Różnica głowic między 1.9D a 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt mar 03, 2009 22:05

a co się dzieje może tylko wystarczy poustawiać.
nie należy odrazu wyciągać wniosku że sprzedający świadomie Ci wcisnął szajs



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » śr mar 04, 2009 00:30

arwam pisze: wystarczy poustawiać.
Co masz na myśli??
arwam pisze: sprzedający świadomie Ci wcisnął szajs
Świadomie nie świadomie klepał się po klacie, że zakładam głowice i jadę. Silnik miał być igiełką tym bardziej, że pojechałem po niego z polecenia nie byłem klientem "z ulicy".

1 cylinder ciś 0
2 - 16
3 - 22
4 - 8

Po próbie olejowej na pierwszym poszło do 12 na kolejnych średnio o 6-8 do góry.

Może to tylko pierścionki ? A może do szlifu. Na gładzi nic nie było widać i zakładałem, że mówi prawdę a tu :ass: .

Tygryscb



arwam

Post autor: arwam » śr mar 04, 2009 01:00

pierścienie koszt 100zł więc nie myślę zeby wartobyło się szamotać niech tylko ci opuści na części jeśli cylindry są ideal jak mówisz to tylko pierścioki i w drogę bo jak szlif zrobisz to już tłoki trzeba zmieniać i wtedy już kupa na naprawczych się nie najeździsz



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » czw mar 12, 2009 01:18

Dziś zmieniłem pierścienie i panewki korbowe, zajeło mi to troszke ale sie udało. Zgodnie z założeniem połozyłem na tym glowice od 1.9D, komprsji jeszcze nie mierzyłem ale odpalałem silnik, i co?
Pracuje o ile to tak można nazwać bardzo kulawo, strzaszliwie dymi i w szczytach jak by mial ochote dostawać "samozapłonu" (dodatkowego), cięzko to opisać ale jest bardzo nie ładnie i teraz już nie wiem czy to ta inna głowica to powoduje czy coś nadal w bloku może pompa (ale raczej nie). W tle podczas pracy jak by sie dało słyszeć pukanie zaworów takie dość nietypowe. Znajomy który mi pomagał twierdzi ze praca silnika bardzo jest podobna do silnika z niewyregulowanymi luzami zaworowymi ? A to w końcu tu są hydrauliczne regulowane, wiec na razie zgłupiałem.

TT



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw mar 12, 2009 01:59

a na głowicę jesteś pewien ,bo zero ciśnienia na tłoku to nie możliwe jakby nawet nie było pierścieni, ustawienia rozrządu też jesteś pewien,bo cudów nie ma,jak wszystko w porządku chodzic musi.



arwam

Post autor: arwam » czw mar 12, 2009 10:14

mogły zwiesić się wtryskiwacze ewentualnie masz źle ustawiony kąt wtrysku



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » czw mar 12, 2009 11:38

Potwierdzam, dzisiaj odpalił i pracuje dobrze. Ostra walka była z ustawieniem rozrządu minimalny ruch a silnik kulał. Ciśnienie pomierzyłem i wyszło wszystko ok. Założona jest głowica od 1Y na CY wszystko działa a uszczelka metalowa od 1.9.
:grin: :grin: :grin:

TT
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 21:45 przez Tygryscb, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości