Denerwujący dźwięk za kokpitem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Dopiszę się, że mam to samo i krew mnie także zalewa. Wkurzające drżenie w okolicach 1400-1500obr, dochodzące od strony pasażera.
Dużo wyraźniej słyszalne przy jeździe, niż na postoju. Szukałem b.dokładnie(niestety bez kanału), odkręcony schowek, głowa przy ścianie grodziowej, ręce gdzie tylko dotarły...i nic. Wydaje mi się jednak, ze na 99% to drżenie pochodzi gdzieś z komory silnika. Być może osłona rury tłumika, nie wiem ale niedługo powtórzę poszukiwania.
Widać, to jakiś feler Mk3jeczejk TDI, temat dla wielu użytkowników.
Dużo wyraźniej słyszalne przy jeździe, niż na postoju. Szukałem b.dokładnie(niestety bez kanału), odkręcony schowek, głowa przy ścianie grodziowej, ręce gdzie tylko dotarły...i nic. Wydaje mi się jednak, ze na 99% to drżenie pochodzi gdzieś z komory silnika. Być może osłona rury tłumika, nie wiem ale niedługo powtórzę poszukiwania.
Widać, to jakiś feler Mk3jeczejk TDI, temat dla wielu użytkowników.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
lodzio miodzio Winowajców było dwoje ale obaj zostali unicestwieni za pomocą spawarki i wkrętaka.
1. Wymiana łącznika elastycznego tłumika załatwila główny problem.
2. Potem jeszcze były delikatne drgania -brzęczenia ze schowka pasażera. Były pozrywane gwinty w blaszkach mocujących schowek, sprawę załatwiło wkręcenie ciut większych wkrętów.
1. Wymiana łącznika elastycznego tłumika załatwila główny problem.
2. Potem jeszcze były delikatne drgania -brzęczenia ze schowka pasażera. Były pozrywane gwinty w blaszkach mocujących schowek, sprawę załatwiło wkręcenie ciut większych wkrętów.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Do rozwiązania Grizliego dodałbym jeszcze poduszke pod silnik (centralną (środkową)). Czesto sie wybija i generuje największe dgrania. Czesto powoduje też, że elementy plastikowe kokpitu zaczynaja wypadać w dziwne rezonanse (poprostu przenosi).
Pozdr.
Ps. sam zaczynam właśnie z tym walczyć:)
Pozdr.
Ps. sam zaczynam właśnie z tym walczyć:)
Sharan 1,9 TDI (1998 (110 KM)
Passat B4 1,9 TDI 1996
Golf III 1,9 TDI 1996 Vario
...:: XSIONDZ ::....
Jak każdy facet mam napęd jądrowy
Passat B4 1,9 TDI 1996
Golf III 1,9 TDI 1996 Vario
...:: XSIONDZ ::....
Jak każdy facet mam napęd jądrowy
podobny problem po stronie pasazera przy 1500-1700obr. brzeczenia jak by mega pszczoła latała za poduszka dzwiek słyszalny przy spadaniu silnika z obrotów wszytko co napisaliscie sprawdzone poduszki dobre wydech ok gabki błotniki itp tez ;/ jutro chyba kupie stopery do uszu i bedzie po kłopocie
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Witam. Mam ten sam problem w swoim aucie. Już odkręcałem schowek pod poduszką i zaglądałem na odpalonym silniku i dotykałem chyba wszystkiego i nic, dźwięk dochodzi bardziej z komory silnika. U mnie najbardziej słyszalne jest kiedy silnik jest zimny, jak się nagrzeje praktycznie problem znika. Jednak u siebie podejrzewam poduszkę silnika (przednią)... Widać na niej tak jakby luz więc chyba jest już do wymiany... Po świętach ją wymienię i wtedy się okaże czy to ona jest przyczyną...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 138 gości