Strona 3 z 5

Kody silników - różnice w ich budowie

: czw paź 06, 2011 05:37
autor: Detektor
85kw * 1,3596 = 115,566KM dlatego jak sam zauważyłeś czasami zaokrąglają do 116KM a silniki to AJM i AUY.

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: czw paź 25, 2012 20:18
autor: karol_85
Witam!

A ja mam takie pytanie. W dowodzie mam 110KM (81kw) jak sie moge dowiedziec który to silnik - AFN, AHF, ASV, AVG ????

Kody silników - różnice w ich budowie

: czw paź 25, 2012 22:16
autor: riccardoa
Wlepka w bagażniku np. :okej:

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: czw paź 25, 2012 22:49
autor: karol_85
oooo spoko dzieki wielkie jutro poszukam ;)

Kody silników - różnice w ich budowie

: pt paź 26, 2012 09:37
autor: tomau
jeżeli golf 3 to tylko możesz mieć AFN :) jeżeli 4 to ASV lub AHF, niczym praktycznie się nie różnia (ta sama turbina, pompa itp, jedyna różnica we wtryskach AHF ma ciśnienie otwarcia 190/300 a ASV 210/300, poza tym to te same silniki, ten sam osprzęt)

Kody silników - różnice w ich budowie

: pt paź 26, 2012 11:12
autor: karol_85
Zadnej wlepki nie ma...

Tak 4 1999r.

Kody silników - różnice w ich budowie

: pt paź 26, 2012 11:54
autor: tomau
no to raczej AHF :) ale reki nie dam sobie uciąć :) być może ASV ale jak rok 99 to raczej AHF :)

Kody silników - różnice w ich budowie

: pt paź 26, 2012 17:00
autor: karol_85
z przodu wyglada jak bora ;p

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: pt paź 26, 2012 17:01
autor: karol_85
karol_85 pisze:z przodu wyglada jak bora ;p

przód jest od bory na 100 procent ;)

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob paź 27, 2012 00:44
autor: tomau
ale co ?:P

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob paź 27, 2012 09:14
autor: karol_85
chodzi mi o przód twojego Golfa ze jest od Bory jeszcze nie widziałem takiego manewru naprawde spoko to wyglada :okej:

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob paź 27, 2012 11:51
autor: tomau
aa :) spoko spoko :) teraz delikatnie inaczej juz wyglada :P ale to nie temat o tym :P

Kody silników - różnice w ich budowie

: czw sty 31, 2013 22:41
autor: gts14
Witam serdecznie mam golfa V z silnikiem BXE ma być podkręcony na 130KM i obróciło panewkę przebieg 177tyś org bo z salonu chcę wymienić cały słupek i teraz pytanie co najlepiej BKC, BLS, BXE czy AJM, AUY tylko nie wiem czy podejdzie sterownik z BXE Jaki słupek będzie najwytrzymalszy z całej gamy
( karolbro4 napisał(a):105 KM - BKC, BLS, BXE
sterowany EDC16, pompowtryski, turbo GT1749V
karolbro4 napisał(a):115 KM - AJM, AUY
pompowtryski, EDC15, turbo GT1749V
131 KM - ASZ
Pompowtryski, edc15, turbo GT1749VA, pompki AL
150 KM - ARL
pompowtryski, EDC15, turbo GT1749VB, pompki AL
110 KM - AFN, AHF, ASV, AVG )
i podejdzie do kompa. Pompowtryski zostawiam z BXE. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lis 23, 2013 21:30
autor: mac1977
Witam serdacznie
Panowie mam problem: przytarty silnik BLS z uszkodzoną głowicą i potrzeba wymiany słupka. Czy jest jakiś inny zamienik słupka np. typ AUY koszt mniejszy. Może jakis inny model tego silnika w cenie około 1tyś.
Czekam na podpowiedź.