Strona 3 z 3

: czw lip 03, 2008 02:08
autor: Sztomel
vagin5 pisze:eee co mają pierścienie do ciśnienia oleju?
a ja tam się nie wpeierd...lam tylko poczytam co inni mają do napisania, temat fajnie się rozwija... he he !

: czw paź 16, 2008 10:53
autor: lowi85
Sztomel pisze:
vagin5 pisze:eee co mają pierścienie do ciśnienia oleju?
a ja tam się nie wpeierd...lam tylko poczytam co inni mają do napisania, temat fajnie się rozwija... he he !
Ale się rozwinał :-p hehe odnowie go troszke, jeżdżę jak narazie i dolewam oleju, w najbliższej przyszłosci chce w końcu wymienić turbo, tylko szukam jakiegoś dobrego fachowca w okolicach Glwic - Zabrza, jeśli ktoś kogoś zna to niech coś wystuka w grupie śląskiej, stwożyłem tam temat "Turbosprężarki - naprawa / regeneracja". Tak przy okazji wlewam lotosa 15w40, okazyjnie kupiłem ostatnio 20w40 i nie wiem czy moge to pomieszać.

Minęło torche czasu więc wiem nieco więcej o znikaniu oleju... Kontrolka miga dalej tak jak migała, jeśli jade dłuższą chwile ponad 120km/h, ale to nie o prędkość chodzi tylko obroty silnika oczywiście, 120 to jakies 3000 o ile dobrze kojarze - zawsze o tym zapominam ;)
Jeśli jeżdże delikatnie do 2500obr to olej też znika ale minimalnie. Przez to właśnie stawiam w 99% na turbo.
Odłączyłem też wylot z turbiny - przystawiłem gazete i wcisnąłem przez ok 15sek gaz na 4000obr, na gazecie pojawiła się tłusta czarna plama a z wylotu wypływał olej.

[ Dodano: 12 Kwi 2009 09:28 ]
Remont silnika i po kłopotach :okej: