki, że nawet drobne wycieki z układu chłodniczego mogą nieźle namieszać :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości