Strona 3 z 4
: pt cze 27, 2008 08:23
autor: cowboy
ornos pisze:jutro ja machne o 2 albo 3 obroty i podam wartosci.
skróć o 2 kolejne obroty... i zloguj jeszcze raz... teraz to turbo ledwo wstaje przy 2700 rpm
: pt cze 27, 2008 10:33
autor: ornos
no strasznie pozno sie zalacza... ale jaka moja kobieta szczesliwa hehe stwierdzila ze tak moge sobie zostawic to na mandatach w koncu zaoszczedze:D bo oczywiscie koles z warsztatu sie wygadal ze w aucie juz wieksza turbina i afera gotowa...
Jutro z rana ja podkrece bo na dzisiaj sie szykuje male conieco
no moze nie tak z samego rana hehe.
Aha i przy tym ustawieniu teraz jak juz zacznie w miare normalnie pompowac to czarna chmurka jest za mna.
I jeszcze sie chcialem zapytac czy oplaca sie ten egr zaslepic i katalizator wywalic?
: pt cze 27, 2008 11:32
autor: cowboy
ornos pisze:Aha i przy tym ustawieniu teraz jak juz zacznie w miare normalnie pompowac to czarna chmurka jest za mna
chmurka jest bo za dużo paliwa a za mało powietrza
ornos pisze:oplaca sie ten egr zaslepic i katalizator wywalic?
opłaca się bo bebechy z kata opylisz za 100 PLN i bedzie na browar
: pt cze 27, 2008 11:53
autor: ornos
opłaca się bo bebechy z kata opylisz za 100 PLN i bedzie na browar
hehe chodzilo mi raczej o aspekt techniczny a nie finansowo-alkoholowy ale chyba bedzie lepiej bez niego. Marek od Leona mowi ze wycial go i ten egr tez zaslepil - ponoc sie poprawilo...
: pt cze 27, 2008 12:28
autor: cowboy
ornos pisze:chodzilo mi raczej o aspekt techniczny
EGR - czyściej w dolocie ale za to bedziesz truł ptactwo w Dolinie Rospudy jak sie wybierzesz
Katalizator - szybciej Ci ta turbina sie bedzie wkręcać
: pt cze 27, 2008 12:36
autor: ornos
EGR - czyściej w dolocie ale za to bedziesz truł ptactwo w Dolinie Rospudy jak sie wybierzesz
Katalizator - szybciej Ci ta turbina sie bedzie wkręcać
hehe:D eee tam jak te ptaki wytrzymaly tyle to juz moj klekocik im nie zaszkodzi za bardzo;)
To czuje ze katalizator padnie ofiarą spisku i sie go pozbede:) egr to troszke wiecej zabawy to zostawie to sobie jak juz z tubinka i softem bede mial spokoj.
Kurde co za pogoda zaraz bedzie padac - jak zwykle jak idzie weekend. Jeszcze musze w niedziele poleciec do poznania po siostre i sie zastanawiam czy tym moim parchem jechac czy lepiej go nie brac w trase przy bierzacym stanie rzeczy?
Bede w sumie w poblizu mojego mega tunera... moze zainwestuje w cegielke jakas i mu ja sprezentuje heh;)
: pt cze 27, 2008 12:41
autor: cowboy
ornos pisze:czy tym moim parchem jechac czy lepiej go nie brac w trase przy bierzacym stanie rzeczy
leć tylko podłóż sobie dywanik pod pedał gazu
: pt cze 27, 2008 12:44
autor: ornos
leć tylko podłóż sobie dywanik pod pedał gazu
no wlasnie to bedzie katorga - tam taka fajna droga:D
: pt cze 27, 2008 12:53
autor: cowboy
ornos pisze:leć tylko podłóż sobie dywanik pod pedał gazu
no wlasnie to bedzie katorga - tam taka fajna droga:D
jedno jest pewne turbiny nie zarzniesz bo nie pompuje nawet tyle co seria
o ile przepływka przytnie troche paliwa to bedzie OK ale jak program z dupy to może Ci troche mocno EGT wzrosnąc przy butowaniu...
z drugiej strony ARL-e są mocne wiec wybór nalezy do Ciebie
: pt cze 27, 2008 15:05
autor: jaro4444
cowboy pisze:EGR - czyściej w dolocie ale za to bedziesz truł ptactwo w Dolinie Rospudy jak sie wybierzesz
Cowboy w jakich stanach pracy EGR jest otwarty w TDI?
: pt cze 27, 2008 15:30
autor: golfir
EGR otawrty jes na jałowym
: pt cze 27, 2008 16:19
autor: Dario84
golfir pisze:EGR otawrty jes na jałowym
No Panowie, na jalowym zazwyczaj, ale tez przy malej dawce czesciowo sie otwiera podczas jazdy.
To wynika z mapy EGRu w sofcie
: pt cze 27, 2008 16:22
autor: jaro4444
: pt cze 27, 2008 16:52
autor: Dario84
Jaro napisales ze spaliny podawane sa glownie na jalowych, a w rzeczywistosci spaliny tez sa podawane przy malych dawkach paliwa w stanach ustalonych.