Arl z hybryda gt17/gt20

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 27, 2008 08:23

ornos pisze:jutro ja machne o 2 albo 3 obroty i podam wartosci.
skróć o 2 kolejne obroty... i zloguj jeszcze raz... teraz to turbo ledwo wstaje przy 2700 rpm :)



ornos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: ornos » pt cze 27, 2008 10:33

no strasznie pozno sie zalacza... ale jaka moja kobieta szczesliwa hehe stwierdzila ze tak moge sobie zostawic to na mandatach w koncu zaoszczedze:D bo oczywiscie koles z warsztatu sie wygadal ze w aucie juz wieksza turbina i afera gotowa...

Jutro z rana ja podkrece bo na dzisiaj sie szykuje male conieco :pub: no moze nie tak z samego rana hehe.

Aha i przy tym ustawieniu teraz jak juz zacznie w miare normalnie pompowac to czarna chmurka jest za mna.

I jeszcze sie chcialem zapytac czy oplaca sie ten egr zaslepic i katalizator wywalic?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 27, 2008 11:32

ornos pisze:Aha i przy tym ustawieniu teraz jak juz zacznie w miare normalnie pompowac to czarna chmurka jest za mna
chmurka jest bo za dużo paliwa a za mało powietrza
ornos pisze:oplaca sie ten egr zaslepic i katalizator wywalic?
opłaca się bo bebechy z kata opylisz za 100 PLN i bedzie na browar :)



ornos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: ornos » pt cze 27, 2008 11:53

opłaca się bo bebechy z kata opylisz za 100 PLN i bedzie na browar :)
hehe chodzilo mi raczej o aspekt techniczny a nie finansowo-alkoholowy ale chyba bedzie lepiej bez niego. Marek od Leona mowi ze wycial go i ten egr tez zaslepil - ponoc sie poprawilo...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 27, 2008 12:28

ornos pisze:chodzilo mi raczej o aspekt techniczny
EGR - czyściej w dolocie ale za to bedziesz truł ptactwo w Dolinie Rospudy jak sie wybierzesz :)

Katalizator - szybciej Ci ta turbina sie bedzie wkręcać :)



ornos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: ornos » pt cze 27, 2008 12:36

EGR - czyściej w dolocie ale za to bedziesz truł ptactwo w Dolinie Rospudy jak sie wybierzesz :)

Katalizator - szybciej Ci ta turbina sie bedzie wkręcać :)

hehe:D eee tam jak te ptaki wytrzymaly tyle to juz moj klekocik im nie zaszkodzi za bardzo;)

To czuje ze katalizator padnie ofiarą spisku i sie go pozbede:) egr to troszke wiecej zabawy to zostawie to sobie jak juz z tubinka i softem bede mial spokoj.

Kurde co za pogoda zaraz bedzie padac - jak zwykle jak idzie weekend. Jeszcze musze w niedziele poleciec do poznania po siostre i sie zastanawiam czy tym moim parchem jechac czy lepiej go nie brac w trase przy bierzacym stanie rzeczy?

Bede w sumie w poblizu mojego mega tunera... moze zainwestuje w cegielke jakas i mu ja sprezentuje heh;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 27, 2008 12:41

ornos pisze:czy tym moim parchem jechac czy lepiej go nie brac w trase przy bierzacym stanie rzeczy
leć tylko podłóż sobie dywanik pod pedał gazu :)



ornos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: ornos » pt cze 27, 2008 12:44

leć tylko podłóż sobie dywanik pod pedał gazu :)
no wlasnie to bedzie katorga - tam taka fajna droga:D



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 27, 2008 12:53

ornos pisze:
leć tylko podłóż sobie dywanik pod pedał gazu :)
no wlasnie to bedzie katorga - tam taka fajna droga:D
jedno jest pewne turbiny nie zarzniesz bo nie pompuje nawet tyle co seria :)

o ile przepływka przytnie troche paliwa to bedzie OK ale jak program z dupy to może Ci troche mocno EGT wzrosnąc przy butowaniu...

z drugiej strony ARL-e są mocne wiec wybór nalezy do Ciebie :)



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt cze 27, 2008 15:05

cowboy pisze:EGR - czyściej w dolocie ale za to bedziesz truł ptactwo w Dolinie Rospudy jak sie wybierzesz
Cowboy w jakich stanach pracy EGR jest otwarty w TDI? :chytry:


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt cze 27, 2008 15:30

EGR otawrty jes na jałowym :bigok:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt cze 27, 2008 16:19

golfir pisze:EGR otawrty jes na jałowym
No Panowie, na jalowym zazwyczaj, ale tez przy malej dawce czesciowo sie otwiera podczas jazdy.

To wynika z mapy EGRu w sofcie


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt cze 27, 2008 16:22



Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt cze 27, 2008 16:52

Jaro napisales ze spaliny podawane sa glownie na jalowych, a w rzeczywistosci spaliny tez sa podawane przy malych dawkach paliwa w stanach ustalonych.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości